Data: 2021-05-01 09:37:51
Autor: _Master_
W dniu piątek-30-kwietnia-2021 o 23:53, Marek pisze:
Czy można pozbyć się naliczania miesięcznej  opłaty za nieaktywną kartę unieważniając ją?

HEHEHE.... Właśnie REZYGNOWAŁEM z karty żeby takich kosztów nie ponieść.
W mille nie da się tego online zrobić.
Można w oddziale osobiście albo przetrwać gehennę na infolinii kiedy to sprawą muszą zająć się 3 działy aby już tak najbardziej i DEFINITYWNIE POZBYĆ SIĘ KARTY ;-)

Nie bierz tego do siebie ale to na takich łatwowiernych/niewnikających/niepodejżliwych klientach banki zarabiają.
Normany myślący biały człowiek podejrzewa że jak z czegoś się nie korzysta, jest NIEAKTYWNE to nie powinno kosztować.
Niedomówienie, przemilczenie, konsultanta utwierdza w takim przekonaniu.

ALE NIE. ALE NIE W banku przy tak błahej sprawie BULISZ za to że mogłeś skorzystać. I tak właśnie ZAUFANIE w kontaktach z bankiem odchodzi w niepamięć.

Ktoś musi te wisienki finansować ;-)

Data: 2021-05-01 21:49:27
Autor: Marek
Opłata za nieaktywną i nieważną kartę PKO BP
On Sat, 1 May 2021 09:37:51 +0200, _Master_ <Master@z.pl> wrote:
[...]

Czy ja gdzieś napisałem, że jestem zaskoczony lub zawiedziony, że za NIEAKTYWNĄ kartę muszę płacić? Pytam tylko  czy sytuacja się zmieni jak unieważni się nieaktywną.

--
Marek

Data: 2021-05-01 13:48:04
Autor: Dawid Rutkowski
sobota, 1 maja 2021 o 21:50:03 UTC+2 Marek napisał(a):
On Sat, 1 May 2021 09:37:51 +0200, _Master_ <Mas...@z.pl> wrote: > Nie bierz tego do siebie ale to na takich > łatwowiernych/niewnikających/niepodejżliwych klientach banki > zarabiają. > Normany myślący biały człowiek podejrzewa że jak z czegoś się nie > korzysta, jest NIEAKTYWNE to nie powinno kosztować.
Czy ja gdzieś napisałem, że jestem zaskoczony lub zawiedziony, że za NIEAKTYWNĄ kartę muszę płacić? Pytam tylko czy sytuacja się zmieni jak unieważni się nieaktywną.

A po co ją trzymasz nieaktywną?

Data: 2021-05-02 16:25:39
Autor: _Master_
W dniu sobota-01-maja-2021 o 21:49, Marek pisze:

Czy ja gdzieś napisałem, że jestem zaskoczony lub zawiedziony, że za NIEAKTYWNĄ kartę muszę płacić? Pytam tylko  czy sytuacja się zmieni jak unieważni się nieaktywną.

O widzisz. Rozumujesz normalnie (jak wolny biały człowiek) ale nie znasz zasad jakimi rządzą się "produkty" bankowe.

W bankach normalnie to nie działa i tym jesteś ZASKOCZONY