0-2 i moje dwa grosze.

Data: 2011-05-06 12:05:18
Autor: Gerard
0-2 i moje dwa grosze.
Leszczur wrote:
W NBA sensacja goni sensację a na prsk cisza jak makiem zasiał. Chyba

Swoją drogą ciekawe ile można było w sumie zarobić typując prawidłowo w tych PO ...

Głowa do gory - Artest został zawieszony, w następnych dwóch meczach

Artest gra w tych PO całkiem dobrze, wg WS lepiej od np. Odoma.
Pierwszy mecz miał słabiutki, ale już w drugim lepszy był tylko rewelacyjny Bynum.
G1 http://arturogalletti.files.wordpress.com/2011/05/untitled21.png
G2 http://arturogalletti.files.wordpress.com/2011/05/untitled25.png

sędzią będzie Crawford i Lakers powędrują na linię 85 razy, podczas
gdy Mavs tylko 12. W best of 3 już jakoś dadzą radę.
Do not underestimate the heart.... jakoś tak to chyba było?

Raczej do not overestimate the heart...
IMO Lakers polegną, Kobe już się odgraża a co to znaczy - wiadomo. W nastepnym meczu 50 pkt przy 40+ rzutach i Lakers przegrywają 0-3 ;-)

pozdr

Data: 2011-05-06 03:22:11
Autor: Leszczur
0-2 i moje dwa grosze.
On 6 Maj, 12:05, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
Leszczur wrote:
> W NBA sensacja goni sensację a na prsk cisza jak makiem zasiał. Chyba

Swoją drogą ciekawe ile można było w sumie zarobić typując prawidłowo w tych PO ...

W sensie gdyby to było legalne, tak? ;-)

> Głowa do gory - Artest został zawieszony, w następnych dwóch meczach

Artest gra w tych PO całkiem dobrze, wg WS lepiej od np. Odoma.

Słowem Artest zrobił swoje - Artest może odejść. Czas na Odoma, żeby
trochę poganial za Dirkiem.
W ogóle nie wiem, czy Lakers nie powinni wyjść bardzo wysokim składem
z Lamarem na SF i grać wszystko pod kosz przez bite dwie kwarty. Niech
się Chandlery i Haywoody wysptrykają z fauli. Bo ja naprawdę nie mogę
znieść widoku cieszącego się Cubana ;-)

> [...]

Raczej do not overestimate the heart...
IMO Lakers polegną, Kobe już się odgraża a co to znaczy - wiadomo..

Kobe doin' work?

W nastepnym meczu 50 pkt przy 40+ rzutach i Lakers przegrywają 0-3 ;-)

Jordan zrobiłby to samo, tylko przy okazji wygrywając mecz ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-05-06 12:40:45
Autor: Gerard
0-2 i moje dwa grosze.
Leszczur wrote:

[...]

W sensie w Polsce? :-)
Zresztą z tego co czytałem już niedługo będzie to legalne też w Polsce. Jeszcze tylko senat musi klepnąć nowelizację.

[...]

A ja, oglądając G2, tak się zastanawiałem, że chetnie zobaczyłbym mur Chandler-Haywood razem na parkiecie. Niekoniecznie wspólnie z Nowikiem. I nie jestem przekonany czy to byłby lineup faworyzujący Lakers.

[...]

Yeah, rekord Jordana zagrożony.

W nastepnym meczu 50 pkt przy 40+ rzutach i Lakers przegrywają 0-3
;-)

Jordan zrobiłby to samo, tylko przy okazji wygrywając mecz ;-)

Forget 'bout it. Tu nie o wygrywanie chodzi, tu sie rodzi legenda samotnego wojownika!

pozdr

Data: 2011-05-08 13:59:45
Autor: Noller
0-2 i moje dwa grosze.
On 6 Maj, 12:40, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:

W sensie w Polsce? :-)
Zresztą z tego co czytałem już niedługo będzie to legalne też w Polsce.
Jeszcze tylko senat musi klepnąć nowelizację.

Hmm. W takim ksztalcie ustawy nie zmieni sie nic, bo zaden buk nie
wejdzie na tych warunkach do Polski "legalnie". Status quo zostanie
zachowane, ew. przy buki online zostana w jakikolwiek sposob
przymuszone do zrezygnowania z naszej nacji. Ustawa jest beznadziejna,
a nasze Panstwo msciwe - vide ostatnia sprawa zwiazana z Totolotkiem i
ich doprecyzowaniem zakladow:

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/hazardowy;pozew;chca;od;panstwa;milionow,15,0,814095.html

i szybka kontra

http://www.pb.pl/2/a/2011/05/04/Celnicy_wzieli_na_cel_Greka