Data: 2019-10-29 08:17:24
Autor: z
,,Widać tu wyraźny, pozytywny wpływ wyroku TSUE, który eliminuje niekorzystne wyroki dla kredytobiorców, tj. rozliczanie umowy kursem innym niż bankowy. W zasadzie więc bitwa w sądach toczy się o trzy opcje, których każda jest korzystna dla kredytobiorców: nieważność, kredyt nieoprocentowany wg najnowszego rozstrzygnięcia lub kredyt w PLN ze stawką LIBOR" - komentuje mec. Barbara Garlacz, radca prawny."

https://serwisy.gazetaprawna.pl/finanse-osobiste/artykuly/1434623,pierwszy-prawomocny-wyrok-w-sprawie-frankowej-po-wyroku-tsue-14-pazdziernika.html

Data: 2019-10-29 09:46:47
Autor: Dawid Rutkowski
Z cyklu "Widziały gały co podpisywały" częś ć 3 - TSUE w praktyce
Czy ja dobrze wyczytałem, że kredytobiorcy chcą jeszcze pisać skargę kasacyjną do SN?