Data: 2019-06-25 12:45:58
Autor: Lord Donald
147 600 zł - tyle Urząd Miejski w Gdańsku wydał na dzieło Joanny Rajkowskiej "Rydwan". W świecie sztuki ceny potrafią zaskoczyć, ale w tym wypadku cena wydaje się być lekko nieadekwatna. Zasadne jest także pytanie - czy Gdańsk nie ma ważniejszych, publicznych wydatków?

https://m.radiogdansk.pl/wiadomosci/item/95879-gdansk-wydal-prawie-150-tysiecy-zlotych-na-rydwan-tak-na-rydwan-zapytalismy-dlaczego?fbclid=IwAR0OTm5RSoN6M3GHTsFKCRV3SMi_Te9evRinZL9tyeFY9Zc2pOWnA1kgTmc

Data: 2019-06-25 04:23:18
Autor: Bruno Brunowski
Gdańsk wydał prawie 150 tysięcy złotych na rydwan. Tak, NA RYDWAN. Zapytaliśmy, dlaczego
W dniu wtorek, 25 czerwca 2019 12:45:59 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Jest drewniany, więc nie będzie rdzewieć po roku jak 100 ławek po 30 tys. sztuka kupionych przez MON, a i jest szansa na przyszłą sprzedaż z zyskiem, a nie po cenie złomu.
http://www.rajkowska.com/rydwan/

--
Bruno

Data: 2019-06-25 05:56:11
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -

Z jakim zyskiem i komu?  Już lepszy geszeft by tam zrobili, gdyby pomalowali jakiś poniemiecki tramwaj.. :-DD

       , -- - a nie po cenie złomu.
http://www.rajkowska.com/rydwan/

Nu - dzieciaki z londyńskich przedmieść miały trochę zabawy i to wszystko..  Gdy się znudziło, artefakt należało sprzedać jakimś frajerom. A któż na to miano zasługuje najbardziej, jeśli nie polskie lemingi znad dolnej Wisły?
Teraz zaprzęgać dwie kasztanki, Bolek do rydwanu i pod Pomnik Stoczniowców, żeby se każdy mógł strzelić fotkę ze słynnym noblistom
Buuuuu ha-ha!

JB

Data: 2019-06-25 06:08:04
Autor: japanizer
On Tuesday, June 25, 2019 at 9:56:12 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Wot, a tu 6 (słownie: sześć) puszek aluminiowych tej samej artystki za 3200 zł:

https://desa.pl/pl/auctions/492/object/47831/joanna-rajkowska-satysfakcja-gwarantowana-2000-r

Może p. Jacku zamiast puszki po piwie na złom oddawać, zajmijcie się sztuką?

Buahahahha!

Data: 2019-06-25 06:21:57
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 25 czerwca 2019 15:08:06 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]
> Buuuuu ha-ha!

Wot, a tu 6 (słownie: sześć) puszek aluminiowych tej samej artystki za 3200 zł:

Lodóweczka z puszkami za jedyne 24 tysie:
https://desa.pl/pl/auctions/404/object/38525/joanna-rajkowska-z-serii-satysfakcja-gwarantowana-2000-r

Data: 2019-06-25 07:27:14
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nu... Gratulacje - w sam raz na obecne upały.
Smacznego!

Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-06-25 07:17:05
Autor: Jacek Bialy
Gdańsk wydał prawie 150 tysięcy złotych na rydwan. Tak, NA RYDWAN. Zapytaliśmy, dlaczego
    -- - Wot, a tu 6 (słownie: sześć) puszek aluminiowych tej samej artystki za 3200 zł:

Jak myślisz, o ile te dyrdymały przezyją dziadka Sorosa?  Przecież to on wykreował was wszystkich i razem ze sobą zabierze do grobu własne dzieła. Jego fundacje pozostaną, ale już nie po to, żeby handlować po aukcjach czyimś szczynami. Panta rei...

JB

Data: 2019-06-25 07:50:48
Autor: japanizer
On Tuesday, June 25, 2019 at 11:17:06 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Ale żeś pan teorię spiskową wydumał, no no. Nic dziwnego, że wierzyta w pociski helowe w Smoleńsku, w końcu należycie do ciemnego ludu, a o którym wspominał Kurski.

Data: 2019-06-25 09:27:51
Autor: Jacek Bialy
Gdańsk wydał prawie 150 tysięcy złotych na rydwan. Tak, NA RYDWAN. Zapytaliśmy, dlaczego
   -- - Ale żeś pan teorię spiskową wydumał, no no.

