[TPSA]

Data: 2009-08-05 11:16:31
Autor: szemcio
[TPSA]
Co sadzicie ?

Pozdrawiam,

--
szzzz

Data: 2009-08-05 11:48:10
Autor: kigam
[TPSA]

Użytkownik "szemcio" <szemcio@__o2.pl> napisał w wiadomości
Co sadzicie ?

Pozdrawiam,

--
szzzz

Podobno mają zrezygnować z marki Neostrada i będą zabierali livebox-y. Poza
tym może podejśc pod 16.

Data: 2009-08-05 12:34:15
Autor: Fidelio
[TPSA]
Użytkownik "szemcio" <szemcio@__o2.pl> napisał w wiadomości news:h5bj8a$fc1$1nemesis.news.neostrada.pl...
Co sadzicie ?

Pozdrawiam,

Tylko w dół. A potem jeszcze w dół.

Data: 2009-08-05 12:41:21
Autor: Fidelio
[TPSA]
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h5bn78$g6v$1news.onet.pl...
Użytkownik "szemcio" <szemcio@__o2.pl> napisał w wiadomości news:h5bj8a$fc1$1nemesis.news.neostrada.pl...
Co sadzicie ?

Pozdrawiam,

Tylko w dół. A potem jeszcze w dół.

No dobrze, trochę przesadziłem, zastanawiam się przy jakiej cenie warto wejść w to bagno bez przyszłości?

Data: 2009-08-05 12:47:06
Autor: george
[TPSA]

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:h5bnki$he6$1news.onet.pl...
[...]

skoro to nie działa jak wszystko inne rośnie jak balony to lepiej spieprzać.
Jak zaczną dmuchać tepse to bedzie widać. Cena nie gra roli :).

george

Data: 2009-08-05 13:36:00
Autor: Fidelio
[TPSA]
[...]

No tak, ale się zastanawiam przy jakim poziomie ewentualnie się zatrzyma, na razie leci jak kamień.

Data: 2009-08-05 14:01:04
Autor: george
[TPSA]

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:h5bqr1$q6t$1news.onet.pl...
[...]

też na to patrze od czasu do czasu, ale ten kompletny colapse w momencie jak wszystko rośnie smierdzi mi padliną.
anyway, jak 14.5 puści to potem chyba juz tylko 12.5 ...

george

Data: 2009-08-07 17:01:28
Autor: tomasz1125
[TPSA]

też na to patrze od czasu do czasu, ale ten kompletny colapse w momencie jak wszystko rośnie smierdzi mi padliną.
anyway, jak 14.5 puści to potem chyba juz tylko 12.5 ...

 Dzis znaczący ruch w góre , jak sytułacja ogólna na rynku się nie pogorszy
 to według mnie można juz zbierać .

Data: 2009-08-07 19:11:31
Autor: kc
[TPSA]
ewentualne pokonanie 15,30 mogłoby coś zmienić, na razie bardzo źle (patrz moje poprzednie posty na ten temat)

kc

--

[TPSA]