[OT]

Data: 2009-03-22 12:28:08
Autor: KLOSZ
[OT]
jniedzwiecki@op.pl pisze:
<CIACH!>
Czy znacie jakiegos zdolnego elektonika w Lodzi?

pozdr
Niedzwiedz

O! Kolejny seveniarz w Lodzi!
A byles juz na: http://dofo.livenet.pl/forum/

Zdrowko
KLOSZ
--
Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2009-03-22 13:28:17
Autor: Arni
[OT]
KLOSZ pisze:
jniedzwiecki@op.pl pisze:
[...]

a młodzież six fifty przyjmujecie? ;)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-03-22 13:43:40
Autor: KLOSZ
[OT]
Arni pisze:

a młodzież six fifty przyjmujecie? ;)

A to nie do mnie pytanie tylko do zalozyciela, ktory adminuje, ale mysle ze problemu byc nie powinno.
Probuj... ;-)

Zdrowko
KLOSZ
--
Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ
"To co widzisz to też jest patologia, tylko troche inna niż Twoja..." - tez by KLOSZ

[OT]