Data: 2018-09-03 20:00:01
Autor: Lord Donald
HGW poszła w ślady Sądu Najwyższego. "Ratusz chce, by pieniądze zostały w rękach mafii"

  - Ludzie, którzy reprezentują warszawski ratusz, chcą zablokować prace instytucji, która zwraca mienie w Warszawie. My zwracamy miliony, a oni chcą to zablokować. Wolą, by te pieniądze były w rękach ludzi z mafii reprywatyzacyjnej, zamiast tego, by wróciły do kasy miasta - mówił dziś na konferencji prasowej Patryk Jaki, szef Komisji Weryfikacyjnej ds. warszawskiej reprywatyzacji.

http://niezalezna.pl/234898-hgw-poszla-w-slady-sadu-najwyzszego-ratusz-chce-by-pieniadze-zostaly-w-rekach-mafii

Data: 2018-09-03 17:03:03
Autor: Zenek Kapelinder
HGW poszła w ślady Sądu Najwyższego. "Ratusz chc e, by pieniądze zostały w rękach mafii"
Jasne ze chca. Jesli beda odbierane kamienice to do tych co je oddawali moze przyjechac w odwiedziny seryjny samobojca.

Data: 2018-09-03 17:06:44
Autor: japanizer
On Tuesday, September 4, 2018 at 3:03:04 AM UTC+3, Zenek Kapelinder wrote:
Jasne ze chca. Jesli beda odbierane kamienice to do tych co je oddawali moze przyjechac w odwiedziny seryjny samobojca.

Już trzy lata rządzą. Nie wyłapali jeszcze tej mafii? A może pisioraki sami są z mafii, i tylko głośno krzyczą, a nic nie robią?

Data: 2018-09-04 11:57:46
Autor: Lord Donald
W dniu 04.09.2018 o 02:06, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Spokojnie. Wasze mafijne sądy na telefon by zaraz takich uniewinnili, a dwa razy za to samo oskarżyć nie wolno. Jeszcze trochę a ich wyłapią. Na wszystko przyjdzie odpowiednia chwila. W sumie to o to ten kwik POsrańców z sądami. Mają w dupie waszą prezes i resztę tej mafijnej struktury. Ale boją się, że stracą ochronę. Zniknie wasz Tuleja, itp..., gwaranci nietykalności, przywalający wam na mafijną działalność, to zrobią z wami porządek.

Data: 2018-09-04 05:49:15
Autor: japanizer
On Tuesday, September 4, 2018 at 12:57:47 PM UTC+3, Lord Donald wrote:
> Spokojnie. Wasze mafijne sądy na telefon by zaraz takich uniewinnili, a dwa razy za to samo oskarżyć nie wolno. Jeszcze trochę a ich wyłapią. Na wszystko przyjdzie odpowiednia chwila. W sumie to o to ten kwik POsrańców z sądami. Mają w dupie waszą prezes i resztę tej mafijnej struktury. Ale boją się, że stracą ochronę. Zniknie wasz Tuleja, itp..., gwaranci nietykalności, przywalający wam na mafijną działalność, to zrobią z wami porządek.

Tu zobacz jak reformy pisiorów umożliwiły kupowanie sędziów:

https://www.tvn24.pl/czarno-na-bialym-przeniesienie-po-dodatek,865888,s.html

Za całe 2000 zł. To chyba mniej niż w kopercie Szyszki przekazanej na antenie Polsatu było.

Data: 2018-09-04 11:51:08
Autor: Lord Donald
Jasne ze chca. Jesli beda odbierane kamienice to do tych co je oddawali moze przyjechac w odwiedziny seryjny samobojca.

Super wyjaśnili mechanizm. Gostek sprzedawał udziały za 500tys POsrańcowi lub komuś z jego rodziny, nawet do kamiennicy co już dawno była decyzja odmowna, a więc jeszcze dzięki temu nabył najtańsze do nabycia roszczenia do takich kamienic. POsraniec zmieniał decyzję na pozytywną, później za kilka miesięcy ten sam gostek odkupywał za 10.5mln, a więc 10mln zostawało dla POsrańców do podziału w ratuszu. To tylko jeden przykład. W ten sposób prali brudne pieniądze i łapówki.

Data: 2018-09-04 15:47:33
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Super wyjaśnili mechanizm. Gostek sprzedawał udziały za 500tys POsrańcowi

jak tam leci ruski nieudaczniku życiowy :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-09-05 07:16:04
Autor: Pajdak
UB-ek  "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pmlkib$1jo2$1gioia.aioe.org...
[...]

Zerknij tu:

https://wiadomosci.wp.pl/siedem-mieszkan-jana-marii-jackowskiego-6037180172944513a

Tak dla przypomnienia: to o czym piszesz wyżej działo się za czasów kiedy prezydentem Warszawy, a później Polski był Lech Kaczyński.

Wpisz sobie w google: Kalkstein Kaczyński to może coś zrozumiesz.

CL

Data: 2018-09-05 10:17:30
Autor: Lepudruk
W dniu 05.09.2018 o 07:16, Pajdak pisze:
[...]

