Data: 2019-05-23 13:25:03
Autor: Lord Donald
Co się stało z majątkiem Pihowiczów? Oto jak uciekają z majątkiem, by musieli zapłacić Polacy!

Jak informowaliśmy wczoraj na portalu fronda.pl Państwowa Komisja Wyborcza złożyła w Prokuratorii Generalnej pismo o konieczności wyegzekwowania od Nowoczesnej długu w wysokości 2 mln zł.  Partia pieniędzy nie ma, a były pełnomocnik finansowy Michał Pihowicz nie zamierza spłacić tak dużej sumy pieniędzy. Okazuje się też, że małżeństwo Pihowiczów sprytnie to zagrało, by uniknąć odpowiedzialności...

http://www.fronda.pl/a/co-sie-stalo-z-majatkiem-pihowiczow-tak-uciekaja-z-majatkiem-by-musieli-zaplacic-polacy,127151.html?fbclid=IwAR3PXGE9sHQBtegE3KLUmC6Q9gv_vd9cVSh4Jkr6lFNR84UKS81w9ytU6PA

Data: 2019-05-23 04:33:37
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 23 maja 2019 13:25:04 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Pacz pan, to przeciwnie do Mateusza, który do polityki trafił biedny jak mysz kościelna. Wszystko na żonę przepisał.

--
Bruno

Data: 2019-05-23 13:41:35
Autor: Lord Donald
łacić Polacy!
[...]

No to się cieszyć srajdaku że PiSuary dzięki temu wprowadzą taką ustawę że się to sprawdzi, to się okaże co mają, jak widać się tego nie boją. Ale raczej to twoi POsrańcy drą ryja, że oni nie chcą przejrzystości w sprawdzaniu finansów całej rodziny, zajebali se w jaja drąc się na Morawieckiego. Wychodzi na to że Morawiecki nie ma się czego obawiać wprowadza ustawę i zgodnie z ustawą jest zw stanie z czystym sumieniem pokazać majątek swojej żony i dzieci. A tu nie jeden POsraniec trafi do pierdla jak prześwietlą rodzinkę, co nakradli doszczętnie rujnując kraj przez ostatnie 25 lat swoich rządów. Z tego co pamiętam to wy POsrańcy i wasza Hanka z warszawy najbardziej darła ryja aby odjebali się od jej męża, bo to jego sprawa ile ma. A więc trzeba zacząć rozliczać wszystkich, tak ma być.

Data: 2019-05-23 04:46:32
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 23 maja 2019 13:41:36 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> No to się cieszyć srajdaku że PiSuary dzięki temu wprowadzą taką ustawę że się to sprawdzi, to się okaże co mają, jak widać się tego nie boją.
Na razie to PO złożyło projekt ustawy w tej sprawie. BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! dwoi się i troi, wczoraj np. nakłamał o Cimoszewiczu, a temat "działkowca" i tak cały czas wypływa.

--
Bruno

Data: 2019-05-23 13:51:43
Autor: A. Filip
Co by musieli zapłacić Polacy!
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Ty byś aż tak żonie nie wierzył?  W końcu Petru (b. lider NP) rozwód
zaliczył ale on _wszystkiego_ na żonę nie przepisał! ;-)

https://natemat.pl/233203,ryszard-petru-nie-moze-wziac-rozwodu-problem-stanowia-pieniadze
Petru nie może się rozwieść. Wszystko dlatego, że przepisał majątek na żonę
[...] Wcześniej problematyczna była sama kwestia polubownego zakończenia
małżeństwa, ale teraz problem jest chyba nawet większy - chodzi o
podział majątku. W październiku 2015 roku, dwa tygodnie przed
złożeniem oświadczenia majątkowego, Petru dokonał ze swoją żoną
rozdzielności majątkowej. Dzięki temu nie musiał "chwalić się" całym
majątkiem. Zostawił sobie 3,6 mln zł. Nie wiadomo, jaka kwota
przypadła żonie. Ale to być może ona jest kością niezgody. [...]

https://wiadomosci.wp.pl/koniec-malzenstwa-ryszarda-petru-joanna-schmidt-juz-czeka-6243169276442241a
20-04-2018 (10:10)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-23 14:14:53
Autor: Pajdak
troll kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qc5vue$1bcr$4gioia.aioe.org...
Co się stało z majątkiem Pihowiczów? Oto jak uciekają z majątkiem, by musieli zapłacić Polacy!

Zapoznałeś się już z listą ucieczkową PiS do PE?

A tak przy okazji: wg ciebie Kulczyk żyje na Karaibach czy na którejś z wysp Polinezji? ;-)

--
Pajdak'

Data: 2019-05-23 09:34:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 23 maja 2019 14:17:25 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]

Zapoznałeś się już z listą ucieczkową PiS do PE?

A tak przy okazji: wg ciebie Kulczyk żyje na Karaibach czy na którejś z wysp Polinezji? ;-)

A to ty też słyszał, że Poland sąsiaduje z Paris, London i Banana?

Data: 2019-05-23 19:42:07
Autor: Pajdak

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:82a612e2-76fd-4d22-b921-1d9c24605cffgooglegroups.com...
> [...]

Polinezji? ;-)

A to ty też słyszał, że Poland sąsiaduje z Paris, London i Banana?

I z San Escobar! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-05-23 14:48:14
Autor: A. Filip
"Pajdak" <runt@anekumena.prv> pisze:
[...]

Wy śmiecie krytykować podążeniem szlakiem przetartym przez
Tuska Najwspanialszego (PO) który zwiał z premiera Polski
do Brukseli?!  Jak wam nie wstyd!

Przecież gdyby Tusk został w Polsce to PO z palcem w dupie by po raz
trzeci wygrało z PiS.  Masz rządy PiS w Polsce tylko dlatego że Tusk
wolał dochodowe saksy w Brukseli od Dobra Polski! :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-23 19:56:02
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

Tak się robi karierę pajacu! Zazdrość was zżera! ;-)))

Wymień jakiegokolwiek "męża stanu" z PiS który zrobił taka karierę jak Tusk?

Nawet Wałesa dostał Nobla, był przeydentem. A wy co? San Escobar! ;-)))

Przecież gdyby Tusk został w Polsce to PO z palcem w dupie by po raz
trzeci wygrało z PiS.  Masz rządy PiS w Polsce tylko dlatego że Tusk
wolał dochodowe saksy w Brukseli od Dobra Polski! :-)

Co miałeś z logiki?

--
Pajdak

Data: 2019-05-24 09:57:33
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

Okazuje się też, że małżeństwo Pihowiczów sprytnie to zagrało, by uniknąć odpowiedzialności...

działkowiec dał przykład
tylko że działkowiec ukrywa grube przekręty na kilkadziesiąt mln

a ty piesku tylko szczekasz w obronie swojego pana złodzieja :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]