{01.04.2009] Polska - San Marino

Data: 2009-04-01 21:21:23
Autor: castrol
{01.04.2009] Polska - San Marino
Ja wiem, ze to tylko San Marino, ale obawy przed tym meczem na pewno kazdy z mial nas ogromne. Ja sie tylko pytam, dlaczego nie gralismy z takim zaangazowaniem z Irlanida? Przeciez tutaj jest zupelnie inna druzyna, ktora w kazda akcje wklada ogrom serca i zaangazowania.

No i gdyby ktos mi dzis powiedzial, ze tak nasza reprezentacja zagra, to bym pwoiedzial ze to prima aprilis :P a tu prosze :)

Wiem, ze zaraz pojawi sie sporo sceptykow, ze to tylko San Marino - ale przypomnijmy sobie pierwszy mecz z tym rywalem. Jak sie naszym chce to potrafia. Nadal odnosze wrazenie, ze przed meczem z Irlandia, niektorzy pilkarze ostro pochlali.

Jacek Kustra

Data: 2009-04-01 20:25:38
Autor: Przemek Budzyński
{01.04.2009] Polska - San Marino
castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał(a):
Ja wiem, ze to tylko San Marino, ale

ale gol Smolarka na 9 bodajże do 0 to wisienka na torcie :)

Data: 2009-04-01 20:28:18
Autor: Przemek Budzyński
{01.04.2009] Polska - San Marino
a tak na marginesie - czy naprawdę Boguski i Smolarek nie mogli zagrać w
Belfaście?

Data: 2009-04-01 21:28:16
Autor: Viking
{01.04.2009] Polska - San Marino
"Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message

ale gol Smolarka na 9 bodajże do 0 to wisienka na torcie :)

panowie, to San Marino, druzyna ktora w swojej histori mie wygrala na arenie miedzynarodowej, 2x bodajze zremisowala a najlepszy strzelec w historii trafil 8x...
moja druzyna z placu stawilaby wiekszy opor reprezie, glowy pod studzienna wode

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-04-01 20:31:58
Autor: Przemek Budzyński
{01.04.2009] Polska - San Marino
Viking <jonnyb@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

panowie, to San Marino, druzyna ktora w swojej histori mie wygrala na arenie miedzynarodowej,

no i co z tego? Do tej pory 10:0 nie potrafiły z nią wygrać żadne inne
pokolenia reprezentantów Polski, a trochę tych meczy w historii już było. A
ponieważ widziałem wszystkie, więc mogę spokojnie stwierdzić, że również tak
ładnej bramki nigdy żaden Polak San Marino nie strzelił.

Data: 2009-04-01 21:36:55
Autor: Viking
{01.04.2009] Polska - San Marino
[...]

daj spokoj, bramka w 26 sekundzie skutecznie podcina skrzydla, nie doszukuj sie jakis cudow  w tym, zagrali poprawny mecz, byli 2x szybsi od rywala, 2x bardziej ruchliwi itd, san marino to rywal ktorego musisz ograc, chocby 1:0 emocjonowac sie iloscia bramek czy ladna bramka? ta gra moze rokowac cos na przyszlosc ale nie jest gwarantem punktow bo przeciwnik to po prostu chopcy z placu, na tle takiego przeciwnika wszystko wyglada rewelacyjne, a jak jeszcze wpada co kopniesz w swiatlo bramki to juz wogole super

Data: 2009-04-01 20:40:41
Autor: Przemek Budzyński
{01.04.2009] Polska - San Marino
Viking <jonnyb@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):
o emocjonowac sie iloscia bramek czy ladna bramka?

nooo....wiesz...jakby Ci to powiedzieć.......od 1978 roku po to mecze oglądam.
Zszokowany?

