[AferaPCK]

Data: 2019-11-02 14:09:02
Autor: Bruno Brunowski
[AferaPCK]
"Były radny PiS we Wrocławiu Jerzy S. usłyszał zarzuty w sprawie okradania dolnośląskiego PCK. Zarzuty już wkrótce mają zostać postawione kolejnym osobom - informuje nieoficjalnie "Gazeta Wyborcza". (...)
Z kontenerów Polskiego Czerwonego Krzyża wykradano zbieraną dla biednych odzież, a następnie przekazywano ją do zaprzyjaźnionych lumpeksów. Nie wiadomo też, co stało się z co najmniej 46 tonami żywności, która zbierana była w PCK. Przynajmniej część z wyprowadzonych pieniędzy miała później zasilić kampanie wyborcze polityków PiS, m.in. Zalewskiej i Babiarza. Na wiecach wyborczych prawdopodobnie rozdawano zbieraną przez PCK żywność - czytamy w "Wyborczej"."
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wroclaw-kontenery-pck-kolejny-polityk-pis-uslyszal-zarzuty/ptgpg6h

Zalewską za obrotność nagrodzono mandatem europosła.

--
Bruno

Data: 2019-11-02 14:22:47
Autor: Jacek Bialy
[AferaPCK]
Było już o tym, jak to pisiory dorobiły się na lumpeksach. Znajdź coś lepszego na tych pisiorów, bo szkoda twojego czasu Bruno.

JB

Data: 2019-11-02 23:12:40
Autor: u2
[AferaPCK]
W dniu 02.11.2019 o 22:22, Jacek Bialy pisze:
Było już o tym, jak to pisiory dorobiły się na lumpeksach. Znajdź coś lepszego na tych pisiorów, bo szkoda twojego czasu Bruno.

JB

cennego ?

Data: 2019-11-02 23:25:58
Autor: u2
[AferaPCK]
W dniu 02.11.2019 o 23:22, Jacek Bialy pisze:
[...]

czas to dla ubeków pieniądz, dla ciebie ubek czas ma znaczenie ?:)

Data: 2019-11-02 16:02:55
Autor: Jacek Bialy
[AferaPCK]
   -- - czas to dla ubeków pieniądz (...)

Co ty nie powiesz?  A wiesz debilu, ile pieniędzy oni dadzą, żeby cofnąć czas? (póki pieniądze jeszcze mają :-D

JB

Data: 2019-11-03 02:37:40
Autor: Bruno Brunowski
[AferaPCK]
Widzisz Jacuś, to nie ja wyciągam stare sprawy, a prokuratura. Co ja poradzę, że po czterech latach śledztwa postanowiła postawić zarzuty kolejnemu politykowi PiS.

--
Bruno

Data: 2019-11-03 07:13:04
Autor: Jacek Bialy
[AferaPCK]
   -- - Widzisz Jacuś, to nie ja wyciągam stare sprawy, a prokuratura.
Co ja poradzę, że po czterech latach śledztwa postanowiła postawić zarzuty kolejnemu politykowi PiS.
-- -- -- -- -- --

No właśnie... Trzeba ścigać tych szmaciarzy od lumpeksów. Niech im wyciagną jeszcze tego śledzia za osiem złotych, to będzie sensacja!

JB

Data: 2019-11-03 11:46:41
Autor: A. Filip
AferaPCK jest najważniejsza!
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
Było już o tym, jak to pisiory dorobiły się na lumpeksach. Znajdź coś
lepszego na tych pisiorów, bo szkoda twojego czasu Bruno.

JB

Ależ on szydzi w wyborców PiS.  Wyborców PO tak tanio by się nie dało kupić.
A brak podawania oszacowania kwot o jakie ma chodzić "może być wiele sugerujący".
Było 200_000 czy 10_000?

IMHO stara się przykryć "łapówkarstwo wielkomiejskie".  IMHO zbyt
skuteczne to nie będzie ale to jego niezbywalne (opozycyjne) prawo.
IMHO PiS tym "przykrywaniem" oberwie "średnio" ale jak im ręce z dupy
nie wyrosły to PO "zwrotnie" (trochę+) bardziej.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-11-03 03:09:38
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 3 listopada 2019 11:50:12 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

A brak podawania oszacowania kwot o jakie ma chodzić "może być wiele sugerujący".

