Data: 2019-11-14 15:28:51
Autor: u2
https://wpolityce.pl/polityka/472875-pe-przyjal-rezolucje-krytykujaca-polske

Współautorem projektu jest... Robert Biedroń

opublikowano: 3 godziny temu ? aktualizacja: 3 godziny temu
Parlament Europejski / autor: Fratria

Parlament Europejski przyjął rezolucję krytykującą Polskę za projekt dotyczący edukacji seksualnej. Współautorem projektu jest europoseł partii Wiosna Robert Biedroń.

Za rezolucją głosowało 471 europosłów, 128 było przeciw, a 57 wstrzymało się od głosu.

Pod projektem rezolucji podpisani są europosłowie największych frakcji w PE: EPL, socjaliści, Odnowić Europę, Zieloni i GUE.

PE zaapelował w rezolucji, aby polski parlament wstrzymał się od przyjęcia proponowanego projektu ustawy oraz ,,zapewnił młodzieży dostęp do kompleksowej edukacji seksualnej".

W przyjętej rezolucji PE ,,wyraża głębokie zaniepokojenie niezwykle niejasnymi, szerokimi i nieproporcjonalnymi przepisami projektu ustawy, które de facto zmierzają do penalizacji upowszechniania edukacji seksualnej wśród nieletnich".

CZYTAJ RÓWNIEŻ: PE potępi Polskę za projekt europejskiej ustawy ,,Stop Pedofilii"? Biedroń i europejska lewica przygotowali rezolucję w tej sprawie

Europosłowie wskazują, że zakres proponowanych przepisów ,,potencjalnie grozi wszystkim osobom - a w szczególności edukatorom seksualnym, w tym nauczycielom, pracownikom służby zdrowia, pisarzom, wydawcom, organizacjom społeczeństwa obywatelskiego, dziennikarzom, rodzicom i opiekunom prawnym - karą pozbawienia wolności do trzech lat za nauczanie o ludzkiej seksualności, zdrowiu i stosunkach intymnych".

PE obawia się, że projekt miałby ,,blokujący wpływ na edukatorów i że jedną z głównych barier dla edukacji seksualnej jest fakt, iż edukatorzy nie są wspierani".

     To atak na wartości w Polsce

-- oceniła w środę w rozmowie z Radiem Maryja europoseł PiS Beata Kempa.

     Przepisy, o czym mówiliśmy europosłom, są jednoznaczne. Zakazują propagowania pedofilii i wszystkiego, co się z nią wiąże. Mamy podobne zakazy w Kodeksie karnym jak zakaz propagowania na przykład totalitaryzmu czy też innych ideologii. W związku z tym jest to ewidentny atak na wartości w Polsce. Znaleziono sobie kolejne forum, jakim jest Parlament Europejski. Jest to tym bardziej przykre, że jest to robione rękoma polskich europosłów

-- podkreśliła eurodeputowana.

ems/PAP/Radio Maryja
Zdjęcie Zespół wPolityce.pl
autor: Zespół wPolityce.pl

Data: 2019-11-14 08:29:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
PE przyjął rezolucję krytykującą Polskę za projekt dotyczący edukacji seksualnej

Przyśpiewka ludu podwrocławskiego:

"Mówiła babcia Zosi
że bocian dzieci nosi
- Niech babcia mnie nie buja
bo bocian nie ma h..."

Data: 2019-11-14 09:09:58
Autor: Bruno Brunowski
[...]

Z tą edukacją seksualną to skaranie boskie. Nasłuchają się szczeniaki i nawet ciumka ksiądz nie może dać: "Do ujawnienia bulwersującej sprawy doszło przez przypadek. W grudniu 2016 r. wychowawczyni podczas zajęć z piątą klasą w jednej ze szkół w Nowym Targu mówiła o pedofilii. Nagle jedna z dziewczynek podniosła rękę i powiedziała, że tak postępował z nimi ksiądz Mariusz W. O sprawie została poinformowana dyrekcja szkoły. Prokuratura wszczęła śledztwo - opisuje gazetakrakowska.pl.

Ofiarą duchownego padło 9 dziewczynek w wieku od 9 do 12 lat. Miały być krzywdzone podczas organizowanych przez księdza parafialnych wyjazdów dla dzieci np. do aquaparku czy parku linowego. Mariusz W. został przeniesiony z parafii w Nowym Targu zanim afera wyszła na jaw. Po pół roku usłyszał zarzuty, ale pozostawał na wolności. Co dwa tygodnie musiał meldować się na komisariacie policji.

Początkowo duchowny twierdził, że padł ofiara pomówień. Określał się "duszpasterzem dzieci i młodzieży". Dzieci miały się do niego "przytulać, bo go lubiły". Mariusz W. do winy przyznał się kilka dni temu na rozprawie za zamkniętymi drzwiami. To jednak nie kończy procesu. Przesłuchiwani są m.in. biegli. Przełożony księdza nie wierzy w winę księdza. Utrzymuje, że padł ofiarą pomówień."
https://wiadomosci.wp.pl/nowy-targ-byl-duszpasterzem-dzieci-i-mlodziezy-przyznal-sie-do-molestowania-9-dziewczynek-6446010543761537a

--
Bruno

Data: 2019-11-14 18:23:28
Autor: u2
[...]

samo przyznanie się nie wystarczy, taki Dariusz S. przyznał się do uczestnictwa w zabójstwie małżeństwa Jaroszewiczów, ale nie ma na to dowodów

a tak wygląda seksedukacja na zachodzie:))))))))))))))

https://www.stefczyk.info/2019/10/31/gender-znowu-walczy-z-feminizmem/

     16:09, 2019.10.31

Dwóch drag queen zagroziło bojkotem jednej z kanadyjskich bibliotek. Poszło o wykład znanej feministki.

