Data: 2020-01-23 19:51:19
Autor: z
To jest bezczelna UZURPACJA.

Spór kompetencyjny nie jest pomiędzy Sądem Najwyższym a Parlamentem a
Sadem Najwyższym a Trybunałem Konstytucyjnym.

Po tym "wyroku" albo ta kasta pójdzie siedzieć za BUNT albo musimy zmienić konstytucję i w cholerę ustaw.

Albo rybki albo akwarium

Data: 2020-01-23 11:44:08
Autor: Bruno Brunowski
Sąd najwyższy ma obowiązek pominąć jakiekol wiek wyroki sądów krajowych które są sprzeczne z jego ro zumowaniem...
Zgadza się, nic nie zrozumiałeś.

PS To jest jedynie wykonanie "nic nieznaczącego" wyroku TSUE.

--
Bruno

Data: 2020-01-23 11:46:31
Autor: Zenek Kapelinder
Sąd najwyższy ma obowiązek pominąć jakiekolwiek wyroki sądów krajowych które są sprzeczne z jego rozumowaniem...
Będzie się coś działo i po to jest program Kasta. Świadomość społeczeństwa o tym co wyrabia kasta jest niewielka. Coś ludzie wiedzą że jest nie ten teges. Codzienny program w którym ludzie dowiedzą się o tym co wyrabia część sędziów ma szansę stać się hitem większym od jakiś mozgojebnych programów i seriali dla debili. Sędziowie sami sobie zgotowali taki los. Jeszcze trochę i zacznie się rozliczanie co aktywniejszych z majątków. Sprawdzanie czy mogli legalnie tyle zarobić żeby kupić co mają. Sędziowie zamiast być apolityczni uderzyli w legalnie wybrana władze. Część z nich zostanie ukarana i to wystarczy żeby reszta nie angażowała się w politykę inaczej niż przez wrzucenie w czasie wyborów kartki do urny.

Data: 2020-01-23 15:04:46
Autor: japanizer

https://gif.wiocha.pl/images/3/b/3bf0d8b36824b14fda2bbe6824f81d99.gif

Data: 2020-01-24 10:51:33
Autor: Rasklor
Sąd Najwyższy orzekł.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Będzie się coś działo

Sąd Najwyższy orzekł, że sędziowie wskazani przez neoKRS są obarczeni wadą
prawną i ich wyroki mogą być zaskarżone. ChGW kto ich wybierał. Listy
 poparcia są tajne, chociaż powinny być jawne.
Wygląda, że wybrał ich Ziobro razem z przydupasami.

Data: 2020-01-24 15:07:33
Autor: z
Sąd Najwyższy orzekł.
W dniu 2020-01-24 o 10:51, Rasklor pisze:
[...]

A takie Millery i Cimoszewicze to nie są w żaden sposób WADLIWI i nie zagrażają demokracji?

A tacy kandydaci LGBT to też mogą być WADLIWI bo jakiś sąd uzna że nie potrafią dać potomstwa. WADA jak nic ;-)

i ich wyroki mogą być zaskarżone. ChGW kto ich wybierał. Listy
poparcia są tajne, chociaż powinny być jawne.
Wygląda, że wybrał ich Ziobro razem z przydupasami.

Znaczy wcześniejsze zachowania SN w podobnej procedurze można sobie WSADZIĆ? Ważne że to niesłusznie wybrani przez PiS.

Żałosne.

Data: 2020-01-24 18:42:44
Autor: japanizer
Sąd Najwyższy orzekł.
On Friday, January 24, 2020 at 11:08:41 PM UTC+9, z wrote:

A tacy kandydaci LGBT to też mogą być WADLIWI bo jakiś sąd uzna że nie potrafią dać potomstwa. WADA jak nic ;-)

Tak, jesteś debilem.

