Data: 2019-01-26 15:51:37
Autor: Piotr Gałka
W dniu 2019-01-26 o 15:19, ToMasz pisze:
witam
dałem sie wciągnąć w promocje karty kredytowej w cityhandlowym. No i aby wyrobić limit jak najszybciej, chciałbym płacić zwykłe przelewy internetowe kartą kredytową. ale w regulaminie napisali że z promocji wyłączone są transakcje szczególne czyli (w tym wypadku mam obawy) :

"Transakcja u podmiotów świadczących usługi w zakresie wymiany walut, walut wirtualnych i środków płatniczych oraz pośredniczących w wymianie"

JAkby się uprzeć to paypal wymienia złotówki na usd i pośredniczy w handlu. Nie znalazłem innej opcji płacenia przelewem na konto gazowni, (albo czynszu) niż za pośrednictwem przelewy24, więc znowu może podpaść pod słowo "pośredniczących". Może się niepotrzebnie stresuje?
Proszę o starych wyjadaczy o informacje czy z opłacanie rachunków przez przelewy24 jest traktowane przez banki jak normalne płacenie czy jako transakcja szczególna (wyłączona z promocji)
A może jest jakaś inna metoda na "wyrobienie" limitu?

ToMasz

Ja miałem to szczęście, że jak wpadłem do domu, aby się wybrać po odbiór samochodu z warsztatu to w skrzynce znalazłem kartę z Citi. Więc przed wyjściem ją aktywowałem i jedną płatnością miałem wyrobiony wymagany limit :)

Aby mieć pewność - zamiast pytać tu zapytaj w ich systemie. W razie problemów będziesz miał się na co powołać, a nie, że na grupie powiedzieli, że się liczy.

Nie wiem, czy skorzystanie z przelewy24 i przelanie z karty jest bezkarne.
P.G.