0,3 proc. podatku dla Kościoła

Data: 2012-03-16 18:09:28
Autor: pluton
0,3 proc. podatku dla Kościoła
Będą zmiany w finansowaniu Kościoła. Rząd proponuje, by na kościoły i
związki wyznaniowe można było dobrowolnie przeznaczać 0,3 proc. podatku

Kto zakłada kosciolek ? Bedziemy sie wymieniac darowiznami.

Nullification

Data: 2012-03-16 22:49:32
Autor: sofu

--

No, przeciez jest już Kościół Dinozaurusowy. Trzeba by zebrać wiernych, zarejestrować i modląc się do Boga Prawdziwego Wielkiego Dinozaurosa zbierać datki na jego działalność i korzystać z ulg przewidzianych prawem.
Znam pewnego gościa, który bawi się w kaznodzieje (tylko nie wiem co propaguje, bo nie pytałem go o to) i nieźle na tym wychodzi.

sofu

Data: 2012-03-16 23:23:06
Autor: pluton
[...]

Nie ośmielił bym się mieszać w to Prawdziwego Boga Wielkiego Dinozaurosa.

Tylko te chujki z KK tluka kase podpierajac sie motywami religijnymi.

Nullification

0,3 proc. podatku dla Kościoła