Data: 2019-05-25 09:04:09
Autor: Lord Donald
Szokujące ustalenia ,,Codziennej". Tych polityków PO skazano za pedofilię!

,,Codzienna" dotarła do informacji o politykach PO skazanych za pedofilię. Czy bracia Sekielscy nakręcą następny film? - pisze w piątkowej ,,Codziennej" Adrian Stankowski.

Od czasu emisji głośnego filmu braci Sekielskich Grzegorz Schetyna wraz z całą Platformą Obywatelską oraz politykami Nowoczesnej domagają się powołania państwowej komisji mającej się zająć problemem pedofilii w Kościele katolickim. ,,Gazeta Polska Codziennie" postanowiła się przyjrzeć stwierdzonym prawomocnymi wyrokami sądowymi przypadkom seksualnego wykorzystywania dzieci przez polityków Platformy Obywatelskiej. Rezultat okazał się szokujący.

https://niezalezna.pl/272794-szokujace-ustalenia-codziennej-tych-politykow-po-skazano-za-pedofilie?fbclid=IwAR0HjHNEZDf3ERnVied_yawm3xDi8ouHWt-AjDp_liUpqjQLnRLoNCxMneI

Data: 2019-05-25 09:08:51
Autor: A. Filip
O ciszy przedwyborczej [Was: Szokujące ustalenia ,,Codziennej". Tych polityków PO skazano za pedofilię!]
Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:
[...]

Jak rozumiem TY ciszą przedwyborczą się nie przejmujesz?
[ Dzień wyborów (Niedziela 26 maja) i dzień przed (Sobota) ]

Ja nie uważam ciszy przedwyborczej za najlepszy pomysł ale
_jak na razie_ takie jest obowiązujące prawo.  Wypadałoby
przynajmniej udawać że się go przestrzega.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-25 01:02:19
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 25 maja 2019 09:09:26 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

_jak na razie_ takie jest obowiązujące prawo.  Wypadałoby
przynajmniej udawać że się go przestrzega.

Widać w Moskwie nie znają pojęcia ciszy wyborczej.

--
Bruno

Data: 2019-05-25 10:15:56
Autor: A. Filip
O ciszy przedwyborczej [której w USiech NIET]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
W dniu sobota, 25 maja 2019 09:09:26 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:
> Szokujące ustalenia ,,Codziennej". Tych polityków PO skazano za pedofilię!
[...]
> [...]

przynajmniej udawać że się go przestrzega.

Widać w Moskwie nie znają pojęcia ciszy wyborczej.

W Waszyngtonie *TEZ* .  Putin już podbił świat? :-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Cisza_wyborcza
[...] W prawodawstwie wielu krajów cisza wyborcza nie występuje
(m.in. Stany Zjednoczone, od roku 1992, w którym to Sąd Najwyższy
Stanów Zjednoczonych orzekł, że cisza wyborcza jest niezgodna z
konstytucją, a zakazane może być tylko wieszanie plakatów, czy inna
forma agitacji, lecz tylko w obrębie komisji wyborczych, także
Niemcy), [...]

https://en.wikipedia.org/wiki/Election_silence
The U.S. Supreme Court ruled in Burson v. Freeman (1992) that
campaigning can only be limited on election day in a small area around
the polling station. Any broader ban on speech would be
unconstitutional.[3]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-05-25 02:06:57
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 25 maja 2019 10:16:32 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

W Waszyngtonie *TEZ* .  Putin już podbił świat? :-)

Mówisz, że Lordzik nadaje na zlecenie Waszyngtonu? Niestety mało prawdopodobne. --
Bruno

Data: 2019-05-25 11:50:13
Autor: Lord Donald
[...]

Widzisz srajdaku sam jesteś szwabskim wycieruchem i działasz na ich zlecenie. Dlatego u was zawsze ktoś działa w czyimś imieniu, Moskwy, Waszyngtonu, itp... Według was żaden Polak nie może działać w interesie swoim i swojej rodziny, jakbyś to pojął to sam byś wiedział dlaczego Polacy chcą dać kopa twoim POsrańcom. Powiedz srajdaku, dlaczego Polacy mieli by chcieć waszych POsrańców skoro oni nie działają w naszym interesie? To, to że zaimponowali ci fryce a twoja POsrana partia jest u nich na usługach nie oznacza, że są z automatu odpowiednim wyborem dla Polaków.

Data: 2019-05-25 02:58:07
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 25 maja 2019 11:50:14 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> Mówisz, że Lordzik nadaje na zlecenie Waszyngtonu? Niestety mało prawdopodobne.

[Ciach bełkot] No widzisz, sam potwierdza.

--
Bruno

Data: 2019-05-25 12:07:39
Autor: Lord Donald
[...]

[Ciach bełkot]

No widzisz, sam potwierdza.

No widzisz sam potwierdzasz, że wam szwabskim wycieruchom w pale się nie mieści że Polak może działać w swoim imieniu i w imieniu swojej rodziny i bliskich. Przykre jest jedynie to, że takich debili i frajerów jak ty jest wielu i mają prawa wyborcze. Miejmy nadzieję że nie za wielu i wkrótce twoja POsrana PO dostanie kopa, przestanie szkodzić Polsce. ale niestety do jesieni jeszcze zdążą sporo nasrać w kraju i to dzięki takim debilom jak ty co cztery lata temu dali im tyle głosów, że siedzą przy korycie.