Data: 2020-01-24 23:42:54
Autor: Pisiorowy Escobar
Sąd Najwyższy orzekł.
w <5e2afa26$0$542$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

A takie Millery i Cimoszewicze to nie są w żaden sposób WADLIWI i nie zagrażają demokracji?

takie czasy są bardziej demokratyczni od pisowskiej bolszewii

A tacy kandydaci LGBT to też mogą być WADLIWI bo jakiś sąd uzna że nie potrafią dać potomstwa. WADA jak nic ;-)

jeżeli ty masz dziecko to też może być wadliwe po ojcu :DDDD

Ważne że to niesłusznie wybrani przez PiS.
Żałosne.

jeżeli wybrani przez pis to wiadomo że generalnie spierdoleni i lepiej chuchać
na zimne

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-01-25 06:55:33
Autor: Runt
Sąd Najwyższy orzekł.
W dniu 2020-01-24 o 15:07, z pisze:

Znaczy wcześniejsze zachowania SN w podobnej procedurze można sobie WSADZIĆ? Ważne że to niesłusznie wybrani przez PiS.

Żałosne.

Żałosne jest to, że nie dociera do was jaki to może być problem. Polska nie jest samotna wyspą. Jesteśmy w UE Takie firmy jak np. nasza prowadzą interesy z równymi firmami, również polskimi. Wyobraź sobie sytuację kiedy sądy innych krajów nie będą uznawać wyroków sądów polskich i odwrotnie.

D o c i e r a ?

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-26 05:07:16
Autor: Jacek Bialy
Sąd Najwyższy orzekł.
   -- - Sąd Najwyższy orzekł (...)

Jeśli orzekał bezprawnie, to i orzeczenie nie może być prawomocne.

JB

Data: 2020-01-26 16:06:44
Autor: Yogi
Sąd Najwyższy orzekł.
Dnia Sun, 26 Jan 2020 05:07:16 -0800 (PST), Jacek Bialy napisał(a):

   -- - Sąd Najwyższy orzekł (...)

Jeśli orzekał bezprawnie, to i orzeczenie nie może być prawomocne.

JB

Masz dowody, że bezprawnie czy powtarzasz za TVP?

Data: 2020-01-26 13:54:11
Autor: mrbluesky.pl
Sąd Najwyższy orzekł.
Masz dowody, że bezprawnie czy powtarzasz za TVP
-- -
Masz dowody ze byli w prawie czy POwtarzasz za TVN ;P

Data: 2020-01-27 03:18:18
Autor: GF
Sąd Najwyższy orzekł.
Użytkownik <mrbluesky.pl@gmail.com> napisał w wiadomości

Masz dowody ze byli w prawie czy POwtarzasz za TVN ;P

Art. 183. 1. Sąd Najwyższy sprawuje nadzór nad działalnością sądów
powszechnych i wojskowych w zakresie orzekania.

2. Sąd Najwyższy wykonuje także inne czynności określone w Konstytucji i
ustawach.

Data: 2020-01-27 01:45:51
Autor: mrbluesky.pl
Sąd Najwyższy orzekł.
[...]

Wlasnie udowodniles sam sobie ze nadrzedny nad SN jest TK i Sejm jako Ustawodawca.
Czyli tezy TVNu POszly sie bujac ;P

Data: 2020-01-27 10:58:44
Autor: GF
Sąd Najwyższy orzekł.

[...]

Wyśpij się i gdy wytrzeźwiejesz to zobaczysz jaką głupotę napisałeś.

Niezależne, niezawisłe Sądy to element demokracji w ramach
trójpodziału władzy.

Data: 2020-01-27 02:24:37
Autor: mrbluesky.pl
Sąd Najwyższy orzekł.
[...]

Czyli [i] tobie [samemu] sie przyda. ;))))
Ciezki POniedzialek co? A DOPIERO 11.20! ;P

Niezależne, niezawisłe Sądy to element demokracji w ramach trójpodziału władzy.
-- -
I takie bendom kiedy agenturalnom Kaste z nich wymiotom/wyniosom/wywiozom ;)
Ustawowo i Trybunalowo-KONSTYTUCYJNIE! ;P
A POtem Trybunal Stanu zrobi swoje, oj a bedzie mial co robic! ;P

Data: 2020-01-27 14:17:56
Autor: Runt
Sąd Najwyższy orzekł.
W dniu 2020-01-27 o 10:58, GF pisze:
[...]

Tym otumanionym kadzidłem z Nowogrodzkiej cymbałom nigdy to nie dotrze chyba  że zdarzy sie tak, że w jakiejś sprawie sądowej trafia na takiego sędziego z "nadania". Wtedy będa kwiczeć. ;-)))

Data: 2020-01-27 06:22:49
Autor: Jacek Bialy
Sąd Najwyższy orzekł.
Jeśli orzekał bezprawnie, to i orzeczenie nie może być prawomocne.

