Data: 2019-02-02 00:48:53
Autor: Lord Donald
Data: 2019-02-01 19:58:17
Autor: japanizer
Czy Adamowicz żyje? Wątpliwa żałoba i nowe n agranie z ataku! | J. Międlar [WIDEO]
On Saturday, February 2, 2019 at 8:48:55 AM UTC+9, Lord Donald wrote:
Czy Adamowicz żyje? Wątpliwa żałoba i nowe nagranie z ataku! | J. Międlar [WIDEO]

https://wprawo.pl/2019/01/31/czy-adamowicz-zyje-watpliwa-zaloba-i-nowe-nagranie-z-ataku-na-adamowicza-j-miedlar-wideo/?fbclid=IwAR3yWZ0oqtojdrpLcOe_6qC4pgNL0ZTfZcw0fvBrtMjVXjF_PCj8KirZymo

Rozpędźcie się i walnijcie w ścianę z całej siły tymi durnymi, pisowskimi łbami. To nikła, acz jedyna szansa, że wam pomoże.

Data: 2019-02-02 14:22:44
Autor: Lord Donald
W dniu 02.02.2019 o 04:58, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Spokojnie srajdaczku to tylko hipoteza. Ja także sądzę że po prostu zamordowali go POsrańcy bo był niewygodnym wspólnikiem i groziło im, że wkrótce puści parę. Raczej POsrańcy sie nie pierdolą, trzeba mordować to mordują, trzeba wsadzić bombę na pokład samolotu to wsadzą, nie bawią się w ukrywanie niewygodnych im ludzi, likwidują ich po prostu w najprostszy bandycki sposób, Adamowicz nie był pierwszym. W sumie dopóki świnie same się wygryzają to nie ma problemu. Szkoda jest tu Leppera, bo zamordowali gościa, który chcąc dobrze dla kraju obnażał ich złodziejstwo, takiego bandytę jak Adamowicz to nie szkoda, porachunki POsranej mafii nic więcej, w sumie to takich jak Adamowicz powinno się wieszać za zdradę kraju lub rozstrzelać jak przed wojną, albo w wagon bydlęcy jak po wojnie i do pracy odrabiać co ukradli i sprzeniewierzyli. Ale widać gnida uniknęła sądu i teraz ci go zamordowali kreują go na wielkiego męczennika w walce o koryto.

Data: 2019-02-02 05:33:28
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 2 lutego 2019 14:22:45 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
[Ciach bełkocik]
Od czasu jak wyszło na jaw, że prezes "najuczciwszej" z partii kręci na boku liczony w miliardach interes i załatwia na telefon preferencyjny kredyt w państwowym banku co raz głupsze teorie spiskowe wygłaszasz.

--
Bruno

Data: 2019-02-02 07:03:40
Autor: Zenek Kapelinder
Czy Adamowicz żyje? Wątpliwa żałoba i nowe n agranie z ataku! | J. Międlar [WIDEO]
Juz pizdziak twoj idol sprawe zalatwil. https://www.youtube.com/watch?v=2EHNVZV-OIE

Data: 2019-02-02 17:55:18
Autor: Pajdak

Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:a6fd491b-2472-4df4-bf06-13902c726024googlegroups.com...
> [...]

Od czasu jak wyszło na jaw, że prezes "najuczciwszej" z partii kręci na boku liczony w miliardach interes i załatwia na telefon preferencyjny kredyt w państwowym banku co raz głupsze teorie spiskowe wygłaszasz.

BBuuuuuuuuuahahhahahahhahaaaa. Lo(r)dzik ma kolejną teorie?

Wg niego Kulczyk tez zyje i buduje zamek na jeziorze! ;-)))

Co za cymbał! ;-)))

--
Pajdak