Data: 2019-06-29 23:57:20
Autor: Lord Donald
Patryk Jaki zwrócił się do mężczyzny zwolnionego z IKEA. Da mu konkretne wsparcie!

Patryk Jaki, nowy eurodeputowany Prawa i Sprawiedliwość, a jeszcze do niedawna wiceminister sprawiedliwości, zabrał głos ws. pracownika zwolnionego z sieci sklepów IKEA. Mężczyzna, według tego, co mówi, miał stracić pracę, gdyż sprzeciwił się strategii firmy wobec ruchu LGBT.

https://wmeritum.pl/ikea-patryk-jaki-lgbt/287023

Data: 2019-06-29 20:33:43
Autor: japanizer
On Sunday, June 30, 2019 at 6:57:21 AM UTC+9, Lord Donald wrote:
[...]

Widzicie, towarzyszu, IKEA użyła klauzulę sumienia, którą to pisiorki kilka dni wcześniej zalegalizowały.

Data: 2019-06-29 23:53:58
Autor: Jacek Bialy
Patryk Jaki zwrócił się do mężczyzny zwolnionego z IKEA. Da mu konkretne wsparcie!
   -- - Widzicie, towarzyszu, IKEA użyła klauzulę sumienia, którą to pisiorki kilka dni wcześniej zalegalizowały.

A wy pod Wujkiem towarzyszu japa używaliście tej klauzuli legalnie, czy tylko gorzały dali wam się napić?

Data: 2019-06-30 06:22:10
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Czyli według twojej interpretacji na podstawie klauzuli sumienia
ordynator/dyrektor może zwolnić lekarzy gotowych dokonywać aborcji?

Weź ty się może walnij młotem w czoło bo młotek może nie wystarczyć.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-01 01:01:12
Autor: Pisiorowy Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

Czyli według twojej interpretacji na podstawie klauzuli sumienia
ordynator/dyrektor może zwolnić lekarzy gotowych dokonywać aborcji?

Weź ty się może walnij młotem w czoło bo młotek może nie wystarczyć.

kiedy ty się w końcu ogarniesz ?
niedugo zacznę się zastanawiać czy umiesz liczyć do 10

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-06-30 02:06:40
Autor: Bruno Brunowski
Patryk Jaki zwrócił się do mężczyzny zwolnionego z IKEA. Da mu konkretne wsparcie!
UWAGA!!! Urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik promuje ruski trollportal!!! --
Bruno

Data: 2019-06-30 11:08:40
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski publicznie oskarża: wmeritum.pl to "ruski trollportal" [Was: Patryk Jaki zwrĂłcił się do mężczyzny zwolnionego z IKEA. Da mu konkretne wsparcie!]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
UWAGA!!! Urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik promuje ruski
trollportal!!!

<ironia> Goebbels kłamał => Goebbels musiał kłamać o Katyniu </ironia>

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-06-30 02:08:06
Autor: Bruno Brunowski

Data: 2019-06-30 03:45:41
Autor: Jacek Bialy
[...]

 Co jest nieprawdą - stracił pracę nie dlatego, że sprzeciwił się strategii firmy, tylko za to, że cytował słowa nienawiści pod adresem seksualnych zboczeńców (mieli rację ci, którzy trzymali Biblię pod kluczem).

JB

Data: 2019-06-30 11:34:59
Autor: Yogi
Dnia Sat, 29 Jun 2019 23:57:20 +0200, Lord Donald napisał(a):

Patryk Jaki zwrócił się do mężczyzny zwolnionego z IKEA. Da mu konkretne wsparcie!

Co mu da? ;-)))