Data: 2011-12-07 15:43:38
Autor: Anna Kozłowska
Robert <robert@poczta.naOnecie.pl> napisał(a):
Wszystkim udało się "uruchomić" digipass od BGŻ Optima bez problemów?
Bo u mnie kicha :[
Po dłuuugim czasie oczekiwania dostałem w końcu digipass, a po kolejnym dłuuugim czasie - PIN.
Zgodnie z instrukcją uruchomiłem, wprowadziłem PIN, podałem dwukrotnie nowy, wyświetliło się APPLI i.... ciągle się świeci :[
Choć teraz zamiast APPLI jest coś w stylu AP*LI, gdzie * to dwie poziome kreseczki od drugiego P.

Dodzwonić się do banku raczej nie jest rzeczą możliwą :/ stąd też zapytam tutaj:
da się jakoś to ustrojstwo wyłączyć/zresetować?

Witam serdecznie,

Informacje na temat działania Digipassu znajdzie Pan tutaj
http://www.bgzoptima.pl/pomoc/digipass_demo/default.aspx
Jeśli urządzenie się zepsuło i żadne operacje na nim nie odnoszą skutku,
proszę o kontakt pod mailem który znajdzie Pan pod poniższym linkiem:
www.bgzoptima.pl/media/default.aspx,

Pozdrawiam,
Anna Kozłowska,
Zespół Prasowy BGŻOptima

Data: 2011-12-07 16:58:02
Autor: Robert
" Anna Kozłowska" napisał:
[...]

Dziękuję za informację

Po wieeelu próbach udało mi się przed chwilą dodzwonić na Waszą infolinię i po rozmowie z miłą panią dowiedziałem się, że mój digipass mogę już "skasować" a zostanie mi przysłany nowy/sprawny.

Co do aktywacji urządzenia: wszystko wykonywane było zgodnie z instrukcją na pudełku z Digipassem.
A że się zepsuł, to widocznie ... zwykły pech. :-)

Pozdrawiam
Robert