Data: 2019-05-18 17:55:14
Autor: Lord Donald
I gdzie te tłumy? Nieco się ,,przeliczyli"! Mizerna frekwencja na marszu

Sądząc po relacjach Platformy Obywatelskiej, można odnieść wrażenie, że w marszu uczestniczą istne tłumy, jednak rzut oka na szerszy kadr pokazuje, że frekwencja ewidentnie nie dopisała.

https://niezalezna.pl/271947-i-gdzie-te-tlumy-nieco-sie-przeliczyli-mizerna-frekwencja-na-marszu-polskaweuropie?fbclid=IwAR0BTrra3Rp7ayAaApYZgqwe7RwMb7Reyopys2Z0sB8Qe5lQB-NTbfkEkOU

Data: 2019-05-18 09:06:05
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 18 maja 2019 17:55:15 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Oj, kłamać to też trzeba umieć.
https://twitter.com/CTomczyk/status/1129727298637316097
"Jesteśmy razem, bo nie chcemy dzielić Polski. Chcemy wspólnoty, bo Polska jest jedna" https://www.tvn24.pl/r/artykul/jestesmy-razem-bo-nie-chcemy-dzielic-polski-chcemy-wspolnoty-bo-polska-jest-jedna,936704.html

--
Bruno

Data: 2019-05-18 09:28:44
Autor: japanizer
On Sunday, May 19, 2019 at 1:06:06 AM UTC+9, Bruno Brunowski wrote:
> [...]

"Jesteśmy razem, bo nie chcemy dzielić Polski. Chcemy wspólnoty, bo Polska jest jedna" https://www.tvn24.pl/r/artykul/jestesmy-razem-bo-nie-chcemy-dzielic-polski-chcemy-wspolnoty-bo-polska-jest-jedna,936704.html

Kolejny raz się potwierdza, że Pedofile i Sutanny chcą wyprowadzić Polskę z Europy.

Data: 2019-05-18 19:42:07
Autor: Lord Donald
[...]

Widzisz srajdaku, nawet sam umieszczasz tu link do twitta gdzie ktoś inny pokazuje wasz obraz z TVN z tej samej perspektywy, tylko nie co oddalił obiektywem. I jeszcze pierdzisz, że to inni kłamią a twoja POsrana szwabska TVN to jedyna prawda. Widzisz srajdak nasrali ci jednak nieźle do łba i mimo że szczają ci w oczy to ty nadal, że deszcz pada.

https://twitter.com/R_A_Ziemkiewicz/status/1129794770296037377/photo/1

Data: 2019-05-18 11:23:13
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 18 maja 2019 19:42:09 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> Widzisz srajdaku, nawet sam umieszczasz tu link do twitta gdzie ktoś inny pokazuje wasz obraz z TVN z tej samej perspektywy, tylko nie co oddalił obiektywem. I jeszcze pierdzisz, że to inni kłamią a twoja POsrana szwabska TVN to jedyna prawda. Widzisz srajdak nasrali ci jednak nieźle do łba i mimo że szczają ci w oczy to ty nadal, że deszcz pada.

I niech jeszcze zdjęcie z pod pachy pokaże. Tak czy inaczej pisiory mają pelne gacie. Aż Mateusz rok szkolny skrócił w panice.

--
Bruno

Data: 2019-05-19 08:32:16
Autor: Pajdak
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
W dniu 18.05.2019 o 18:06, Bruno Brunowski pisze:

[...]

Widzisz srajdaku,

To Bruno też srajdak? Ależ ci się oni mnożą w tym twoim łysym łbie! ;-)))

nawet sam umieszczasz tu link do twitta gdzie ktoś inny pokazuje wasz
obraz z TVN z tej samej perspektywy, tylko nie co oddalił obiektywem. I
jeszcze pierdzisz, że to inni kłamią a twoja POsrana szwabska

Widzę, że nie masz pojęcia o Szwabii.

TVN to jedyna prawda.

Jedyna prawda to:

https://www.youtube.com/watch?v=xetqGw-J7xw

Widzisz srajdak nasrali ci jednak nieźle do łba

Chyba tak ja tobie to nikomu! ;-))

i mimo że szczają ci w oczy to ty nadal, że deszcz pada.

