Data: 2019-07-11 12:20:29
Autor: Lord Donald
We Włoszech rozbito grupę przestępczą, która zajmowała się odbieraniem dzieci rodzicom i przekazywaniem ich parom homoseksualnym

Jak donosi portal pch24.pl w prowincji Reggio Emilia działała zorganizowana grupa przestępcza zrzeszająca pracowników socjalnych, lekarzy, psychologów i przedstawicieli lokalnych władz. Proceder polegał na odbieraniu w majestacie prawa dzieci z rodzin tradycyjnych i przekazywanie na wychowanie rodzinom jednopłciowym. Przez ręce organizacji przewinęło się kilkadziesiąt dzieci, dwójka z nich została zgwałcona przez parę lesbijek...........

https://www.magnapolonia.org/we-wloszech-rozbito-grupe-przestepcza-ktora-zajmowala-sie-odbieraniem-dzieci-rodzicom-i-przekazywaniem-ich-parom-homoseksualnym/?fbclid=IwAR1g2bfQ7ki3neEpFPqYbLM4CxFUMfCieppM7HPD1HR7OOlXpu4X-ptXa8E

Data: 2019-07-11 03:24:10
Autor: Bruno Brunowski
We Włoszech rozbito grupę przestępczą, która zajmowała się odbieraniem dzieci rodzicom i przekazywaniem ich parom homoseksualnym
UWAGA!!! urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znów promuje jakiś ruski trollportal!

--
Bruno

Data: 2019-07-11 12:34:10
Autor: u2
We Włoszech rozbito grupę przestępczą, ktĂłra zajmowała się odbieraniem dzieci roQ1|AÜâr‰˘ŚźŢ‘ŹňÁŠâzhœ†–Ť˘hhš‹’Ëš–|Ś
UWAGA!!! urbano-palikotyczny troll nihilista Lordzik znów promuje jakiś ruski trollportal!

brutek najwyraźniej popiera handel dziećmi

--
I love love

Data: 2019-07-11 04:00:54
Autor: japanizer
On Thursday, July 11, 2019 at 12:20:30 PM UTC+2, Lord Donald wrote:
[...]

Tu link do oryginału, po włosku:

https://www.repubblica.it/cronaca/2019/06/29/news/l_analista_e_le_bugie_ai_bambini_facciamo_il_funerale_di_tuo_papa_-229925211/

Tu link do skrótu po angielsku:

https://www.theguardian.com/world/2019/jun/27/italian-police-arrest-18-for-allegedly-brainwashing-and-selling-children

W żadnym ani słowa o homoseksualistach ani LGBT.

Jest za to parę słów o pedofilach - to ci sami, o których film niedawno nakręcił Sekielski.

Powiedz lordzik, idioto - ile Fiutin płaci ci za fake-niusy? A może jesteś na tyle głupi, że w to wierzysz?

Data: 2019-07-11 04:14:34
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 11 lipca 2019 13:00:56 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]

Powiedz lordzik, idioto - ile Fiutin płaci ci za fake-niusy? A może jesteś na tyle głupi, że w to wierzysz?

Tam jest jeszcze coś innego napisane: dzieci były zabierane z biologicznych rodzin i prano im mózgi by były przekonane, że były molestowane, a następnie sprzedawano je rodzinom adopcyjnym.

"Italian police have arrested 18 people, including a mayor, doctors and social workers, for allegedly brainwashing vulnerable children into thinking their parents had abused them so they could then be sold to foster parents."

"Policja włoska aresztowała 18 osób, w tym burmistrza, lekarzy i pracowników społecznych, pod zarzutem prania mózgów podatnych dzieci, by wmówić im że rodzice je molestowali, dzięki czemu mogły być sprzedane rodzinom zastępczym."

"According to investigators, the aim of the arrested group was to take children away from families in difficult social situations and to give them, for money, to other parents,"

,,Według śledczych, celem aresztowanej grupy było zabranie dzieci z rodzin w trudnej sytuacji społecznej i przekazanie ich za pieniądze innym rodzicom"

https://www.theguardian.com/world/2019/jun/27/italian-police-arrest-18-for-allegedly-brainwashing-and-selling-children

To co Lordzik przykleił, to fejknius po całości.