Trzeba edukować tępych polaczków. Te obsrane tępe polaczki wszystko łykną co im nasze niemieckie TVN-y i GW wcisną. Musimy przywrócić nasze niemieckie PO do władzy i wmówić im, że okradali się sami. Tępe polaczki łykali wszystko co im wciskaliśmy od lat 80, dzięki czemu udało się ojebać naszemu niemieckiemu panu do goła ze wszystkiego co im komuchy zostawili i jeszcze zagonić obsranego lenia polaczka u wspaniałego niemieckiego Pana do pracy. Muszą polaczki wiedzieć, że jedyne ich miejsce to w niewoli u naszego niemieckiego Pana. Ja  i ty Pajdaczku już 40 lat służymy u naszego niemieckiego Pana i nie widzimy w tym nic złego, każdy polaczek powinien robić to co my. A te obsrane polaczki, które wyzywały nas od gnid, szwabskich dziwek, folksdojczów i chcieli nas wrzucać do dołu z wapnem gdy wrócimy tu doglądać nasze porzucone dzieci, lub na starość jak już będziemy nie przydatni niemieckiemu Panu, to powinniśmy jak nasza niemieckie PO ponownie odzyska władzę, zaraz pościć w ko0min w krematoriach, jak to za naszego wspaniałego Adolfa jeszcze bywało.

CL

Data: 2018-09-04 05:15:42
Autor: Bruno Brunowski
HGW poszła w ślady Sądu Najwyższego. "Ratusz chce, by pieniądze zostały w rękach mafii"
W dniu poniedziałek, 3 września 2018 20:00:02 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
"ratusz skierował skargę kasacyjną do NSA "wnosząc m.in.., żeby ten sąd skierował pytania do TSUE wraz z zabezpieczeniem w postaci zablokowania prac komisji"."

To o co ten kwik? Przecież podobno sąd nic nam nie może blokować. Zbysiu tak mówił. A w ostateczności możemy wyrok TSUE olać, to słowa wicepremiera Gowina

--
Bruno

Data: 2018-09-04 16:48:21
Autor: Lord Donald
[...]

Bo tak jest TSUE jak i w poprzednim jak i w tym nic nie może. To nam gwarantuje "Protokół brytyjski" , na szczęście kaczor przewidział że w przyszłości będą tacy co będą chcieli obalić polski rząd i nie pozwolił na podpisanie traktatu Lizbońskiego bez tego protokołu, podobnie jak Brytyjczycy.

Artykuł 1
1. Karta nie rozszerza możliwości Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej ani żadnego sądu lub trybunału Polski lub Zjednoczonego Królestwa do uznania, że przepisy ustawowe, wykonawcze lub administracyjne, praktyki lub działania administracyjne Polski lub Zjednoczonego Królestwa są niezgodne z podstawowymi prawami, wolnościami i zasadami, które są w niej potwierdzone.
2. W szczególności i w celu uniknięcia wątpliwości nic, co zawarte jest w tytule IV Karty nie stwarza praw, które mogą być dochodzone na drodze sądowej, mających zastosowanie do Polski lub Zjednoczonego Królestwa, z wyjątkiem przypadków gdy Polska lub Zjednoczone Królestwo przewidziały takie prawa w swoim prawie krajowym.

Artykuł 2
Jeśli dane postanowienie Karty odnosi się do krajowych praktyk i praw krajowych, ma ono zastosowanie do Polski lub Zjednoczonego Królestwa wyłącznie w zakresie, w jakim prawa i zasady zawarte w tym postanowieniu są uznawane przez prawo lub praktyki Polski lub Zjednoczonego Królestwa.

Tak, że Brutek, nawet żebyś tu zsiniał to tu nie poskoczysz jak twoi POsrańcy. TSUE se może wymyślać co chce, prawa i ustaw u nas stanowić nie będzie. Podobnie jak i żaden sąd lub trybunał z Polski, nie może nic powołując się na tak zwane standardy europejskie. Nasze prawo przede wszystkim, jak czegoś nie ma w naszym prawie to tego nie ma. Co do tego co tu próbuje Hanka nasze sądy już się wypowiedziały, że jest tu wszystko w porządku.

Data: 2018-09-04 08:06:54
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 4 września 2018 16:48:23 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
> A w ostateczności możemy wyrok TSUE olać, to słowa wicepremiera Gowina
> Bo tak jest TSUE jak i w poprzednim jak i w tym nic nie może.

No to o co to darcie mordy? No, chyba że TSUE jednak coś może...

--
Bruno

Data: 2018-09-04 17:27:43
Autor: Lord Donald
[...]

Brutek, ale ty drzesz ryj razem z twoim POsranym kodem, nie rozumiesz argumentów. Tu przecież wiadomo, że mogą naskoczyć pisiorom z tym swoim TSUE. Ale niech ludzie widzą jakie z POsrańców gnidy, nie cofną się przed niczym aby chronić mafijne koryto. Właśnie to chodzi, koniec zamiatania pod dywan. Później przed wyborami palenie głupa jak wasz Boluś, że on się teraz nauczył jak rządzić więc go wybierzcie. Bo on tak naprawdę nie chce ale musi. Polacy muszą widzieć jakie szuje z tych waszych POsrańców. koniec karuzeli wyborczej, żerowania na niewiedzy wyborców. Bandziorów z PO należy zdemaskować aby do koryta nie wrócili. Ostatecznie rozliczyć, powinni także beknąć za zniszczenie naszego kraju przez 25 lat swoich rządów.

Data: 2018-09-05 07:13:03
Autor: Pajdak
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:pmjsqv$uud$3gioia.aioe.org...
HGW poszła w ślady Sądu Najwyższego. "Ratusz chce, by pieniądze zostały w rękach mafii"

Człowieczek z Opplen nie wie w co wdepnął. Ślady prowadzą do Izraela. Nawisko Kalkstein - mówi ci to coś? Nie? To wpisz w googlach: Kalkstein Kaczyński.

CL