JB

   -- - Masz dowody, że bezprawnie czy powtarzasz za TVP?

Jeśli bezprawnie zwołał posiedzenie, to i orzekał bezprawnie.

JB

Data: 2020-01-27 07:08:21
Autor: japanizer
Sąd Najwyższy orzekł.
On Monday, January 27, 2020 at 11:22:50 PM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> [...]

   -- - Masz dowody, że bezprawnie czy powtarzasz za TVP?

Jeśli bezprawnie zwołał posiedzenie, to i orzekał bezprawnie.

Dowody w TVP już przedstawił ten, jeden z czołowych specjalistów PiS od konstytucji:

https://img.wiocha.pl/images/2/5/253fc1c472f5a069c53dc7b8087da9a8.jpg

https://pl.wikipedia.org/wiki/Rados%C5%82aw_Fogiel

W 2001 uzyskał wykształcenie średnie ogólne w Katolickim Liceum Ogólnokształcącym im. św. Filipa Neri w Radomiu. Rozpoczął studia socjologiczne na Uniwersytecie Warszawskim, których jednak nie ukończył, został także czeladnikiem piekarniczym. Został asystentem i dyrektorem biura poselskiego prezesa Prawa i Sprawiedliwości Jarosława Kaczyńskiego.

Data: 2020-01-28 08:16:32
Autor: Runt
Sąd Najwyższy orzekł.
W dniu 2020-01-27 o 16:08, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Nu! Sami specjaliści od prawa! Po kursach w Klarysewie.

Data: 2020-01-27 15:34:07
Autor: Runt
Sąd Najwyższy orzekł.
W dniu 2020-01-27 o 15:22, Jacek Bialy pisze:
[...]

To, że PiS tak twierdzi nic nie znaczy. To prywatna opinia majaca na celu dyskredytację niewygodnych dla nich sędziów. O tym czy bezprawnie czy nie decyduje sąd a nie prywatna opinia polityków z Nowogrodzkiej.
Mamy jakiegoś króla w naszym kraju czy co?

Data: 2020-01-27 12:48:39
Autor: Jacek Bialy
Sąd Najwyższy orzekł.
   -- - Mamy jakiegoś króla w naszym kraju czy co?

Mamy Trybunał Konstytucyjny.

JB

Data: 2020-01-27 14:11:24
Autor: mrbluesky.pl
Sąd Najwyższy orzekł.
Kidawka wygra wyborki i da pisiorom reformy:) -- -
Kidawa da taki POkaz "partiactyzmu" ze caly Narod POjdzie za Dudom ;P
Obstawiam 70 do 30 w 2 turze na obecnego. Moge sie POmylic o 5% ;))) cyt. Prezydent Andrzej Duda ogłosił swoje ultimatum wobec rządowej większości - że mianowicie nie podpisze ustaw o Krajowej Radzie Sądownictwa i o Sądzie Najwyższym, jeśli w ustawie o KRS nie zostanie zmieniona zasada, iż członków KRS Sejm wybiera nie zwykła większością, ale większością 3/5 - dopiero po 45-minutowej rozmowie telefonicznej z Naszą Złotą Panią z Berlina. Co mu powiedziała, czym go nastraszyła i co mu obiecała - tego nie wiemy, bo rzecznik niemieckiego rządu wprawdzie potwierdził, że w tej rozmowie poruszana była sprawa praworządności w Polsce, ale odmówił podania szczegółów, że niby nie będzie ujawniał treści ,,poufnych rozmów". Ale niemiecka prasa już nie była taka dyskretna i pisała, że Nasza Złota Pani w sprawie praworządności w Polsce ,,interweniowała". http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3993 -- -
Mamy jakiegoś króla w naszym kraju czy co?
Mamy Trybunał Konstytucyjny. -- -
Jezus Krolem POlski! :)
TK sie moze schowac! ;P

Data: 2020-01-27 16:48:11
Autor: japanizer
Sąd Najwyższy orzekł.
On Tuesday, January 28, 2020 at 5:48:41 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
-- - Mamy jakiegoś króla w naszym kraju czy co?

