[wchodzenie w kompetencje]

Data: 2009-08-26 14:14:10
Autor: witek
[wchodzenie w kompetencje]
rav wrote:
Witam.

Czy istnieje jakiś zapis (prawny), mówiący o tym, iż w przypadku próby czy też
dokonania wejścia w kompetencje innego organu, popełnia się wykroczenie? Dla
przykładu: hipotetycznie próbuję wejść w zakres działalności UKE i nakazać
użytkownikowi radia CB demontaż anteny z uwagi na zakłócenia.
a możesz nakazywac.  ja ci mogę np. nakazać demontaż anteny z balkonu. Wchodząc tym samym w kompetencje twojej spółdzielni mieszkaniowej, która też może ci to nakazać.  A ty mnie możesz olać.

Tak długo jak długo nie twierdzę, że jestem przedstawicielem twojej spółdzielni, a ty nie twierdzisz, że jesteś urzędnikiem UKE możesz możesz sobie nakazywać co chcesz.

nakazywanie karalne nie jest, ale podszywanie sie pod inną osobę już tak.

A tak przy okazji co ci CB zakłóca? Mikrofalówkę w kuchni?

Data: 2009-08-26 19:30:20
Autor: rav
[wchodzenie w kompetencje]
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):
[...]

Nie. To raczej moja SM uzurpuje sobie kompetencję UKE i z chwilą wpłynięcia
skargi na zakłócenia (nie ważne czy faktycznie ma to miejsce czy też są one
generowane innymi czynnikami), nakazuje użytkownikowi radia na demontaż anten
z uwagi na wyżej przestawione "utrudnienia". A jak zapewne wiesz:

"Zgodnie z art. 199 ust. 1 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo
telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) Prezes UKE jest
organem uprawnionym do kontroli przestrzegania przepisów, decyzji oraz
postanowień z zakresu telekomunikacji, gospodarki częstotliwościami lub
spełniania wymagań dotyczących kompatybilnosci magnetycznej, a tak.e (zgodnie
z art. 199 ust. 2) do kontroli znajdującej się w obrocie lub oddanej do u.ytku
aparatury, w tym telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i urządzeń radiowych."

Tym samym SM nie może nakazać demontażu anteny z uwagi na skargę gdyż wszelkie
związane z przedmiotem sprawy problemy przyjmuje UKE (http://tinyurl.com/cvskt3).

Data: 2009-08-26 14:40:29
Autor: witek
[wchodzenie w kompetencje]
rav wrote:

[...]

No więc sobie może nakazywać. Jak długo nie twierdzą, że są UKE to sobie mogą. Odpisz im, że nie mają takich komptencji i już.

Zakładam oczywiście, że antena zamontowana jest zgodnie "ze sztuką".
I założę się, że nie jest.
Mogą nakazać rozbiórkę czegokolwiek co gdzieś tam sobie zostało zamontowane jesli zostało zamontowane nieprawidłowo, ale bez znaczenia jest czy to CB czy cokolwiek inne.

Data: 2009-08-26 20:26:25
Autor: Rafał Szkodziński
[wchodzenie w kompetencje]
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):
Zakładam oczywiście, że antena zamontowana jest zgodnie "ze sztuką".
I założę się, że nie jest.

Wygrałeś. Nie postawiłem jeszcze anteny. Grzecznie napisałem prośbę o
pozwolenie na montaż (kolejny - mam już pozwolenie na innym bloku w zasobach SM).
Mogą nakazać rozbiórkę czegokolwiek co gdzieś tam sobie zostało zamontowane jesli zostało zamontowane nieprawidłowo, ale bez znaczenia jest czy to CB czy cokolwiek inne.

Jeśli zostało zamontowane zgodnie z ich wytycznymi (w odniesieniu do mojego
pierwszego pozwolenia - zastosowałem się do ich zaleceń), to nie widzę
podstawy prawnej.

Data: 2009-08-26 15:57:28
Autor: witek
[wchodzenie w kompetencje]
Rafał Szkodziński wrote:
[...]

No to czekaj.

[...]

jak się zgodzili to teraz mogę sobie gwizdać.

Data: 2009-08-26 22:22:25
Autor: Rafał Szkodziński
[wchodzenie w kompetencje]
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):
jak się zgodzili to teraz mogę sobie gwizdać.

Błąd. Nie czytasz mnie dokładnie i wnosisz niepotrzebny szum w dyskusję...
Pisałem dokładnie: "mam już pozwolenie na innym bloku w zasobach SM". Co dla
średnio inteligentnych, oznacza, że mam pozwolenie na antenę w jednym miejscu
i staram się o kolejne pozwolenie w innym miejscu (w zasobach tej samej SM).

Data: 2009-08-26 20:17:59
Autor: witek
[wchodzenie w kompetencje]
Rafał Szkodziński wrote:
[...]

wiem, nie czytasz co napisałem
dalej sobie szum sam jak wierzby na wietrze

Data: 2009-08-27 18:38:39
Autor: Jotte
[wchodzenie w kompetencje]
W wiadomości news:h74cj1$7ab$1inews.gazeta.pl Rafał Szkodziński

No właśnie...

--
Jotte

Data: 2009-08-26 21:39:41
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[wchodzenie w kompetencje]
rav pisze:

Nie. To raczej moja SM uzurpuje sobie kompetencję UKE i z chwilą wpłynięcia

Przysługuje Ci prawo do zażalenia. Pamiętaj - ma być *kulturalne*.

Spłodzić pismo do piścy o treści:

Szanowny Panie Komendancie (na ten przykład)

W nawiązaniu do Pana pisma z dnia DD/MM/RRRR o nr l.dz. informuję co następuje: PROSZĘ SPIER*ALAĆ.

Pozostając z wyrazami szacunku

Podpis.

P.S.
Upewnij się, że jesteś zgodny z prawem budowlanym.

[wchodzenie w kompetencje]