Data: 2009-04-01 21:44:13
Autor: Viking
{01.04.2009] Polska - San Marino
"Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message

nooo....wiesz...jakby Ci to powiedzieć.......od 1978 roku po to mecze oglądam.
Zszokowany?

czym niby?
mecze to ja rozumiem, ale to byl spraing a nawet troszke mniej niz sparing zrzadzeniem losu nazwanym meczem kwalifikacyjnym

Data: 2009-04-01 20:48:00
Autor: Przemek Budzyński
{01.04.2009] Polska - San Marino
Viking <jonnyb@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):
czym niby?
mecze to ja rozumiem, ale to byl spraing

znaczy nie mecz?

Data: 2009-04-01 21:51:04
Autor: Viking
{01.04.2009] Polska - San Marino
"Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message

znaczy nie mecz?

zalezy jak na to patrzec, sensu stricto meczem jest gra 2na2 dzieciakow na placu, ale jakos watpie ze stoisz na balkonie i im kibicujesz
tak samo tutaj, sensu stricto to byl mecz, ale MECZEM to ja bym tego nie nazywal:)
i nie gral w polslowka bo dobrze czujesz o co mi biega, a jak nie to ja ci tego wyjasnic nie potrafie, to kwestia odrobiny wyobrazni/inteligencji (niepotrzebne skreslic)

Data: 2009-04-01 21:00:05
Autor: Przemek Budzyński
{01.04.2009] Polska - San Marino
Viking <jonnyb@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):
i nie gral w polslowka bo dobrze czujesz o co mi biega

oczywiście. Zwyczajnie się czepiasz i nie odróżniasz meczu z San Marino od
meczu z San Marino.

Data: 2009-04-01 22:02:19
Autor: Viking
{01.04.2009] Polska - San Marino
oczywiście. Zwyczajnie się czepiasz i nie odróżniasz meczu z San Marino od
meczu z San Marino.

wszystkie mecze z san marino sa takie same, raz potrzeba furtoka raz wpada samo ale zawsze sa 3pkt
ja sie bede emocjonowal meczem z powaznym przeciwnikiem majac nadzieje ze polska stawi czola pilkarzom ktorzy sie nie kopia po czole

Data: 2009-04-01 21:03:51
Autor: Przemek Budzyński
{01.04.2009] Polska - San Marino
Viking <jonnyb@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):
wszystkie mecze z san marino sa takie same

dobra, EOT, bo zaczynasz pleść.

Data: 2009-04-01 22:07:20
Autor: Viking
{01.04.2009] Polska - San Marino
dobra, EOT, bo zaczynasz pleść.

hmmm
ile czasu spedziles na zielonej trawie grajac o punkty?

Data: 2009-04-01 21:14:47
Autor: Przemek Budzyński
{01.04.2009] Polska - San Marino
Viking <jonnyb@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):
> dobra, EOT, bo zaczynasz pleść.

hmmm
ile czasu spedziles na zielonej trawie grajac o punkty?

właśnie widezę, że Ty najwyraźniej trochę spędziłeś. Wystarczająco dużo, żeby
kompletnie olewać, czy bramka zostaje strzelona wolejem z 30 metrów, czy
wciśnięta z linii prawym pośladkiem.........wot, polski piłkarz....

Data: 2009-04-01 22:17:00
Autor: Viking
{01.04.2009] Polska - San Marino
właśnie widezę, że Ty najwyraźniej trochę spędziłeś. Wystarczająco dużo, żeby
kompletnie olewać, czy bramka zostaje strzelona wolejem z 30 metrów, czy
wciśnięta z linii prawym pośladkiem.........wot, polski piłkarz....

moze dlatego ze takie bramki strzelam co trening, a smolarek pewnie z 10 dziennie, tylko ze w przecietnym meczu obronca nigdy nie zostawi mu miejsca na takie uderzenie wiec nigdy tego nie widziales
a pytalem bo grajacy rozumialby moj tok myslenia, ty najwyrazniej nie rozumiesz a ja nie wiem jak ci to wytlumaczyc

Data: 2009-04-02 08:36:59
Autor: Przemek Budzyński
{01.04.2009] Polska - San Marino
> [...]
> wciśnięta z linii prawym pośladkiem.........wot, polski piłkarz....

moze dlatego ze takie bramki strzelam co trening,

i nawet tak samo skromny jak polski piłkarz.