Mamy Trybunał Konstytucyjny.

Obsadzony przez PiS komuchami!

Data: 2020-01-27 17:17:18
Autor: Jacek Bialy
Sąd Najwyższy orzekł.
-- - Mamy jakiegoś króla w naszym kraju czy co?

Mamy Trybunał Konstytucyjny.

   -- - Obsadzony przez PiS komuchami!

W Majestacie Prawa (równie komuszego :)

JB

Data: 2020-01-27 19:54:31
Autor: japanizer
Sąd Najwyższy orzekł.
On Tuesday, January 28, 2020 at 10:17:19 AM UTC+9, Jacek Bialy wrote:
> -- - Mamy jakiegoś króla w naszym kraju czy co?

> Mamy Trybunał Konstytucyjny.

   -- - Obsadzony przez PiS komuchami!

W Majestacie Prawa (równie komuszego :)

Ty tu prawem się nie zasłaniaj.
W Polsce jest wielu kompetentnych ludzi, którzy nie skompromitowali się współpracą z komunistycznym reżimem.
A PiS postanowił podwójnie napluć ci w twarz: raz, że wsadził do TK dawnych komunistycznych aparatczyków, a dwa, że jeszcze niekompetentnych.

Data: 2020-01-28 04:25:49
Autor: Jacek Bialy
Sąd Najwyższy orzekł.
> [...]

A PiS postanowił podwójnie napluć ci w twarz: raz, że wsadził do TK dawnych komunistycznych aparatczyków, a dwa, że jeszcze niekompetentnych.
-- -- -- -- -- -- -- --

Czy kompetentnych, to się jeszcze okaże..  Jeśli PiS się nie sprawdzi, pojawi się inne ugrupowanie, które uwolni kraj od czerwonej pajęczyny (obyście nie zatęsknili za tym kaczorkiem).

JB

Data: 2020-01-28 13:39:25
Autor: z
Sąd Najwyższy orzekł.
Są też tacy co powsadzali ich na listy wyborcze i wysłali reprezentować Polskę w Brukseli ;-)

Data: 2020-01-28 08:17:26
Autor: Runt
Sąd Najwyższy orzekł.
W dniu 2020-01-27 o 21:48, Jacek Bialy pisze:
    -- - Mamy jakiegoś króla w naszym kraju czy co?

Mamy Trybunał Konstytucyjny.

JB

PiS ma.

Data: 2020-02-07 20:09:48
Autor: Pisiorowy Escobar
Sąd Najwyższy orzekł.
w <68547ced-5c93-48d6-b994-f80759dee9f8@googlegroups.com>, Jacek Bialy
<jacekbialy80@gmail.com> napisał(-a):

   -- - Mamy jakiegoś króla w naszym kraju czy co?

Mamy Trybunał Konstytucyjny.

trybunał z nieprawidłowo wybraną działaczką Socjalistycznej Młodzieży Polskiej
na prezesa niestety jest tylko spotkanie sędziów przy ciasteczkach :DDD

Data: 2020-01-27 07:01:20
Autor: Runt
Sąd Najwyższy orzekł.
W dniu 2020-01-26 o 14:07, Jacek Bialy pisze:
    -- - Sąd Najwyższy orzekł (...)

Jeśli orzekał bezprawnie, to i orzeczenie nie może być prawomocne.

JB

Tylko PiS tak twierdzi. PiS nie jest sądem.

Data: 2020-01-28 13:44:03
Autor: z
Sąd Najwyższy orzekł.
Jeśli TK zajmuje się sporem kompetencyjnym (nie przesądzając o istocie i występowaniu tego sporu) to każde postępowanie w tej sprawie Z MOCY PRAWA jest ZAWIESZONE.

SN złamał prawo swoją uchwałą

ZAORANE

Dla utrwalenia:
Nawet jeśli TK nie stwierdzi występowania takiego sporu to ZAWIESZENIE MA BYĆ.

Runt nie zrozumie ale większość jego gimnazjalnych kont może się nad tym zastanowi ;-)

Data: 2020-01-28 04:57:52
Autor: mrbluesky.pl
Sąd Najwyższy orzekł.
[...]
Ale z tym nikt nie dyskutuje.
Tylko ignorujom gdzie mogom i gdzie nie mogom tez... ;)

Data: 2020-01-28 16:02:33
Autor: Runt
Sąd Najwyższy orzekł.
W dniu 2020-01-28 o 13:44, pajac z pisze:
[...]