Jaką teorię i gdzie tu spisek? Przecież on wszystko robi jawnie.
Na poczekaniu wydumałem tę oto teorię lewactwa:  Jesteście ostatnim produktem ubocznym wyrzuconym na zakręcie europejskiej cywilizacji. Bękatry czerwonej apokalipsy - dzisiaj dla niektórych jeszcze straszne, jutro śmieszne dla każdego, kto zechce się nad tym pochylić.

JB

Data: 2019-06-25 17:57:16
Autor: japanizer
On Wednesday, June 26, 2019 at 1:27:52 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
[...]

Od chlania wódki z kolegami z ubecji p. Jackowi w głowie się pomieszało. Jak patrzysz w lustro, to na nie plujesz? Nie? A powinieneś, czerwony, antypolski bękarcie.

Data: 2019-06-26 00:07:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 26 czerwca 2019 02:57:17 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Od chlania wódki z kolegami z ubecji p. Jackowi w głowie się pomieszało. Jak patrzysz w lustro, to na nie plujesz? Nie? A powinieneś, czerwony, antypolski bękarcie.

????????????!
Jacek ma przynajmniej odwagę ocenić całą formację i chuja to, że przez nią
przeszedł jak wielu tu obecnych. Różnica jest bowiem taka, że na niej nie utknął.

Data: 2019-06-26 00:16:51
Autor: japanizer
On Wednesday, June 26, 2019 at 4:07:18 PM UTC+9, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]

przeszedł jak wielu tu obecnych. Różnica jest bowiem taka, że na niej nie utknął.

Wiesz, niektórzy mieli odwagę ocenić całą formację przed 1989/1990 - jego koledzy z ubecji takich gnoili, a on z tymi kutasami wódkę pił i śmiał się, jak opowiadali, jak fajnie komuś pałą po plecach przyłożyć.

On przejrzał na oczy dopiero wtedy, gdy komunizm upadł.

Podobnie jak wielu innych PZPRowskich aparatczyków, którzy partyjną komunistyczną książeczkę zamienili wtedy na łańcuszek z krzyżykiem, pierwszą ławkę w kościele oraz członkostwo w PC, a później w PiS.

Data: 2019-06-26 00:47:36
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- --

Nu dziadek - mieliście wnukom nawijać, a Jakub to już chłop po czterdziestce! :-)))

Data: 2019-06-25 06:00:24
Autor: Zenek Kapelinder
Gdańsk wydał prawie 150 tysięcy złotych na rydwan. Tak, NA RYDWAN. Zapytaliśmy, dlaczego
A Lodz 400 tysiecy na jednorozca. Po 50 groszy na glowe wyszlo. Warto bylo bo jednorozec jest piekny. Za taki gowniany wozek marny slusarz wzial by z 1500 zlotych z materialem. Lodzki jednorozec jest dzielem sztuki i jego wartosc moze tylko rosnac. Nie jestem fanem Zdanowskiej ale za jednorozca powinna dostac pochwale z wpisem do akt osobowych.

Data: 2019-06-25 21:57:46
Autor: Yogi
Dnia Tue, 25 Jun 2019 06:00:24 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

[...]

No widzisz pawianie, bierz się za kucie jakiegoś dzieła, może na początek
jakąś taczkę albo cuć zrobiłbyś? Nie leń się! Bierz się do roboty. Jak się
przyłożysz za taczkę made in kapellinder weźmiesz parę złoty. Na chleb ze
szmalcem mieć będziesz!

Data: 2019-06-25 12:47:54
Autor: Lord Donald
W dniu 25.06.2019 o 12:45, Lord Donald pisze:
[...]

Jak POsrańcy doją teraz samorządy. Ta banda POsranych złodziei zawsze znajdzie miejsce aby się nakraść w kraju.

Data: 2019-06-25 22:01:55
Autor: Yogi
Dnia Tue, 25 Jun 2019 12:45:58 +0200, Lord Donald napisał(a):

147 600 zł - tyle Urząd Miejski w Gdańsku wydał na dzieło Joanny Rajkowskiej "Rydwan".

Mógłbyś nam tyu żuczkom przypomnieć ile kasy wydał min. P.Gliński na
obrazki z alkowy Radziwiłów czy innych hrabiów? Mógłbyś przypomnieć nam
marnym robaczkom ile kasy wyłożył PiS na poprawę samopoczucia ojczulka z
Torunia? Co to jest te 147 tysięcy przy milionach wydanych ze społewcznych
pieniędzy? No! To teraz otwieraj dziobek.