Data: 2019-12-12 19:27:01
Autor: z
Ciężarówka ma co 8 tygodni wrócić do kraju rejestracji i czekać X dni.

A co na to ekolodzy?

A może idźmy dalej. Niech raz na 2 miesiące market który jest zarejestrowany i płaci podatki zwija się i na X dni wraca do swojego kraju rejestracji.

Myślałem że biurwy brukselskie wykazują się tylko głupotą ale to jest PERFIDNE, BEZCZELNE zaprzeczanie ideałom którymi sobie gęby wycierają.

Trzeba zadać pytanie do TSUE czy komisja europejska może łamać traktaty.

Potem trzeba zadać pytanie czy ludzie tak podatni na lobbing i naciski polityczne powinni zasiadać w instytucjach unijnych i trybunałach?

Czy są demokratyczni i czy powinno się traktować i poważnie czy jako zgraję knujących cwaniaków przy kawce? ;-)

Data: 2019-12-12 13:56:33
Autor: mrbluesky.pl
Tak wygląda unijna wolność przepływu towarów i usług
Moze jednak bardziej oplaci nam sie POLexit?
Moze chca nas do tego przekonac/zmusic?

Data: 2019-12-13 04:03:27
Autor: Jacek Bialy
Tak wygląda unijna wolność przepływu towarów i usług
     -- - Moze jednak bardziej oplaci nam sie POLexit?

Najlepiej się opłaci z całym Wyszehradem. Taki V4-exit

JB

Data: 2019-12-13 18:05:58
Autor: Runt
Tak wygląda unijna wolność przepłyQ1|C ­ŁŤsv÷Â+ŹsŸ6ş
W dniu 2019-12-13 o 13:03, Jacek Bialy pisze:
      -- - Moze jednak bardziej oplaci nam sie POLexit?
Najlepiej się opłaci z całym Wyszehradem. Taki V4-exit

Już i tak Polska-pis jest gospodarczą potęgą!
Miedzy Odrą a Bugiem.

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2019-12-13 21:53:06
Autor: z
W dniu 2019-12-13 o 18:05, Runt pisze:
[...]

UE już nas nie potrzebuje. Szukają pretekstu. PiS jest do tego dobry bo to będzie wina PiSu. Potrafią liczyć. Bycie w strukturach kosztuje a już nie przynosi tyle zysku.
Dlatego po zawładnięciu rynkiem można taki kraj odstrzelić i dalej doić bez kosztów. Bo PiS się nie odetnie definitywnie. Za bardzo ulega lobbingowi.
Tylko Konfederacja gwarantuje radykalne kroki i zamieszanie którego skutkiem UE się rozpadnie i będzie NORMALNIE ;-)

Data: 2019-12-13 13:54:53
Autor: Jacek Bialy
Tak wygląda unijna wolność przepływu towaró w i usług
 - Tylko Konfederacja gwarantuje radykalne kroki i zamieszanie którego
skutkiem UE się rozpadnie i będzie NORMALNIE ;-)
-- -- -- -- -- -- -

Czy jednak to zamieszanie musi zaczynać się od nas?  Brytole już odskakują - jeśli inni pójdą za nimi, zaczną zawiazywac alternatywną wspólnotę (prawdopodobnie ograniczoną do wolności przepływów). Wtedy cały Wyszehrad mógłby nawiązywać relacje, rozważać akcesję..

JB

Data: 2019-12-14 09:25:12
Autor: Runt
W dniu 2019-12-13 o 21:53, z pisze:
[...]

PRL-pis jest skłócona ze wszystkimi sąsiadami i nie tylko.
Skoro u UE "nas" nie potrzebuje dlaczego tuzy (best of the best) uciekły do PE?

Data: 2019-12-13 17:34:05
Autor: z
W dniu 2019-12-12 o 22:56, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Moze jednak bardziej oplaci nam sie POLexit?
Moze chca nas do tego przekonac/zmusic?

To się układa w logiczną całość:

"Kiedy kraje Europy Wschodniej weszły do Unii, zawarto układ: ich rządy zgodziły się znieść bariery handlowe, tak by zachodnie firmy zyskały dostęp do ogromnych rzesz konsumentów
W zamian za to zachodnie rządy obiecały transferować unijne pieniądze na wschód, tak by były blok sowiecki mógł zbudować pilnie potrzebną mu infrastrukturę
Unijna "polityka spójności" miała działać jak magiczna różdżka: Wschód zaczął nadrabiać dystans dzielący go od reszty klubu
Największymi "wygranymi" takiego obrotu sprawy okazały się kraje zachodnioeuropejskie, które teraz chcą przykręcić kurek twierdząc, że nie mogą dłużej "wpłacać do kasy UE znacząco więcej niż otrzymują""

https://wiadomosci.onet.pl/politico/kraje-zachodniej-europy-ukrywaja-jak-wielkie-maja-zyski-ze-wspierania-krajow-na/sedw6z6

Data: 2019-12-13 18:05:46
Autor: Runt
W dniu 2019-12-13 o 17:34, z pisze:
[...]