BO CO? BO tak chce PiS? Od kiedy to jakis partyjniak jest sądem?

Runt nie zrozumie

To ty nie rozumiesz. Propagujesz tą papke z Nowogrodzkiej święcie wierząc w nieomylność prezesa.

ale większość jego gimnazjalnych kont może się nad tym zastanowi ;-)

Jesteś po szkole zawodowej, prawda?

Data: 2020-01-28 18:17:24
Autor: z
Sąd Najwyższy orzekł.
W dniu 2020-01-28 o 16:02, Runt pisze:

BO CO? BO tak chce PiS? Od kiedy to jakis partyjniak jest sądem?

W zasadzie trzeba by Ci szanowny debilu tłumaczyć skąd bierze się TK

Ale Ty nie zrozumiesz a na pewno nie odniesiesz się do tego zarzutu.

Można by Ci przytoczyć numer paragrafu i jego całkowitą treść.

Ale po co? Każdy kto tu zagląda wie jaki poziom reprezentujesz.

Teraz nastrasz na schodach kościoła jak robili kiedyś Żydzi?

Żałosny jesteś.

PS. Tak można mnie nazwać antysemitą bo przekazuję i upubliczniam wspomnienia mojego pradziadka.
Nie wstydzę się tego.

Data: 2020-01-29 07:58:14
Autor: Runt
Sąd Najwyższy orzekł.
W dniu 2020-01-28 o 18:17, z pisze:
W dniu 2020-01-28 o 16:02, Runt pisze:

BO CO? BO tak chce PiS? Od kiedy to jakis partyjniak jest sądem?

W zasadzie trzeba by Ci szanowny debilu

Debila to ty widzisz codziennie swoim lusterku. Zabrakło argumentów cieniasie?

tłumaczyć skąd bierze się TK.

Jak to skąd? Z Kuwety.

Ale Ty nie zrozumiesz a na pewno nie odniesiesz się do tego zarzutu.

Taka papuga jak ty coś rozumie?

Można by Ci przytoczyć numer paragrafu i jego całkowitą treść.

Jak chcesz to sobie przytaczaj albo przetaczaj.

Ale po co?

To twój problem robaczku, nie mój.

Każdy kto tu zagląda wie jaki poziom reprezentujesz.

Ty to nie każdy, a wasz klika to płatne parobki kuwety.

Teraz nastrasz na schodach kościoła jak robili kiedyś Żydzi?

Ooooo, antysemityzm skrywany się odezwał!
Masz w rodzinie beznapletkowca?

Żałosny jesteś.

To po jakiego zawracasz mi 4 litery? Tylko nie rycz.

PS. Tak można mnie nazwać antysemitą bo przekazuję i upubliczniam wspomnienia mojego pradziadka.

To twój problem. Nie mój. Siebie też nie lubisz?

Nie wstydzę się tego.

Mało mnie to obchodzi.

Data: 2020-01-27 08:19:18
Autor: Konopny
Sąd Najwyższy orzekł.
użytkownik Rasklor napisał:

Sąd Najwyższy orzekł, że sędziowie wskazani przez neoKRS są obarczeni wadą
prawną i ich wyroki mogą być zaskarżone.

https://www.rp.pl/Sadownictwo/180829743-Rokita-Prof-Rzeplinski-mowil-trzeba-wyrwac-KRS-sedziom.html

:)

[...]

Nu Duda, przypomnieć Ci kto kupuje te wasze obligacje? Nie podskakujcie Duda
bo zrobim Wam kryzysa:)

Data: 2020-01-24 23:41:07
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Będzie się coś działo i po to jest program Kasta.

program Kasta jest po to aby takim życiowym pierdołom jak ty nawijać makaron na
uszy

Data: 2020-01-23 15:27:02
Autor: mrbluesky.pl
[...]
Co to za SN nad ktorym sa jeszcze TK i TS? ;)
Co najwyzej to Sad Wysoki ale nie Najwyzszy ;P
I co to za rybki bez akwarium i akwarium bez ryb?