0,6 promila o dziesiątej rano ?!?!?

Data: 2011-01-12 12:20:52
Autor: Eulalia Browarek
0,6 promila o dziesiątej rano ?!?!?
Tyle mu zostało z poprzedniego wieczora, czy to już poranny klinik był ?

Zennon

Data: 2011-01-12 03:33:16
Autor: zbig
On 12 Sty, 12:20, "Eulalia Browarek" <tys...@browar.pl> wrote:
Tyle mu zostało z poprzedniego wieczora, czy to już poranny klinik był ?

Zennon

Teraz jest jasne, że odsądzany od czci i wiary Palikot był na dobrym
tropie, tylko że dotyczyło to innej osoby. Pan prezydent wysłał do
kabiny z poleceniem dla załogi zwykłego pijusa.

Data: 2011-01-12 12:43:03
Autor: dK

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d52cd838-3b91-42fa-9ef4-8817b0bb12d230g2000yql.googlegroups.com...
[...]

==========================

O stanie trzeźwości Pana Prezydenta nic nie jest wiadome do tej pory. Chyba, ze coś przeoczyłem.

dK

Data: 2011-01-12 03:51:49
Autor: zbig

=========================>
O stanie trzeźwości Pana Prezydenta nic nie jest wiadome do tej pory. Chyba,
ze coś przeoczyłem.

dK

Przeoczyłeś, podawali ruskie , że był trzeźwy.

Data: 2011-01-12 13:27:00
Autor: dK

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6b66137e-8462-4529-ad25-5c1ef49c8cf530g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

ze coś przeoczyłem.

dK

Przeoczyłeś, podawali ruskie , że był trzeźwy.
======================

No to przeoczyłem :)
dK

Data: 2011-01-12 14:14:01
Autor: Neko
0,6 promila o dziesiątej rano ?!?!?
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał

No to przeoczyłem :)

Wiele rzeczy przeoczyles. A wystarczy umiec
czytac ze zrozumieniem. :)

Data: 2011-01-12 14:22:02
Autor: dK

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2da960$0$2488$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał

No to przeoczyłem :)

Wiele rzeczy przeoczyles. A wystarczy umiec
czytac ze zrozumieniem. :)

Konkretnie kolego. Proszę o listę rzeczy przeoczonych :)

dK

Data: 2011-01-12 14:22:24
Autor: Neko
0,6 promila o dziesiątej rano ?!?!?
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał

Konkretnie kolego. Proszę o listę rzeczy przeoczonych :)

Ale nie bede ci ulatwial. Wznies sie na wyzyny intelektualne
(chociaz sprobuj!).

Data: 2011-01-12 14:29:22
Autor: dK

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2dab58$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał

Konkretnie kolego. Proszę o listę rzeczy przeoczonych :)

Ale nie bede ci ulatwial. Wznies sie na wyzyny intelektualne
(chociaz sprobuj!).

Czyli nie ma nic przeoczonego :)

dK

Data: 2011-01-12 15:15:23
Autor: Neko
0,6 promila o dziesiątej rano ?!?!?
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl>

Czyli nie ma nic przeoczonego :)

Zyj w blogiej nieswiadomosci. :)

Data: 2011-01-12 14:13:09
Autor: Neko
[...]

Opierajmy sie na faktach. Przeinaczanie faktow to inaczej
zwykla manipulacja i klamstwo, a to teraz czynisz,
ku uciesze motlochu (boukun).

W zadnym materiale NIE jest napisane, ze Pan Prezydent
wyslal do kabiny z poleceniem dla zalogi.

Nawet skorumpowany MAK tego nie stwierdzil.

Zachowujesz sie jak aparatczyk PRL-u, ktory splodzi
kazde klamstwo, aby tylko uzasadnic swoje stanowisko.

Data: 2011-01-12 22:23:21
Autor: mkarwan
[...]