Data: 2009-04-01 22:22:01
Autor: Mik
{01.04.2009] Polska - San Marino
Viking pisze:
[...]

Odrobina szacunku powinna tez sie naszym pilkarzom za ten mecz nalezec, a takie deprecjonowanie niewatpliwego jednak sukcesu (oczywiscie nie tak duzego kalibru jak awans do mistrzostw, ale jednak) jest troche nie na miejscu.
Jestem przekonany, ze gdyby ten taki mecz zostal rozegrany po zwycieskim meczu z Irlandia Pln. to komentarz bylby zupelnie inny.

Mik

Data: 2009-04-01 22:24:26
Autor: Viking
{01.04.2009] Polska - San Marino
[...]

ja nic nie deprecjonuje, szacum jest ze zrobili to co do nich nalezalo

Data: 2009-04-01 22:52:50
Autor: yamma
{01.04.2009] Polska - San Marino
Viking wrote:

daj spokoj, bramka w 26 sekundzie skutecznie podcina skrzydla, nie

Pytanie kontrolne: kto podał do Lewandowskiego piłkę i z jakiej odległości?
yamma

Data: 2009-04-01 22:00:52
Autor: Viking
{01.04.2009] Polska - San Marino
Pytanie kontrolne: kto podał do Lewandowskiego piłkę i z jakiej odległości?

roger z daleka, i co to zmienia? jak raz podal dobrze na 100 podan tzn ze zagral dobry mecz?
EOD

Data: 2009-04-01 22:56:21
Autor: yamma
{01.04.2009] Polska - San Marino
yamma wrote:
Viking wrote:

daj spokoj, bramka w 26 sekundzie skutecznie podcina skrzydla, nie

Pytanie kontrolne: kto podał do Lewandowskiego piłkę i z jakiej
odległości?

A jakbyś miał jakieś problemy, to masz małą pomoc: http://www.tvp.pl/sport/pilka-nozna/pilkarska-reprezentacja-polski/wideo/polska-san-marino-gol-boguskiego-na-10
yamma

Data: 2009-04-01 22:34:07
Autor: castrol
{01.04.2009] Polska - San Marino
Przemek Budzyński pisze:

[...]

I to sedno sprawy jest. San Marino jak San Marino - ale zaangazowania i determinacji nie mozna pilkarzom odbierac - ja to cenie. Bo moglismy wymeczyc 2:0. Moglismy na luzie wygrac 4:0, ale nasi chcieli ciagle wiecej i kazdemu zalezalo.

Jacek Kustra

Data: 2009-04-01 22:54:10
Autor: UGI
{01.04.2009] Polska - San Marino

Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości

I to sedno sprawy jest. San Marino jak San Marino - ale zaangazowania i determinacji nie mozna pilkarzom odbierac - ja to cenie.

A mnie juz od lat wnerwia ze jak przychodza kluczowe mecze badz mecze z lepszymi to tego zaangazowania nie ma. Pojawia sie gdy jest po japkach albo gdy przyjezdza San Marino. Oba mundiale dowodem. Takie mecze jak dzis tylko pokazuja co to za kolesie, bo jak im sie chce dupy ruszac to graja jak z nut, murawa juz nie przeszkadza, zły sedzia tez, oślepiajace oswietlenie rowniez.

Data: 2009-04-02 11:03:00
Autor: Cavallino
{01.04.2009] Polska - San Marino
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr0k7m$hja$1inews.gazeta.pl...

[...]

Totalne zmiany w ustawieniu również się przysłużyły.
Wytłumaczy mi ktoś, co odbiło starszemu panu, że Smolarek nie grał z Irlandią?
Bo w jakiej to kiepskiej formie jest, to właśnie było widać.

Data: 2009-04-02 11:13:19
Autor: Mane
{01.04.2009] Polska - San Marino
Cavallino pisze:

Wytłumaczy mi ktoś, co odbiło starszemu panu, że Smolarek nie grał z Irlandią?
Bo w jakiej to kiepskiej formie jest, to właśnie było widać.

