Data: 2019-08-19 09:11:26
Autor: Lord Donald
Kukizowi puściły nerwy! Poseł kłóci się z internautami na Twitterze: "D...y dali ci, którzy poszli do PiS w zamian za miejsce w Sejmie"

Liderowi K'15 ciężko się tłumaczyć przed własnym elektoratem z wejścia na listy PSL. Najwyraźniej puszczają mu nerwy, skoro wdaje się w pyskówki z internautami. ,,D..y dali ci, którzy poszli do PiS w zamian za miejsce w Sejmie" - wyrzucił z siebie Paweł Kukiz.

https://wpolityce.pl/polityka/459544-kukizowi-puscily-nerwydy-dali-ci-ktorzy-poszli-do-pis?fbclid=IwAR1gKrK6awcjkv7tyiWSxu_7UExxKKmHcPIxITH6T9fIrSJH_nxIBXKTENI

Data: 2019-08-19 09:07:15
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

W sumie na ciastka głosowałem 2x i mogę czuć się posunięty:(
Teraz zostaje Kurwin:(

Data: 2019-08-19 09:41:06
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2019 18:07:16 UTC+2 użytkownik Alfred Szałaput-Klęska napisał:
> [...]

W sumie na ciastka głosowałem 2x i mogę czuć się posunięty:(

A już się z kimś sprzymierzył, czy sam walczy?

--
Bruno

Data: 2019-08-19 10:35:36
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

> W sumie na ciastka głosowałem 2x i mogę czuć się posunięty:(
> Teraz zostaje Kurwin:(

A już się z kimś sprzymierzył, czy sam walczy?

Jestem że tak powiem mało zorientowany.

Mniejsi marudzą na czas, pisiorstwo wyżyłowało termin na zebranie
podpisów promując tym samym większych którzy mają zaplecze.

A ciastek? No cóż, musi wziąć kaskę i tworzyć własne media, o ile
nie jest za późno.

Data: 2019-08-19 09:33:16
Autor: Lord Donald
W dniu 19.08.2019 o 09:11, Lord Donald pisze:
[...]

Widać rzeczywiście zaślepiony korytem dostał tabletkę gwałtu. Obudzi się po wyborach w gnojowniku z ostrym bólem odbytu. Nikt tak dobrze go nie wyrucha jak tęczowa koniczynka.