Data: 2020-10-19 08:00:34
Autor: _Master_
Ludzie umierają cały czas i bez covida.
Mogli by żyć dłużej gdyby nie panika pandemijna i OSZUKAŃCZE TESTY.

PS. Zapoda ktoś statystyki ilości zgonów WSZYSTKICH w pandemii i przed.
Google tak zapchane tym covidem...

Data: 2020-10-19 08:57:33
Autor: Runt
W dniu 2020-10-19 o 08:53, Runt pisze:
W dniu 2020-10-19 o 08:00, _Master_ pisze:
Ludzie umierają cały czas i bez covida.
odkrycie!
Mogli by żyć dłużej gdyby nie panika pandemijna
od paniki umierają?
i OSZUKAŃCZE TESTY.
raczej wadliwe. we Francji testy sa dostępny jak prezerwatywy w automatach.
PS. Zapoda ktoś statystyki ilości zgonów WSZYSTKICH w pandemii i przed.
Google tak zapchane tym covidem...
wez sie do roboty i wyszukaj.

tak przy okazji - patrz temat.
Czyzby Hołownia był nowym kolesiem wróżącym z kocich flaków?

--
Runt

Data: 2020-10-20 16:59:56
Autor: Budzik
Hołownia, będzie kilkadziesiąt tysięcy ofiar
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

No własnie, tez szukam...

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2020-10-20 11:40:34
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 20 października 2020 o 18:59:58 UTC+2 Budzik napisał(a):
Użytkownik _Master_ Mas...@z.pl ...
> Ludzie umierają cały czas i bez covida. > Mogli by żyć dłużej gdyby nie panika pandemijna i OSZUKAŃCZE > TESTY. > > PS. Zapoda ktoś statystyki ilości zgonów WSZYSTKICH w pandemii i > przed. Google tak zapchane tym covidem...
No własnie, tez szukam... -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace. Andrzej J. Turowicz
Tak szukacie żeby nie znaleźć. A wystarczy w google wpisać dwa słowa związane z tym czego nie chcecie znaleźć. Pierwsza opisana to zaraza Antoninów z końca II wne, 5 milionów zgonów. Grupa Hong Kong 1968-1970 1-4 milionów zgonów. Itd, itd. informacji o epidemiach i pandemiach w necie do oporu.

Data: 2020-10-20 19:59:55
Autor: Budzik
Hołownia, będzie kilkadziesiąt tysięcy ofiar
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

> [...]
Kong 1968-1970 1-4 milionów zgonów. Itd, itd. informacji o
epidemiach i pandemiach w necie do oporu.

Tak czułem ze jestes w researchu internetowym lepszy ode mnie.

To poprosze zestawienie miesiac po miesiacu z podziałem na poszczególne kraje. Z góry dzieki.

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Data: 2020-10-20 13:23:25
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 20 października 2020 o 21:59:57 UTC+2 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> [...]
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"
Nazwiska panieńskie kobiet w wieku 19-25 lat które wtedy miały płaskostopie poprzeczne też?

Data: 2020-10-21 04:59:55
Autor: Budzik
Hołownia, będzie kilkadziesiąt tysięcy ofiar
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Nazwiska panieńskie kobiet w wieku 19-25 lat które wtedy miały
płaskostopie poprzeczne też?

:)

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

Data: 2020-10-20 19:09:00
Autor: u2
W dniu 20.10.2020 o 18:59, Budzik pisze:
[...]

nadal więcej ludzi się rodzi niż umiera :

https://www.worldometers.info/world-population/world-population-by-year/