[BGZ Awaria?]

Data: 2012-07-12 10:07:35
Autor:
[BGZ Awaria?]
Czy mogłby ktoś sprawdzić? Chcę zrobić przelew z BGŻu, a tu tymczasem nie
przychodzą kody SMS. Czy mógłby ktoś to sprawdzić - czy tylko u mnie nawala,
czy wszystkim?

Data: 2012-07-12 11:12:41
Autor:
[BGZ Awaria?]
  <assembea.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Czy mogłby ktoś sprawdzić? Chcę zrobić przelew z BGŻu, a tu tymczasem nie
przychodzą kody SMS. Czy mógłby ktoś to sprawdzić - czy tylko u mnie nawala,
czy wszystkim?

No i przyszły teraz kody SMS - wszystkie na raz. Rychło w czas :P

Data: 2012-07-12 13:20:20
Autor: Krystek
[BGZ Awaria?]
W dniu 2012-07-12 13:12, assembea.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
   assembea napisał(a):

[...]

Niekoniecznie musi to być od razu wina banku. Może operator sieci GSM "dał ciała".

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

[BGZ Awaria?]