Czy taki: https://www.youtube.com/watch?v=G5hGAIIRbzs ?

https://twitter.com/R_A_Ziemkiewicz/status/1129794770296037377/photo/1

Tutaj lepsze: https://www.youtube.com/watch?v=LIwECG4NLK0

--
Pajdak

Data: 2019-05-19 21:58:52
Autor: z
Pajdak nie kompromituj się.
Kadr z tvnu pokazał dokładnie kto tu kłamie.
A podobno już w podstawówce uczą o kadrze i perspektywie.

Data: 2019-05-19 15:30:21
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 19 maja 2019 21:58:54 UTC+2 użytkownik z napisał:
Pajdak nie kompromituj się.
Kadr z tvnu pokazał dokładnie kto tu kłamie.
A podobno już w podstawówce uczą o kadrze i perspektywie.

Ale tu nie chodzi o kadr i perspektywę. TVPiS pokazywała nie ten plac co trzeba.

--
Bruno

Data: 2019-05-20 12:04:01
Autor: z
W dniu 2019-05-20 o 00:30, Bruno Brunowski pisze:
Ale tu nie chodzi o kadr i perspektywę. TVPiS pokazywała nie ten plac co trzeba.

Co Ty bredzisz? To ta sama scena na tym samym placu

Tomczyk zarzucił TVP kłamstwo
https://twitter.com/CTomczyk/status/1129727298637316097

I jedno i drugie zdjęcie pokazuje to samo zbiegowisko ;-) i tą samą scenę. Tylko w innym kadrze.
TVN pokazała tłum ludzi i scenę a tvp obraz z dalszej odległości obnażający że ten tłum to tylko pod samą sceną był.

Pod stół i odszczekiwać ;-)

Data: 2019-05-20 03:30:20
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 20 maja 2019 12:04:04 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

TVN pokazała tłum ludzi i scenę a tvp obraz z dalszej odległości obnażający że ten tłum to tylko pod samą sceną był.

Zgadza się, zbiegowisko to samo, ale miejsca różne. Skoro nie zważyłeś to podpowiem: w tle, za sceną są różne budynki.

TVPiS cały czas pokazywało Plac Bankowy, skąd marsz wyruszył ok. 12:00: https://www.google.com/maps/@52.2422551,21.002643,3a,60y,131.9h,86.16t/data=!3m6!1e1!3m4!1s8hQxM910cHUXK0Xj6T61Ag!2e0!7i16384!8i8192
https://pbs.twimg.com/media/D62Y_DhX4AckFw7?format=jpg&name=large

A TVN Plac Konstytucji gdzie marsz się zakończył ok. 15:00:
https://www.google.com/maps/@52.2224641,21.0159419,66a,35y,180h,48.2t/data=!3m1!1e3
https://cache.lookcam.com/cache/fe/8b/fe8b5d5da39ba96c36128b0c395fee38.jpg
https://pbs.twimg.com/media/D62Y_DmXsAISpRi?format=jpg&name=large

Masz jeszcze jakieś pytania?

--
Bruno

Data: 2019-05-20 03:44:51
Autor: Bruno Brunowski

https://pbs.twimg.com/media/D63Z7ZCWsAERuyc?format=jpg&name=large

Data: 2019-05-20 13:26:37
Autor: z
Data: 2019-05-20 13:29:11
Autor: z
Data: 2019-05-20 06:32:11
Autor: Pajdak
I gdzie te tłumy? Nieco się "przeliczyli"! Mizerna frekwencja na marszu
pajac "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:5ce1b57d$0$17343$65785112news.neostrada.pl...
Pajdak nie kompromituj się.

Tylko się nie rozpłacz!

Kadr z tvnu pokazał dokładnie kto tu kłamie.

Buuhahhahhahahahhahhaaaaaa!

A podobno już w podstawówce uczą o kadrze i perspektywie.

Patrząc przez kadr twoich wypocin twoje perpektywy są marne.

--
Pajdak

Data: 2019-05-20 12:07:01
Autor: z
I gdzie te tłumy? Nieco się "przeliczyli"! Mizerna frekwencja na marszu
Mówiłem że z tym gościem to jak do ściany  :-)

Bruno to przynajmniej chciał zwalać winę na inny plac.
Też górnolotne to nie było ale Pajdak?
To już nawet z Animką można wejść na jakiś wyższy poziom elokwencji ;-)

Data: 2019-05-21 08:24:00
Autor: Pajdak
I gdzie te tłumy? zezowaty ma problem
Mówiłem że z tym gościem to jak do ściany  :-)

Do ciebie jak do głupiego ;-)

Bruno to przynajmniej chciał zwalać winę na inny plac.

