Data: 2019-12-18 00:01:10
Autor: u2
ano, typowe ustawki nadzwyczajnej kasty w liczbie 22 procesów:)))))))

https://wpolityce.pl/polityka/478217-spiewak-od-razu-wiedzialem-jaki-bedzie-wyrok-wideo

     Prezydent był poruszony naszą sprawą i zapewnił, że droga o ułaskawienie jest otwarta

- mówił Jan Śpiewak na antenie telewizji wPolsce.pl w rozmowie z Wojciechem Biedroniem.

Skazany po sprawie z córką ministra Ćwiąkalskiego aktywista miejski mówił o kwestii artykułu KK dot. zniesławienia.

     Apeluję o likwidację artykułu 212 Kodeksu karnego. Z tego co się dowiedziałem, jest to artykuł wprowadzony w głębokich czasach Gomułki. (...) Karanie więzieniem za słowa nie należy do naszej cywilizacji. (...) To jest kryminalizowanie działania osób zaufania publicznego

- powiedział Śpiewak.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Śpiewak skazany ws. zniesławienia córki Ćwiąkalskiego. ,,Sąd uczynił mnie kryminalistą. Za obronę słabszych"

     Mam 22 sprawy. Wygrałem osiem czy dziewięć. Dwie przegrałem. W jednej RPO złożył skargę kasacyjną. To pokazuje, że to systemowe dręczenie, zamknięcia ust i zniszczenia człowieka, głównie przez wydatki

- przekonywał.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Kiedyś bronił sądów, a teraz... Śpiewak przyznaje: Dwa lata temu organizowałem demonstrację. Dziś bym nie zorganizował

Opowiadał też o swoim spotkaniu z prezydentem, który po wyroku sądu zaprosił Śpiewaka na rozmowę.

     Prezydent był poruszony naszą sprawą i zapewnił, że droga o ułaskawienie jest otwarta

- stwierdził.

Śpiewak mówił o tym, że już przed wejściem na salę sądową wiedział, jaki będzie wyrok.

     To przerażające, że wchodzi się na salę sądową i wiadomo jaki będzie wyrok. (...) Zobaczyłem ten sam skład sędziowski - wiedziałem, jaki będzie wyrok

- powiedział.

Pytany o to, czy weźmie udział w pikietach w obronie ,,wolnych sądów", odpowiedział:

     Nie zamierzam już chodzić na te demonstracje. Wydaje mi się, że dopóki nie będzie głębokiej refleksji po stronie środowiska sędziowskiego i prawniczego, to te manifestacje nie będą się cieszyć specjalną popularnością. Mieli 2-3 lata na przedstawienie swojej koncepcji, na wyciągnięcie wniosków z błędów, oczyszczenie się z czarnych owiec. To nie nastąpiło.

https://www.youtube.com/watch?v=JxPGCluyyV0

mly/wPolsce.pl
Zdjęcie Telewizja wPolsce.pl - kanał publicystyczno-informacyjny
autor: Telewizja wPolsce.pl - kanał publicystyczno-informacyjny

Data: 2019-12-17 22:12:49
Autor: Bruno Brunowski
Śpiewak: Zobaczyłem ten sam skład sędziowski i wiedziałem, jaki będzie wyrok

"- Według mojej oceny, pan Śpiewak wykorzystuje tę sprawę dla własnych celów politycznych. Świadczy o tym m.in. fakt, że wciąż wymienia moje panieńskie nazwisko, mimo że ja się nim nie posługuję. Warto przypomnieć, że o całej tej sytuacji zaczął mówić tuż przed wyborami samorządowymi, w których kandydował na prezydenta Warszawy. Nie miał za bardzo argumentów i próbował rozmydlić tę sprawę, podając do publicznej wiadomości nieprawdziwe informacje - dodaje prawniczka.

Zapytaliśmy mec. Górnikowską, czy była ustanowiona kuratorem dla 118-latka i w czy w ten sposób przejęła część nieruchomości. - Przede wszystkim to nic nie przejęłam, bo ta sprawa wciąż się toczy. Rzeczywiście, w związku z procesem reprywatyzacji warszawskiej kamienicy zostałam ustanowiona kuratorem dla jednego ze spadkobierców nieruchomości. Znane było tylko jego imię i nazwisko, a nie mieliśmy żadnego adresu jego zamieszkania czy pobytu. Przez długi czas szukaliśmy go, zwracając się o pomoc m.in. do Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. Dopiero potem, już po ustanowieniu mnie kuratorem, okazało się, że mężczyzna nie żyje i że gdyby żył, miałby 118 lat - zapewnia nasza rozmówczyni.

- Tymczasem pan Śpiewak podawał do publicznej wiadomości, że przejęła kamienicę metodą "na kuratora". I że zrobiłam to z pomocą mego ojca i elit środowiska prawniczego. To wszystko bzdury. Nie może być tolerancji dla podawania nieprawdziwych informacji na czyjś temat. Rozumiem, że pan Śpiewak chce pomagać lokatorom i to bardzo słusznie, tylko niech robi to zgodnie z prawem i nie krzywdząc innych - dodaje mec. Górnikowska."
https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/jan-spiewak-skazany-komentarz-bogumily-gornikowskiejj-corki-cwiakalskiego/0mvl39s

--
Bruno

Data: 2019-12-18 08:03:08
Autor: u2
[...]

aj waj:)))))))))))))

Data: 2019-12-18 08:29:15
Autor: z
Prawda tej pani jest dość specyficzna. ;-)

Data: 2019-12-18 08:42:10
Autor: u2
W dniu 18.12.2019 o 08:29, z pisze:
Prawda tej pani jest dość specyficzna. ;-)

no wiesz kuratorka 118-latka, która przez dwa lata nie potrafiła ustalić, czy 118-latek żyje, w tym czasie czyściciele kamienicy wzięli się do roboty i wyprawili 4 osoby na łono Abrahama, a innym skutecznie obrzydzili mieszkanie w kamienicy

mieszkańcy kamienicy sami ustalili w 3 miechy, że 118-latek nie żyje, co wcale nie było końcem ich gehenny

Data: 2019-12-18 01:44:36
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 18 grudnia 2019 08:42:47 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

mieszkańcy kamienicy sami ustalili w 3 miechy, że 118-latek nie żyje, co wcale nie było końcem ich gehenny

Mieszkańcy nic nie ustalili. Ustalał wynajęty przez adwokatów spadkobierców archiwista.
Oprócz 118 latka jest jeszcze dwójka innych właścicieli.. A mieszkańcy jak mieszkali tak mieszkają. Ale kto by tam się przejmował takimi szczegółami.
https://oko.press/tylko-w-oko-press-mec-gornikowska/
https://oko.press/sprawa-spiewaka-piec-odpowiedzi/ --
Bruno

Data: 2019-12-18 13:09:46
Autor: u2
Mieszkańcy nic nie ustalili. Ustalał wynajęty przez adwokatów spadkobierców archiwista.