Data: 2011-12-07 15:43:38 | |
Autor: Anna Kozłowska | |
Robert <robert@poczta.naOnecie.pl> napisał(a):
Wszystkim udało się "uruchomić" digipass od BGŻ Optima bez problemów? Witam serdecznie, Informacje na temat działania Digipassu znajdzie Pan tutaj http://www.bgzoptima.pl/pomoc/digipass_demo/default.aspx Jeśli urządzenie się zepsuło i żadne operacje na nim nie odnoszą skutku, proszę o kontakt pod mailem który znajdzie Pan pod poniższym linkiem: www.bgzoptima.pl/media/default.aspx, Pozdrawiam, Anna Kozłowska, Zespół Prasowy BGŻOptima -- |
|
Data: 2011-12-07 16:58:02 | |
Autor: Robert | |
" Anna Kozłowska" napisał:
Witam serdecznie, Dziękuję za informację Po wieeelu próbach udało mi się przed chwilą dodzwonić na Waszą infolinię i po rozmowie z miłą panią dowiedziałem się, że mój digipass mogę już "skasować" a zostanie mi przysłany nowy/sprawny. Co do aktywacji urządzenia: wszystko wykonywane było zgodnie z instrukcją na pudełku z Digipassem. A że się zepsuł, to widocznie ... zwykły pech. :-) Pozdrawiam Robert |
|