Drag Queen to mężczyźni przebierający się za karykatury kobiet. Dwaj z nich, używający pseudonimów Fay i Fluffy, założyli grupę ,,Fay and Fluffy's Storytime", która specjalizuje się w czytaniu małym dzieciom książek, często o mocnych podtekstach seksualnych. Tego typu eventy, organizowane zwykle w bibliotekach, są coraz bardziej popularne i często budzą gniew rodziców.

Mężczyźni zapowiedzieli ostatnio, że będą bojkotować jedną z bibliotek w kanadyjskim Toronto. Nie podoba im się bowiem fakt, że władze zezwoliły na planowany wykład znanej feministki Meghan Murphy.

Murphy na co dzień pisze dla wpływowego periodyku Feminist Current. Jest głośną przeciwniczką teorii gender i uważa, że są tylko dwie płcie, a ich zmiana może doprowadzić do tego, że mężczyźni zajmą prawa i przywileje wywalczone przez feministki, a nawet sam ich ruch, Twierdzi również, że udział mężczyzn w zawodach sportowych dla kobiet doprowadzi do upadku kobiecego sportu. Jej poglądy stają się coraz popularniejsze w zachodnim feministycznym mainstreamie.

Nie spodobało się to drag queens i teraz grożą, że będą bojkotować tą bibliotekę dopóki nie odwoła zaplanowanego wykładu. ,,Ludzie Trans istnieją i mają prawa do zatrudnienia, domóww, i bezpieczeństwo leży poza dyskusją" - powiedział mediom jeden z nich.

Według portalu Breitbart kłopoty biblioteki nie ograniczają się tylko do tej dwójki. Bibliotekarka Vickery Bowles ma być atakowana przez znaczną część lokalnej lewicy. Na przykład lokalna grupa zrzeszająca homoseksualistów wykluczyła ją ze swojej corocznej parady. Jak na razie nie ma jednak zamiaru zmienić zdania. ,,Jako publiczna biblioteka i instytucja publiczna mamy obowiązek bronić wolności słowa" - napisała ostatnio w oświadczeniu

Źródło: Breitbart    Autor: WM

Data: 2019-11-14 10:06:58
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 14 listopada 2019 18:23:41 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

a tak wygląda seksedukacja na zachodzie:))))))))))))))

Jakoś tak czułem, że ci się z "elgiebetami" skojarzy. Nie Kukuryźniczku, nie tędy droga.

--
Bruno

Data: 2019-11-14 19:11:28
Autor: u2
[...]

zara zara brutuś, pełomafia jawnie popiera taką "seksedukację":))))))))))

Data: 2019-11-14 10:44:15
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 14 listopada 2019 19:11:31 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> Jakoś tak czułem, że ci się z "elgiebetami" skojarzy.

zara zara brutuś, pełomafia jawnie popiera taką "seksedukację":))))))))))

A "seksedukacja" to nie to samo co "elgiebety".

Ale nie przejmuj się Kukuryźniczku, kręć sobie śmigiełkiem dalej i bacz by równo opylać.

--
Bruno

Data: 2019-11-14 13:02:23
Autor: Jacek Bialy
PE przyjął rezolucję krytykującą Polskę za projekt dotyczący edukacji seksualnej
   -- - A "seksedukacja" to nie to samo co "elgiebety".

U nas w Polsce wsio rawno..  Gdy w Polsce coś nie jest czarne, to musi być tęczowe, a najlepiej od razu czerwone.  A gdy już nie jest czerwone, to pewnie faszystowskie, czyli czarne.   Heil Hitler!

JB

Data: 2019-11-14 13:22:49
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 14 listopada 2019 22:02:25 UTC+1 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

A czarne nie potrafi utrzymać łap przy sobie: https://wiadomosci.wp.pl/nowy-targ-byl-duszpasterzem-dzieci-i-mlodziezy-przyznal-sie-do-molestowania-9-dziewczynek-6446010543761537a

I masz rozwiązanie zagadki.

--
Beuno

Data: 2019-11-14 16:22:27
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -

Jakiej znowu zagadki?

JB

Data: 2019-11-14 21:11:24
Autor: u2
[...]

no jak nie to samo ? toż pełomafia promuje dewiację, temu się sprzeciwia projekt stop pedofilii, podpisany przez 200 tysięcy Polaków, pełomafia takie projekty ma oczywiście od zawsze w głębokiej dupie:)

Data: 2019-11-14 12:13:17
Autor: Bruno Brunowski

Data: 2019-11-14 21:55:53
Autor: u2
Nie przejmuj się Kukuryźniczku, kręć sobie śmigiełkiem dalej i bacz by równo opylać.

zazdrościsz brutuś:)))))))))))))))))

Data: 2019-11-14 10:07:10
Autor: Bruno Brunowski