--
Bruno

Data: 2019-07-11 13:16:21
Autor: u2
We Włoszech rozbito grupę przestępczą, ktĂłra zajmowała się odbieraniem dzieci roQ1|AÜâr‰˘ŚźŢ‘ŹňÁŠâzhœ†–Ť˘hhš‹’Ëš–|Ś
To co Lordzik przykleił, to fejknius po całości.

brutek z pełomafii, zawsze będzie po ciemnej stronie życia:)

--
I love love

Data: 2019-07-11 13:14:44
Autor: u2
W dniu 11.07.2019 o 13:00, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

ano, na zachodku panuje fałszywa polit-poprawność:))))))))))))))

https://wpolityce.pl/polityka/452986-gwalty-na-dzieciach-w-imie-ideologii

Takiej afery jeszcze we Włoszech nie było. W prowincji Reggio Emilia rozbita została siatka przestępców, którą tworzyli przedstawiciele lokalnych władz, pracownicy socjalni, lekarze, psychologowie oraz psychoterapeuci związani z organizacją pozarządową o nazwie ,,Hansel & Gretel" (Jaś i Małgosia). Policja aresztowała sześć osób, zaś wobec kolejnych 10 podjęto środki zapobiegawcze. Łącznie prokuratura uznała 26 osób za podejrzane.

Nawet w Italii, słynącej ze głośnych klanów mafijnych, takiej siatki jeszcze nie zdemaskowano. Prokurator Valentina Salvi oskarżyła wszystkich pracowników socjalnych z regionalnego wydziału opieki zastępczej o udział w przestępczym procederze. Polegał on na odbieraniu w majestacie prawa dzieci ich naturalnym rodzicom oraz przekazywaniu małoletnich ofiar rodzinom zastępczym, m.in. parom homoseksualnym czy właścicielom sex shopów.

Pracownicy opieki zastępczej stworzyli regionalne centrum specjalistyczne, mające oficjalnie na celu leczenie urazów dzieci poddanych nadużyciom seksualnym i przemocy w rodzinie. Ośrodek stawiano za wzór innym placówkom w Italii. W rzeczywistości jednak, jak stwierdzili włoscy śledczy:

     To, co przyjęto jako model instytucjonalny, który miał być naśladowany w dziedzinie ochrony osób nieletnich poddanych maltretowaniu, okazało się niczym innym, jak nielegalnym biznesem wymierzonym przeciw dziesiątkom dzieci odebranych ich rodzinom.

Żeby pozbawić naturalne rodziny ich praw rodzicielskich, fałszowano masowo dokumentację. Pracownicy kazali np. dzieciom malować ich rodziny, a następnie sami domalowywali na tych rysunkach różne szczegóły o charakterze seksualnym, żeby zasugerować perwersyjny charakter relacji między najbliższymi, np. między ojcem a córką.

To nie wszystko. Terapeuci na różne sposoby starali się wdrukować w umysły swych nieletnich ofiar domniemaną winę rodziców. W tym celu na odebranych dzieciach prowadzono np. pseudomedyczne eksperymenty. Podłączano je do tzw. ,,maszyny pamięci", czyli poddawano elektrowstrząsom, po to, by ,,odzyskały wspomnienia" i podczas wywiadów sądowych mogły opowiadać, jak bardzo były krzywdzone przez swoich naturalnych rodziców. Włoskie media, rozpisując się o tym, mówią wprost o ,,torturach" i ,,praniu mózgu", jakim były poddawane dzieci podczas ,,sesji psychoterapeutycznych".

Na podstawie tak sfałszowanych ekspertyz dzieci były posyłane potem do rodzin zastępczych, m.in. do par homoseksualnych. Do tej pory śledczy odkryli dwa przypadki, gdy zostały one w nowym środowisku zgwałcone, m.in. 11-letnia dziewczynka przez parę lesbijek.

Śledczy uważają, że kluczową rolę w całym procederze odgrywała szefowa regionalnych służb socjalnych Federica Anghinolfi, nie kryjąca publicznie swych lesbijskich upodobań. Wielokrotnie dała się ona wcześniej poznać jako zagorzała aktywistka ruchu LGBT, walcząca o prawo do adopcji dzieci przez pary homoseksualne. Domagała się ona także kary więzienia dla homofobów, czyli wszystkich, którzy ośmielają się mieć inne niż ona, krytyczne zdanie na temat postulatów lobby gejowskiego.

Włoscy publicyści zastanawiają się, czy główny motyw działania siatki przestępczej miał rzeczywiście charakter finansowy. Prokuratura twierdzi, że podejrzani zarobili kilkaset tysięcy euro dzięki zwiększeniu funduszy publicznych na ochronę dzieci. Środki trafiały m.in. do wyspecjalizowanych organizacji pozarządowych, które odwdzięczały się wspomnianym pracownikom socjalnym, zlecając im za grube pieniądze organizowanie szkoleń, warsztatów, kursów czy konferencji.

