Data: 2019-10-11 21:34:40
Autor: Lord Donald
W dniu 11.10.2019 o 11:22, japanizer@japanizer.org pisze:
https://www.money.pl/gospodarka/efekt-nobla-sprzedaz-ksiazek-olgi-tokarczuk-wzrosla-o-6000-proc-6433922699429505a.html

   Efekt Nobla. Sprzedaż książek Olgi Tokarczuk wzrosła o 6000 proc.

Ale wycie wśród rasowych PiSd!

Brejza i Trzaskowki wykupili cały nakład, zaczynają trenować swoje farmy trolii na kolejne wybory za 4 lata. Chcą się lepiej przygotować, aby nie wdupić jak tym razem.

Data: 2019-10-11 13:34:25
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 11 października 2019 21:34:41 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
> Brejza i Trzaskowki wykupili cały nakład, zaczynają trenować swoje farmy trolii na kolejne wybory za 4 lata. Chcą się lepiej przygotować, aby nie wdupić jak tym razem.

Jakże piękne samoobsr... Olga Tokarczuk jest od wielu lat jedną z najbardziej poczytnych pisarek w Polsce. Jej ksiazki znikały z półek na długo przed tym jak dostała Nobla.
Ale skąd tępy pisorski propagandysta ma o tym wiedzieć.

--
Bruno

Data: 2019-10-11 23:01:14
Autor: z
W dniu 2019-10-11 o 22:34, Bruno Brunowski pisze:
Jakże piękne samoobsr... Olga Tokarczuk jest od wielu lat jedną z najbardziej poczytnych pisarek w Polsce. Jej ksiazki znikały z półek na długo przed tym jak dostała Nobla.

A teraz 6000 x 0 (bo tyle było na półkach) = 0 ;-)

W takim razie można nawet napisać 6000000000000000000000 wzrost i dalej będzie się zgadzało ;-)

Data: 2019-10-11 14:28:40
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 11 października 2019 23:01:18 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

W takim razie można nawet napisać 6000000000000000000000 wzrost i dalej będzie się zgadzało ;-)

Trafiały się nakłady po 100 000 rocznie i nie były to lektury szkolne.

--
Bruno

Data: 2019-12-20 04:57:34
Autor: Bruno Brunowski
> [...]

W takim razie można nawet napisać 6000000000000000000000 wzrost i dalej będzie się zgadzało ;-)

"- Sprzedaż książek Olgi Tokarczuk do momentu ogłoszeni werdyktu Akademii Szwedzkiej jest szacowana na milion egzemplarzy.. Od 10 października podwoiliśmy ten wynik, wprowadzając na rynek kolejny milion egzemplarzy."
https://www.rp.pl/Biznes/312179872-Tokarczuk-rozbila-bank-windujac-sprzedaz-ksiazek.html

A teraz P... i S...

--
Bruno

Data: 2019-10-12 01:26:51
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- --

No właśnie!  Dlatego dzisiaj warto by tak życzliwie doradzić uzdolnionym artystom, żeby za bardzo w stronę bieżącej polityki się nie wychylali. Dlaczego?
Po pierwsze - nie znają się na tym w ogóle. A drugi powód jest taki, że za niedługo rozpocznie się w Polsce ogolnonarodowa debata pod tytułem "kto nam wszystkim nas*ał do głów?". Kozłem ofiarnym prostego ludu będą jak zwykle elity, więc po co samemu się podkladać?

JB

Data: 2019-10-11 21:41:42
Autor: Lord Donald
W dniu 11.10.2019 o 21:34, Lord Donald pisze:
[...]

Przeszkolą kadry bluzgami Tokarczyk na Polskę. To za 4 lata będą mistrzami hejtu. A jescze mają do przetrwania jako marna  marginalna opozycja w rozpadzie, bez dobrej inspiracji hejtu na kraj, nie przetrwają. Zaopatrzą nawet takie gnidy jak srajdak i jemu podobnych na uchodźstwie, oraz TVN, GW, itp.... Więc nakłady rozchodzą się jak ciepłe bułeczki. Kolejne 4 lata jako totalna opozycja jest nie do uniknienia, trzeba się zaopatrzyć i rozbudować zachodnią flankę u fryca.

Data: 2019-10-12 07:00:28
Autor: Runt
W dniu 2019-10-11 o 21:41, pajac Lord Donald pisze:

Przeszkolą kadry bluzgami Tokarczyk na Polskę.

Niby kto ma przeszkolić? Kolesie z ministerstwa sprawiedliwości?

--
Runt

Data: 2019-10-12 06:59:29
Autor: Runt
W dniu 2019-10-11 o 21:34, Lord Donald pisze:
[...]

KŁAMSTWO! Cały nakład wykupił pewien minister! Było nawet o tym w TVPiS, że zaczął czytać ale nie skończył, a klasyk mówi, że można poznac klasę męzczyzny po tym jak kończy!

--
Runt