Dlaczego nie zadziałało to odwrotnie? Znów strzeliłeś w kolano.

https://businessinsider.com.pl/finanse/handel/glowni-partnerzy-handlowi-polski-import-i-eksport/zvb80pr

"Główny Urząd Statystyczny (GUS) poinformował, że deficyt w obrotach towarowych handlu zagranicznego Polski w okresie styczeń-kwiecień 2019 r. wyniósł 0,2 mld euro. Największym partnerem handlowym Polski, pod względem importu i eksportu, są Niemcy."

Data: 2019-12-13 21:55:00
Autor: z
Tak wygląda unijna wolność przepłyQ1|C ­ŁŤsv÷Â+ŹsŸ6ş
W dniu 2019-12-13 o 18:05, Runt pisze:
Dlaczego nie zadziałało to odwrotnie? Znów strzeliłeś w kolano.

Bo jesteś za malutki żeby zrozumieć o jakim okresie mowa w artykule ;-)

Data: 2019-12-14 09:26:47
Autor: Runt
W dniu 2019-12-13 o 21:55, z pisze:
W dniu 2019-12-13 o 18:05, Runt pisze:
Dlaczego nie zadziałało to odwrotnie? Znów strzeliłeś w kolano.
Bo jesteś za malutki żeby zrozumieć o jakim okresie mowa w artykule ;-)
Rozumiem, że wystarczy kurs ekonomii w Klarysewie i już można pieprzyć farmazony o "przepływie"? ;-)))

Data: 2019-12-14 04:44:27
Autor: japanizer
On Saturday, December 14, 2019 at 1:34:19 AM UTC+9, z wrote:
> [...]

Największymi "wygranymi" takiego obrotu sprawy okazały się kraje zachodnioeuropejskie, które teraz chcą przykręcić kurek twierdząc, że nie mogą dłużej "wpłacać do kasy UE znacząco więcej niż otrzymują""

Już miałeś wytłumaczone z dziesięć razy, jak bardzo nie zrozumiałeś tego artykułu.
Wnioskuję, żeś pan sklerotyk.

Data: 2019-12-14 14:16:18
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Już miałeś wytłumaczone z dziesięć razy, jak bardzo nie zrozumiałeś tego artykułu.

Za którym kolejnym tłumaczeniem ty pojąłeś że realny socjalizm
(komunizm) jest lepszy od kapitalizmu? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-14 17:08:09
Autor: japanizer
On Saturday, December 14, 2019 at 10:16:21 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]
> Wnioskuję, żeś pan sklerotyk.

Za którym kolejnym tłumaczeniem ty pojąłeś że realny socjalizm
(komunizm) jest lepszy od kapitalizmu? :-)

Rozwiniesz swą genialną myśl, komuchu?

Data: 2019-12-15 07:40:20
Autor: Runt
W dniu 2019-12-14 o 14:16, A. Filip pisze:
[...]

Jeśli ktos komuś cos ewentualnie nikt nikomu nic to po co komu na co?
To streszczenie twoich "mondrych" wypocin które jak zwykle nie maja nic wspólnego z tematem.

Data: 2019-12-15 07:38:34
Autor: Runt
W dniu 2019-12-14 o 13:44, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

I na dodatek pajac! ;-))

Data: 2019-12-13 00:16:41
Autor: u2
W dniu 12.12.2019 o 19:27, z pisze:
Trzeba zadać pytanie do TSUE czy komisja europejska może łamać traktaty.

skoro obowiązuje traktat lizboński, to decyduje podwójna większość, a nie jednomyślność, podwójna większość może przegłosować prawie wszystko:)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Traktat_lizbo%C5%84ski

Data: 2019-12-13 10:21:30
Autor: Runt
W dniu 2019-12-12 o 19:27, z pisze:
Ciężarówka ma co 8 tygodni wrócić do kraju rejestracji i czekać X dni.

A co na to ekolodzy?

Idź z tym na Nowogrodzką albo do któregoś z PiS-owskich uciekinierów do PE.

Data: 2019-12-13 10:26:42
Autor: A. Filip
Tak wygląda unijna wolność przepływu towarów i usług [Nie szybki "wspólnawy" rynek przewozów Mumii Europejskawej]
Runt <runtime@anakumena.po> pisze:
[...]

Ty i PO skazujecie przewoźników Polskich (pracodawców i pracowników)
na popieranie PiS?  Naprawdę świetnie ci idzie.  Tak trzymaj! :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-12-13 10:52:53
Autor: Runt
W dniu 2019-12-13 o 10:26, A. Filip pisze:
[...]

Ja? Puknij się w czółko! ;-)))

i PO

PO? Puknij się w czółko! ;-)))

skazujecie przewoźników Polskich (pracodawców i pracowników)
na popieranie PiS?

Puknij się w czółko! ;-)))

Zapytaj tych z PiS co to prysnęłi do PE.

Naprawdę świetnie ci idzie.

ci cienko ;-)))

Tak trzymaj! :-)

Od której warujesz *.polityka i *.prawo?  ;-)))