Data: 2019-02-05 18:16:44
Autor: Lord Donald
Kto zaatakował Magdalenę Ogórek? "Wiadomości" pokazują ich twarze i nazwiska. Histeryczna odpowiedź totalnej opozycji

,,Wiadomości" TVP pokazały dzisiaj twarze i nazwiska części uczestników ataku na  Magdalenę Ogórek. Wywołało to histeryczną reakcję przedstawicieli totalnej opozycji.

https://wpolityce.pl/polityka/432509-kto-zaatakowal-ogorek-wiadomosci-pokazuja-ich-twarze?fbclid=IwAR2SsqQxgapfu1SAp_9BYPmx6d1Wbx3MAnmHxNBTVz7WXfp0O7vF5f99EDA

Data: 2019-02-05 09:28:34
Autor: Stachu Chebel
W dniu wtorek, 5 lutego 2019 18:16:45 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

,,Wiadomości" TVP pokazały dzisiaj twarze i nazwiska części uczestników ataku na  Magdalenę Ogórek.

Tego też pokazali?

https://natemat.pl/262929,kim-jest-mikolaj-andrzej-janusz-z-tvp-prowokowal-przed-atakiem-na-ogorek

Data: 2019-02-05 18:33:35
Autor: u2
W dniu 05.02.2019 o 18:28, hebelik pisze:
Tego też pokazali?

zabawny ten hebelik, nie można nawet wyjść w przebraniu świętego mikołaja z TVP Peace, bo żydo-kodomici go zara oplują:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-05 18:43:29
Autor: boukun
Użytkownik "Stachu Chebel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

On obśmiewał jako satyryk tych protestantów z totalnej..., już PO...

boukun

Data: 2019-02-06 17:33:34
Autor: Pajdak
Kto zaatakował Magdalenę Ogórek? Ustawka J.Kurskiego?
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:3a6337bb-cfdc-47eb-910d-b30d38d996bfgooglegroups.com...
[...]

Dobrze by było by pokazali zakazaną mordę lo(r)dzika ;-)))

Dziwny ten atak na Ogórek - "dzicz" ją "atakuje" a ona sobie szybke uchyliła i ząbki do kamery szczerzyła ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-02-11 11:26:01
Autor: Pisiorowy Escobar
"Pajdak" <remove_it_runt@anekumena.org> napisał(-a):

Dziwny ten atak na Ogórek - "dzicz" ją "atakuje" a ona sobie szybke uchyliła i ząbki do kamery szczerzyła ;-)))

chyba czuła że lanie jej się należy :)

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-11 12:56:09
Autor: Pajdak
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:7dj26e98l5fb7506asm29pdreed9qpsndq4ax.com...
"Pajdak" <remove_it_runt@anekumena.org> napisał(-a):

Dziwny ten atak na Ogórek - "dzicz" ją "atakuje" a ona sobie szybke uchyliła
i ząbki do kamery szczerzyła ;-)))

chyba czuła że lanie jej się należy :)

To ustawka J.Kurskiego. PiS dostaje sraczki! ;-)

http://lodz.wyborcza.pl/lodz/1,35136,10498851,Wtedy__Nie_zabijajcie_nas__Dzis__Nie_potwierdzilo.html?disableRedirects=true

--
Pajdak

Data: 2019-02-11 11:41:57
Autor: bytomir.torpeksowy
W dniu wtorek, 5 lutego 2019 18:28:35 UTC+1 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> [...]

> ,,Wiadomości" TVP pokazały dzisiaj twarze i nazwiska części uczestników > ataku na  Magdalenę Ogórek. Tego też pokazali?

Też pokazali, to jest prawie komik i wszyscy o tym wiedzą prócz ciebie.
Paczaj pyta.pl, nu ale jak telewizora nie masz, to skąd możesz wiedzieć?