"1,2 mln zł - o nielegalne wyprowadzenie tej kwoty z dolnośląskiego oddziału PCK prokuratura podejrzewa Jerzego G. - byłego dyrektora organizacji oraz radnego PiS obecnej kadencji sejmiku wojewódzkiego. W przekręt zamieszani są także inni politycy partii Jarosława Kaczyńskiego, którzy ze środków pozyskanych w Czerwonym Krzyżu finansowali m.in. swoje kampanie wyborcze."
https://www.newsweek.pl/polska/polityka/afera-z-pck-politycy-pis-wyprowadzali-pieniadze-z-organizacji/5s67p0t

A teraz P... i S...

--
Bruno

Data: 2019-11-03 03:45:18
Autor: obserwator1434
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

[...]

Lepszy rydz nisz nic.
Czyli po jednej stronie mamy pisy co ukradły albo "ukradły", koniec końców
zyskali, a teraz zyskają drugi raz piarowymi zatrzymaniami.

Po drugiej stronie mamy peło która też coś skubnęła, mało wywąchała tych
własnych przekrętów (musi była krystalicznie czysta), niestety ktoś
im popsuł wizerunek słowami:
cyt.
Jeśli będziesz w Platformie, będę cię k... bronił jak niepodległości

Sami widzicie jak jest:)

Data: 2019-11-03 03:50:19
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 3 listopada 2019 12:45:20 UTC+1 użytkownik obserwa....@gmail.com napisał:
> [...]

im popsuł wizerunek słowami:
cyt.
Jeśli będziesz w Platformie, będę cię k... bronił jak niepodległości

Widzimy, widzimy. Ogólnie rzecz biorąc kradzież jest piętnowana, chyba że kradnie pisior, to wtedy jest chwalony za obrotność.

--
Bruno

--
Bruno

Data: 2019-11-03 13:01:31
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

Widzimy, widzimy. Ogólnie rzecz biorąc kradzież jest piętnowana, chyba
że kradnie pisior, to wtedy jest chwalony za obrotność.

Azaliż powiadam wam: Żaden pełowiec nic nie ukradnie, żadnej łapówki nie weźmie!

Złapali ich?  Przyłapali.  Sprawa się toczy "opieszale"?  "Może" tak wyglądać.
Powinieneś się w duchu cieszyć że będzie "w opieszałym toku" nie tylko
na wybory prezydenckie ale i raczej+ na kolejne Sejmowe :-)

"Gazecinom Wybiórczym" brakuje profesjonalizmu by już szykować *solidny*
pretekst do odgrzania sprawy pod wybory prezydenckie?
Trochę przypominać "co trochę" by ludzie przy kluczowych odgrzaniach
w miarę sprawę kojarzyli to kładzenie solidnych fundamentów :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-11-03 07:20:45
Autor: Jacek Bialy
AferaPCK jest najważniejsza!
   -- - Wyborców PO tak tanio by się nie dało kupić.

Raczej na odwrót, bo jeśli kupujemy, to coś co do nas jeszcze nie należy.

JB

Data: 2019-11-02 22:13:05
Autor: u2
[AferaPCK]
Zalewską za obrotność nagrodzono mandatem europosła.

zazdrościsz ubeku:)

Data: 2019-11-03 17:57:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
[AferaPCK]
W dniu sobota, 2 listopada 2019 22:09:04 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Jakim to trzeba być dziadem z natury, żeby obrabiać Polską Cerownię Kaleson?
Jprdl

Data: 2019-11-05 02:01:57
Autor: Jacek Bialy
[AferaPCK]
   -- - Jakim to trzeba być dziadem z natury, żeby obrabiać Polską Cerownię Kaleson?

No właśnie!  Przecież wystarczy wsiąść łapówę od jakiejś zagranicznej sieci handlowej za ulgi podatkowe, albo za przedłużenie ulg. Jeśli podliczyć roczne obroty w Polsce takich misiów, to niezłe kokosy można wyciągać, zamiast handlować szmatami..    Buuu ha-ha!

JB

[AferaPCK]