Jaki plac? ;-)))

Też górnolotne to nie było ale Pajdak?

Co? Zaskoczony? POwalony na kolana? ;-))

To już nawet z Animką

???

można wejść na jakiś wyższy poziom elokwencji ;-)

Ty POtrafisz jedynie pieprzyć bez sensu.

4U: https://tinyurl.com/zzzzzzzzeeeezz

Za cienki na mnie jesteś! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-18 18:59:02
Autor: Pajdak
I gdzie te tłumy?
troll kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Tutaj:

https://i.iplsc.com/final-marszu-wolnosci/0007CWZX35FO81GA-C123-F4.jpg

i tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=dVuz10wpkx0

--
Pajdak

Data: 2019-05-20 07:59:55
Autor: Bytomir Szimoza
I gdzie te tłumy?
użytkownik Pajdak napisał:

W szczycie jak Donek przemawiał:
https://pbs.twimg.com/media/D63WscvW0AAQ_ue.jpg:large

Źle to wygląda Pajdziu. Swojaki partyjniaki zwiezione z całej PL.
Powiem tak, wincyj niż na KODoskich marszach, ale jednocześnie szału ni ma.

Tak poza tym liczy się kąt ującia tłumu, luda tyle samo.. Pisy pokazali z góry,
a tefaueny trochu niżej.

Data: 2019-05-20 08:36:29
Autor: Bruno Brunowski
I gdzie te tłumy?
W dniu poniedziałek, 20 maja 2019 16:59:56 UTC+2 użytkownik Bytomir Szimoza napisał:
użytkownik Pajdak napisał:

[...]

Co nie zmienia faktu, że w TVPiS i tak pokazywali nie ten plac co trzeba.

--
Bruno

Data: 2019-05-20 09:21:07
Autor: Bytomir Szimoza
I gdzie te tłumy?
W dniu poniedziałek, 20 maja 2019 17:36:30 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> https://pbs.twimg.com/media/D63WscvW0AAQ_ue.jpg:large
> Powiem tak, wincyj niż na KODoskich marszach, ale jednocześnie szału ni ma.
> Co nie zmienia faktu, że w TVPiS i tak pokazywali nie ten plac co trzeba.

Wybór ujęcia pozostaje w gestii...

I OT.
Grzebiąc w necie.
TO JUŻ NIE JEST KRAJ JEDNEJ GAZETY

https://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/87132,jak-uwlaszczali-sie-ludzie-wyborczej.html

:)

Data: 2019-05-21 10:15:49
Autor: z
I gdzie te tłumy?
W dniu 2019-05-20 o 18:21, Bytomir Szimoza pisze:
Grzebiąc w necie.
TO JUŻ NIE JEST KRAJ JEDNEJ GAZETY

https://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/87132,jak-uwlaszczali-sie-ludzie-wyborczej.html

GRUBO

Nie spodziewałem się po "sflaczałym" Bugaju takiego artykułu (na pewno to nie fejknjius? ;-) )

Wyborcza będzie się teraz musiała mocno wić.
Wszak to napisał zagorzały ostatnio krytyk PiSu.

Data: 2019-05-21 08:23:13
Autor: Pajdak
I gdzie te tłumy?
pajac "Bytomir Szimoza" <bytomir.kwasny@gmail.com> napisał w wiadomości
użytkownik Pajdak napisał:

Tutaj:

https://i.iplsc.com/final-marszu-wolnosci/0007CWZX35FO81GA-C123-F4.jpg

i tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=dVuz10wpkx0

pajac bytomirem zwany natomiast:

http://wyborcza.pl/7,75398,24807804,jak-informowac-nie-przekazujac-informacji-czyli-wiadomosci.html

--
Pajdak

Data: 2019-05-21 13:17:15
Autor: Pisiorowy Escobar
I gdzie te tłumy?
Bytomir Szimoza <bytomir.kwasny@gmail.com> napisał(-a):

Źle to wygląda Pajdziu. Swojaki partyjniaki zwiezione z całej PL.

chyba ci się pomyliło z pisio-busami :DDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-05-18 20:24:31
Autor: boukun
Użytkownik "Lord Donald"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Niezależna kłamie...

https://mobile.twitter.com/JohnKebr/status/1129693228465311744

boukun

Data: 2019-05-19 19:09:37
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

[...]

ruski dold znowu zaklina rzeczywistość putinowską propagandą :DDD