Moze dlatego ze z Irlandia tak by sobie nie pochasal.

Data: 2009-04-02 11:22:16
Autor: Cavallino
{01.04.2009] Polska - San Marino
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:gr1vjo$jr6$7inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

Wytłumaczy mi ktoś, co odbiło starszemu panu, że Smolarek nie grał z Irlandią?
Bo w jakiej to kiepskiej formie jest, to właśnie było widać.

Moze dlatego ze z Irlandia tak by sobie nie pochasal.

Zupełnie nie to co inni, którzy hasali na potęgę, prawda?

Data: 2009-04-02 13:01:17
Autor: Mane
{01.04.2009] Polska - San Marino
Cavallino pisze:

Zupełnie nie to co inni, którzy hasali na potęgę, prawda?

No nie hasali, moze poza Borubarem, a tak na powaznie nie sadze zeby nas zbawil zawodnik ktory na codzien gra kilka minut w koncowkach przeciwko obroncom grajacym o klase lub dwie wyzej niz Irlandczycy.

Data: 2009-04-02 13:04:49
Autor: Cavallino
{01.04.2009] Polska - San Marino
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:gr25u6$nan$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

Zupełnie nie to co inni, którzy hasali na potęgę, prawda?

No nie hasali, moze poza Borubarem, a tak na powaznie nie sadze zeby nas zbawil zawodnik

Nie mówię nic o zbawianiu.
Mówię o niewystawianiu najlepszych zawodników, będących aktualnie w najlepszej formie.
Leo to uwielbia ostatnio.
To, że przez 4 dni zrobił z beznadziejnego Smolarka, zawodnika w świetnej formie, to nawet dziecko w przedszkolu włoży między bajki.

Data: 2009-04-02 17:49:37
Autor: UGI
{01.04.2009] Polska - San Marino

Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości

nie sadze zeby nas zbawil zawodnik ktory na codzien gra kilka minut w koncowkach przeciwko obroncom grajacym o klase lub dwie wyzej niz Irlandczycy.

On musi grac co weekend w jakis rezerwach Boltonu czy cos, bo gdyby to byly wylacznie treningi to nie wierze ze strzelilby taka bramke jak wczoraj.

Data: 2009-04-02 17:52:01
Autor: Mane
{01.04.2009] Polska - San Marino
UGI pisze:

On musi grac co weekend w jakis rezerwach Boltonu czy cos, bo gdyby to byly wylacznie treningi to nie wierze ze strzelilby taka bramke jak wczoraj.

Tylko ze w tych rezerwach to przeciwnicy prezentuja wyzszy poziom niz SM.

Data: 2009-04-01 23:53:01
Autor: Robert Gosik
{01.04.2009] Polska - San Marino
[...]

LOL

A ja bym wolal 2-0 z San Marino i 4-3 z Irlandia.
Bicie w kaczy, bezbronn kuper to zaden wyczyn. Widocznie inne pokolenia po 3-0 byly juz myslami na wieczornych imprezach.
Dzisiaj "chlopcy" mieli cos do udowodnienia, grali jak o wlasny honor, dlatego "orali" do konca. O jeden mecz za pozno.

Szkoda tego zwciestwa.
Myslalem ze nie bedzie klopotow z biletami na wyjazd do Slowenni a tu klops :(

Robert

Data: 2009-04-01 23:57:16
Autor: RedLite
{01.04.2009] Polska - San Marino
Robert Gosik pisze:

LOL

A ja bym wolal 2-0 z San Marino i 4-3 z Irlandia.

LOL
chyba każdy by wolał sześć punktów zamiast trzech.
Dzisiaj chłopaki mieli coś więcej niż wygrać i zadanie wykonali.
Czasu sie nie wróci więc trzeba patrzeć w przód.

--

"Aqua mola - powiedział rybak - Ty kurwo."

Data: 2009-04-02 00:05:44
Autor: Robert Gosik
{01.04.2009] Polska - San Marino
Czasu sie nie wróci więc trzeba patrzeć w przód.