Data: 2019-05-25 10:23:48
Autor: A. Filip
O ciszy przedwyborczej [Bruno B. "mija się z prawdą"]
> [...]

przynajmniej udawać że się go przestrzega.

Widać w Moskwie nie znają pojęcia ciszy wyborczej.

"Mijasz się z prawdą" (potocznie kłamiesz) [A].

[A] https://en.wikipedia.org/wiki/Election_silence
Election silences are observed in the following countries, amongst
others. Their duration, before the election, is given in parentheses:
[...]  *Russia (24 hours)[24]  [...]
[24] http://www.russiatoday.com/news/news/17820

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-25 09:13:23
Autor: Lord Donald
O ciszy przedwyborczej [Was: Szokujące ustalenia „Codziennej”. Tych politykĂłw PO skazQ1|AŠčÍŞ^v‡â–'8÷Ţ]
W dniu 25.05.2019 o 09:08, A. Filip pisze:
[...]

A gdzie tu jest głosujcie na ty a na tych? Tylko piszę o zboczeniach tęczowych POsrańców i o tym jak było rządzili w kraju nie w UE.

Data: 2019-05-25 09:17:58
Autor: Lord Donald
[...]

Po za tym nie widać aby PO-KO tęczowym Pedalskim PSL za bardzo przejmowali się ciszą. Jadą na FB od rana. Srajdaki ciągle w gotowości. A więc dlaczego mają być podwójne standardy, aby normalni ludzie musieli wsadzić mordę w kubeł i nie zajmować się polityką.

Data: 2019-05-25 09:29:15
Autor: A. Filip
O ciszy przedwyborczej
[...]

Ale wypadałoby _przynajmniej_ udawać że mówisz o pedofilii "w ogóle"
a o politykach konkretnej opcji politycznej to wzmiankujesz wyłącznie
przy okazji :-)

Majstersztykiem łamania ciszy przedwyborczej są reklamy
"tylko zachęcające do głosowania" precyzyjnie wymierzone
w odpowiednie grupy odbiorców.  PO przetarło drogę w ubiegłych wyborach
reklamami wymierzonymi w "młodych" bo tam miała dużą+ przewagę poparcia.
Spodziewam się że "Radio Maryja"+ dziś i jutro od rana do wieczora
będzie zachęcać "tylko do zagłosowania" (nie mówiąc na kogo) być może po
linii "moralny obowiązek (każdego katolika)" :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-25 09:47:19
Autor: Lord Donald
O ciszy przedwyborczej
W dniu 25.05.2019 o 09:29, A. Filip pisze:
[...]

Właśnie w tym problem. Co można powiedzieć o polityce aby nie tyczyło się PO. Rządzili 25 lat, więc wszystkie te patologie, sprzedawanie dzieci i czerpanie korzyści z nierządu było za ich udziałem lub ich przyzwoleniem. To raczej wina tej zwyrodniałej frakcji politycznej, że jaka kolwiek krytyka złych polityków uderza pośrednio i bezpośrednio PO. Jakby byli uczciwi to by nie można by im było co kolwiek zarzucić i by ich to nie dotykało. Gdy napiszę coś o pedofilach, Amber Gold, reprywatyzacji w Warszawie, VAT, itp... to co mam poradzić na to, że POsrańcy czują się urażeni, mogli pomyśleć o tym zanim wywołali te afery niszcząc nasz kraj. Po za tym w czym problem? Sami drą ryja, że to nie ich sprawa i nie ich ręka, a więc nie ma mowy o, że mówiąc o tych aferach zmniejszam ich szanse wyborcze. Mówiąc o ich przestępstwach nie mówię przecież ludziom aby na nich nie głosowali, jak niektórzy Polacy chcą aby rządzili przestępcy, którzy chcą niszczyć kraj to ich demokratyczny wybór, to ich ja tego nie krytykuje dzisiaj, po prostu zachęcam nawet tych aby poszli na wybory i skorzystali z swoich demokratycznych praw, chociaż dla mnie to co robią jest dziwne.

Data: 2019-05-25 10:47:13
Autor: u2
Szokujące ustalenia „Codziennej”.Q1|A<œ†š%ŠÜ¤sv÷Ŕ󬑬ڞŒÚĽçh~)bs}ĺ
[...]

no pacz pan, już o polityce na grupie pl.soc.polityka redaktorzy GW zabraniają pisać:))))))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-05-25 11:57:04
Autor: Lord Donald
W dniu 25.05.2019 o 10:47, u2 pisze:
[...]

Nie bardzo im odpowiada, że ludzie więcej czytają jakieś podrzędne grupy dyskusyjne niż ich tępą niemiecką propagandową tubę. Chcieli by decydować co się pisze w internecie ale nie bardzo się da. Wymyślają jakieś ACTA, itp... ale prawdy nie zakrzyczą. Wyjdzie na to że ta zasrana UE będzie gorsza niż stalinowski reżim, o ironię może się okazać, że to Chińczycy będą nam dzierżawić serwery aby walczyć z Europejskim brakiem poszanowania wolności słowa. A to u nas kiedyś mówiono że tam nie mają szacunku do prawdy. Tak czy inaczej te swoje ACTA mogą se w kiszkę wsadzić, na szczęście Europa to jedynie zadupie świata, zawsze znajdzie się jakiś kraj poza UE, który będzie miał w d.. zakazy tego szwabsko gebelsowskiego tworu.