Data: 2012-09-16 17:30:50
Autor: xbartx

Mam pytanie od osób, które znają system BGŻ (najlepiej konto firmowe) i mogły by napisać jak tam wygląda stan salda rachunku i blokady. Koleżance ukradziono kartę firmową i pociągnięto ileś tam. Twierdzi, że jest saldo rachunku i blokady (w blokadach jest 8,5k) i teraz do końca nie wie ile tak naprawdę zginęło a dopiero jutro pójdzie do banku. W blokadach było w sobotę 8,5k i wtedy zastrzegła kartę - kwestia czy może się tam jeszcze coś pojawić czy nie. Według mnie, skoro widać blokady, to chyba jest to całkowita kwota kradzieży. Czy może w BGŻ jakoś inaczej to działa i trzeba sobie porównać coś w stylu saldo rachunku z saldem dostępnym?

--
xbartx

Data: 2012-09-16 17:41:16
Autor: xbartx

Na stronie jest wprawdzie jakaś wersja demo ale nie ma tam karty a poza tym firma ma jakąś linię kredytową i koleżanka twierdzi, że trochę inaczej to wygląda z tego co pamięta. Nie mogę się teraz niestety dostać, bo nie ma tokena, stąd moje pytanie.

--
xbartx