Czy próbki krwi gen. Błasika były pobrane w obecności polskich lekarzy?
Czy zawartość alkoholu  we krwi gen. Błasika była badana w obecności
polskich lekarzy?
Czy zabezpieczono druga próbkę krwi gen. Błasika i przekazano polskiej
stronie?

Data: 2011-01-13 09:57:19
Autor: dK

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4d2e1bc9$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Odpowiedź prosta. Musiały być takie procedury zachowane, żeby to co jest w raporcie było WERYFIKOWALNE.
Rosjanie wykonali diabelnie spójny raport, którego nie sposób ruszyć no może za wyjątkiem zwykłego PiSdolenia, a więc nie licz, że
podkładaliby się na arenie międzynareodowej dodając ten jeden szczegół bez możliwości weryfikacji. Niestety, raport zmiażdżył nasze pojęcie o funkcjonowaniu państwa. Warto z niego wyciągnąć wnioski nie tylko lotnicze, a nie obrażać się na prawdę i dalej tylko PiSdolić.

dK

Data: 2011-01-13 10:50:07
Autor: mkarwan
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2ebe73$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz na to jakies dowody?
Nie odpowiedziałeś na moje pytania.

Rosjanie wykonali diabelnie spójny raport, którego nie sposób ruszyć no
może  za wyjątkiem zwykłego PiSdolenia, a więc nie licz, że

Czytales go caly?
Czy znasz inne opinie na temat Smolenska?
Jesli nie, to czemu wypowiadasz sie w tej sprawie?

Data: 2011-01-13 10:58:31
Autor: dK

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4d2ecacf$0$2496$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Cały, w oryginale.
dK

Data: 2011-01-13 12:15:05
Autor: Wiesiaczek
W dniu 12.01.2011 22:23, mkarwan pisze:
[...]

A czy alkoholomierz tam użyty miał wszystkie polskie atesty?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-01-12 13:33:29
Autor: dK

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:igk2rf$ub7$1news.net.icm.edu.pl...
Tyle mu zostało z poprzedniego wieczora, czy to już poranny klinik był ?

Jak wsiadał do samolotu, to miałby tak u zdrowego chłopa ok 0,8 - 0,9 (2 godziny wcześniej)
To wychodzi, że jeśli wieczorem dnia poprzedniego to była jakaś flaszka znormalizowana na głowę.
Obliczenia na podstawie http://www.liczyc.pl/obliczenie/alkohol/

dK

Data: 2011-01-12 13:15:07
Autor: obserwator
Z ktorego psychiatryka piszecie?

macie tam chociaz przyzwoite warunki? Na tej grupie jest jeszcze kilku z PO,
ktorych mozna by wam dokoptowac, jesli tam u was jest oki.

Data: 2011-01-12 14:27:13
Autor: dK

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igk9gr$66c$1inews.gazeta.pl...

macie tam chociaz przyzwoite warunki? Na tej grupie jest jeszcze kilku z PO,
ktorych mozna by wam dokoptowac, jesli tam u was jest oki.

Nie PiSdol jak Pan Prezes :)

dK

Data: 2011-01-12 14:40:23
Autor: Dobrodziej
[...]

A co u ciebie? Rozwiązują ci rękawy na kilka minut byś mógł wypróżnić się na psp?

BB

Data: 2011-01-12 14:14:37
Autor: Neko
[...]

General tez czlowiek i napic sie moze. ;)

Data: 2011-01-12 14:26:44
Autor: dK

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2da984$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No może.... Pytanie, czy był na pokładzie służbowo, czy nie.
Jeśli służbowo, to ktoś dopuścił do pełnienia obowiazków służbowych przez osobę która zgodnie z prawem o ruchu drogowym byłaby potraktowana jak przestępca. Czy na pokładzie nie było jakiegoś przełożonego generała? Jakiegoś zwierzchnika sił zbrojnych??? :)

dK

Data: 2011-01-12 14:32:04
Autor: bolek

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2dac1a$0$2450$65785112news.neostrada.pl...

[...]