Z pewnością część osób zaangażowanych w niecny proceder robiła to z powodów finansowych. Jednak dla tych, którzy kierowali całą akcją, najważniejsze wydają się względy ideologiczne. Z przecieków ze śledztwa wyłania się obraz Federiki Anghinolfi jako osoby opętanej nienawiścią do naturalnej rodziny, która nie cofnie się przed niczym, by osiągnąć zaplanowany cel. Cel, który uświęca środki. Czym jest dramat dziesiątków skrzywdzonych rodzin, czym jest rozpacz matek, którym odebrano dzieci, czym jest gwałcenie nieletnich i poddawanie ich pseudomedycznym eksperymentom, skoro w grę wchodzą tak szczytne cele, jakie stawia przed sobą Federica Anghinolfi?

Anghinolfi nie jest jedna. Takich jak ona jest więcej. Cel mają ten sam. Oni chcą naszych dzieci. I nie cofną się przed niczym.

autor: Grzegorz Górny

--
I love love

Data: 2019-07-11 04:34:07
Autor: japanizer
On Thursday, July 11, 2019 at 1:14:44 PM UTC+2, u2 wrote:

Anghinolfi nie jest jedna. Takich jak ona jest więcej. Cel mają ten sam. Oni chcą naszych dzieci. I nie cofną się przed niczym.

W samej Polsce ok. 100 tys. księży, biskupów i zakonników.

Data: 2019-07-11 04:48:40
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 11 lipca 2019 13:14:44 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> Tu link do oryginału, po włosku:

ano, na zachodku panuje fałszywa polit-poprawność:))))))))))))))

I szybko odnalazło się źródełko fejkniusa.

--
Bruno

Data: 2019-07-11 13:53:13
Autor: u2
[...]

brutek durnia udaje, widać gansterek z brutka:)

--
I love love

Data: 2019-07-11 13:46:27
Autor: z
W dniu 2019-07-11 o 13:00, japanizer@japanizer.org pisze:
Jest za to parę słów o pedofilach - to ci sami, o których film niedawno nakręcił Sekielski.

Bo każdy ksiądz to gej a każdy gej to pedofil ;-)

Data: 2019-07-11 10:05:34
Autor: Bytomir Szimoza
użytkownik Lord Donald napisał:
 dwójka z nich została zgwałcona przez parę lesbijek...........

Niby jak?

Data: 2019-07-11 19:07:11
Autor: A. Filip
Bytomir Szimoza <bytomir.kwasny@gmail.com> pisze:
użytkownik Lord Donald napisał:
 dwójka z nich została zgwałcona przez parę lesbijek...........

Niby jak?

Ty przebrzydły i zacofany seksisto!  AFAIR w postępowej Szwecji skazano
kobietę za zgwałcenie mężczyzny.  Czyli da się a ty korzystasz z bardzo
przestarzałych definicji gwałtu.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-12 12:37:34
Autor: Pisiorowy Escobar
Lord Donald <ldont@dojcze.de> napisał(-a):

We Włoszech rozbito grupę przestępczą, która zajmowała się odbieraniem dzieci rodzicom i przekazywaniem ich parom homoseksualnym

uwaga!! lord dildo znowu produkuje fake-newsy !!!!

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-07-12 19:21:50
Autor: Yogi
Dnia Thu, 11 Jul 2019 12:20:29 +0200, Lord Donald napisał(a):

We Włoszech rozbito grupę przestępczą, która zajmowała się odbieraniem dzieci rodzicom i przekazywaniem ich parom homoseksualnym

To wszystko sprawka Tuska, UE i PO, a być może nawet samego Schetyny! I
KOD-u! Y

Data: 2019-07-12 19:24:24
Autor: u2
W dniu 12.07.2019 o 19:21, Yogi pisze:
To wszystko sprawka Tuska, UE i PO, a być może nawet samego Schetyny! I
KOD-u!

ano, brat Krzysztofa M., twórca hymnu KOD, właśnie został skazany za oszukańcze wysyłanie Polek do burdeli na zachodek:)

--
I love love

Data: 2019-07-16 18:47:46
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

ano, brat Krzysztofa M., twórca hymnu KOD, właśnie został skazany za oszukańcze wysyłanie Polek do burdeli na zachodek:)

zazdrościsz kupa :DDDD