Data: 2020-12-24 18:28:18
Autor: u2
aby powtórka z Battle of England ?

https://wpolityce.pl/polityka/532294-blaszczak-zolnierze-wot-pojada-do-wielkiej-brytanii

Błaszczak: Żołnierze WOT przygotowują się do wyjazdu do Wielkiej Brytanii. Będą przeprowadzać testy polskim kierowcom

     Polityka
     opublikowano: godzinę temu

Żołnierze WOT przygotowują się do wyjazdu do Wielkiej Brytanii. Będą przeprowadzać testy na obecność koronawirusa polskim kierowcom ciężarówek, którzy utknęli na granicy - przekazał w czwartek szef MON Mariusz Błaszczak.

     Żołnierze WOT przygotowują się do wyjazdu do Wielkiej Brytanii. Terytorialsi będą przeprowadzać testy na obecność koronawirusa polskim kierowcom ciężarówek, którzy utknęli na granicy

-- napisał na Twitterze Błaszczak.

Jak dodał, żołnierze także dostarczą kierowcom żywność i napoje.

https://twitter.com/mblaszczak/status/1342130762901032961

[...]

Data: 2020-12-24 13:20:54
Autor: Zenek Kapelinder
czwartek, 24 grudnia 2020 o 18:28:19 UTC+1 u2 napisał(a):
[...]
Drugi raz w przeciągu stu lat polscy żołnierze będą w Anglii. Wtedy ratowali anglików przed niemcami za co dostali kopa w dupę tam i więzienie tutaj. Teraz jadą ratować rodaków przed anglikami i francuzami i jak wrócą należą im się medale.

Data: 2020-12-24 22:24:26
Autor: u2
Błaszczak: Ĺťołnierze WOT przygotowuQ1|B78ó›"s}vŒ2ŹÝšÚ‰éd‰čÁŻ+Zž(
[...]

aby ich angole wpuścili na swoje terytorium ? Błaszczak to żydek lub sprzymierzeniec żydków, typu Morawiecki, obaczę co oni zrobią dla Pollacks:)

Data: 2020-12-25 10:37:45
Autor: Mark Woydak
[...]

o czym ty dupku wypisujesz? pogielo cie zaupelnie czy jestes az takim durniem oplacanym przez sowietow?

--
MW

Data: 2020-12-25 01:58:16
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 25 grudnia 2020 o 10:37:48 UTC+1 Mark Woydak napisał(a):
> [...]
o czym ty dupku wypisujesz? pogielo cie zaupelnie czy jestes az takim durniem oplacanym przez sowietow? -- MW
Jeśli nie jednemu psu Burek to i pizdziak ma niejedno imie.

Data: 2020-12-25 20:21:19
Autor: Runt
zenek psi syn
W dniu 2020-12-25 o 10:58, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
[...]

ZENUSIU, byłeś, jestes i zdechniesz kundlem. masz już zwidy, to dobrze. każdej nocy będziesz miewać sny o tym, że stoisz we własnych odchodach po nos! ;-)))

wesołych świąt zenusiu! ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2020-12-26 02:44:50
Autor: Mark Woydak
zenek psi syn
W dniu 2020-12-25 o 20:21, Runt pisze:
[...]

obserwuje od czasu do czasu wasze pyskowki. to dobrze ze mu nie odpuszczasz. takie gnidy jak ten ubek nalezy tepic i rugowac ze spoleczenstwa. zenus to nadety komuch ktory ktoregos dnia peknie z zachwytu i wyleje sie z niego cale to gowno ktorym jest napchany.

--
MW

Data: 2020-12-26 02:45:15
Autor: Mark Woydak
[...]

cos ci sie pomerdalo psi synu. jestes przykladem wyjatkowego durnia z napeczsnialym ego. ktoregos dnia pekniesz i wyleje sie z ciebie cale gowno.

--
MW

Data: 2020-12-26 13:15:10
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 26 grudnia 2020 o 08:45:21 UTC+1 Mark Woydak napisał(a):
> [...]
cos ci sie pomerdalo psi synu. jestes przykladem wyjatkowego durnia z napeczsnialym ego. ktoregos dnia pekniesz i wyleje sie z ciebie cale gowno. -- MW
Nie strasz bo się zesrasz. Spytaj mamy dlaczego nie szczekasz, bo po imprezach na jakie chodziła powinieneś.

Data: 2020-12-27 01:47:53
Autor: Mark Woydak
[...]

jestes smieciem a wiec podlegasz utylizacji. im szybciej tym lepiej.

--
MW

Data: 2020-12-27 02:51:40
Autor: Zenek Kapelinder
niedziela, 27 grudnia 2020 o 07:48:00 UTC+1 Mark Woydak napisał(a):
> [...]
jestes smieciem a wiec podlegasz utylizacji. im szybciej tym lepiej. -- MW
Nie twoja branża szambonurku.

Data: 2020-12-24 22:52:42
Autor: A. Filip
do najazdu Wielkiej Brytanii
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

<ironia> Tylko dzięki żołnierzom WOT Polska może wypełnić to zadanie!
</ironia>

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-24 22:59:23
Autor: u2
W dniu 24.12.2020 o 22:52, A. Filip pisze:
<ironia> Tylko dzięki żołnierzom WOT Polska może wypełnić to zadanie!
</ironia>

zazdrościsz żydku z gazowni:)

Data: 2020-12-25 00:16:08
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 24.12.2020 o 22:52, A. Filip pisze:
<ironia> Tylko dzięki żołnierzom WOT Polska może wypełnić to zadanie!
</ironia>

zazdrościsz żydku z gazowni:)

Mam zazdrościć że Błyszczyk nie wystękał (w zacytowanej wersji) dlaczego
żołnierze i dlaczego żołnierze WOT?  Może to ma sens (o dziwo) ale bez
uzasadnienia dlaczego akurat oni to malowanie trawy na zielono IMHO.
Jak Błaszczak zbiera *sobie* "punkty popularności" to ja tego za niego
"uzasadnienia" w życiu nie wystękam, niech udowadnia *sam* że na te punkty
popularności zasługuje a nie tylko że trafiło się ślepej kurze ziarno.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-25 00:24:54
Autor: u2
W dniu 25.12.2020 o 00:16, A. Filip pisze:
Mam zazdrościć że Błyszczyk

ano, ty nie błyszczysz, więc zazdrościsz Błyszczykowi, typowe dla żydka z Gazowni:))))))))))))