Owszem.
Tylko byleby chlopcy nie uwiezyli ze sa zajebisci, bo to dosc slaba perspektywa na przyszlosc

Data: 2009-04-02 13:44:39
Autor: Przemek Budzyński
{01.04.2009] Polska - San Marino
Robert Gosik <robert.gosik@usuntoaster.pl> napisał(a):
LOL

A ja bym wolal 2-0 z San Marino i 4-3 z Irlandia.
Bicie w kaczy, bezbronn kuper to zaden wyczyn.

powtarzam - kilka innych pokoleń piłkarzy nie potrafiło tego kupra aż tak ubezbronnić.

Ja tam lubię sobie popatrzeć na parę skladnych akcji, a nasi gracze aż tak czesto nas takimi nie rozpieszczają, nawet w meczach z rywalami tej klasy.

Data: 2009-04-02 15:59:58
Autor: Marcin Kasperski
{01.04.2009] Polska - San Marino
powtarzam - kilka innych pokoleń piłkarzy nie potrafiło tego kupra aż tak ubezbronnić.

Nie bierzecie pod uwagę, że może tym razem to ten kuper był bardziej
miękki?

Data: 2009-04-02 19:01:35
Autor: Przemek Budzyński
{01.04.2009] Polska - San Marino
Marcin Kasperski <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał(a):
> powtarzam - kilka innych pokoleĹ&#65533; piĹ&#65533;karzy nie potrafiĹ&#65533;o tego kupra aĹź tak
 > ubezbronniÄ&#65533;.

Nie bierzecie pod uwagÄ&#65533;, Ĺźe moĹźe tym razem to ten kuper byĹ&#65533; bardziej
miÄ&#65533;kki?

akurat jakoś nie. Bo aczkolwiek Beenhakker majaczy mówiąc o wyrównywaniu się
poziomów, to jednak wszystkie drużyny, nawet te najsłabsze, jakieś tam postępy
robią.

Data: 2009-04-02 18:06:26
Autor: UGI
{01.04.2009] Polska - San Marino

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

Ja tam lubię sobie popatrzeć na parę skladnych akcji, a nasi gracze aż tak
czesto nas takimi nie rozpieszczają, nawet w meczach z rywalami tej klasy.

I podoba Ci sie to, że potem jeden z drugim do kamer ma czelnosc powiedziec "myslę że zrehabilitowalismy sie za porazke w Belfascie"? Dla mnie to zadna rehabilitacja. Pokonaja u siebie Irlandie to wtedy bedzie mozna porozmawiac o rehabilitacji.

Data: 2009-04-02 18:06:37
Autor: Mane
{01.04.2009] Polska - San Marino
UGI pisze:

[...]

To tez żadna rehabilitacja, niech przywiozą 3pkt z jakiegoś wyjazdu to będzie rehabilitacja.

Data: 2009-04-02 19:03:45
Autor: Przemek Budzyński
{01.04.2009] Polska - San Marino
UGI <ugi3@gazeta.pl> napisał(a):

I podoba Ci sie to, że potem jeden z drugim do kamer ma czelnosc powiedziec "myslę że zrehabilitowalismy sie za porazke w Belfascie"?

nie, ale co to ma wspólnego z tym, co oglądaliśmy stricte na boisku? --

Data: 2009-04-02 08:42:45
Autor: Smerf
{01.04.2009] Polska - San Marino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gr0ivu$au5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bo jest tez w tym wszystkim co innego, a minaowicie szacunek dla przeciwnika.
Co to za osiagniecie wygrac 10-0. Angole pewnie wygrali by 20, ale pewnie by nie chcieli, podobnie z Hiszpanią i wieloma jeszcze innymi reprezentacjami.
Tylko niemcy tak samo sie podjarali kiedys jak nasi.

Bramka Ebiego - rewelacja.
Gra z pierwszej pilki Lewandowski-Boguski - zastanawialem sie czy gdyby z innym przecinikiem tez by im tak wychodzilo. Wygladalo to przepieknie. Widac ze sie chlopaki polubili.

pzdr
mar

Data: 2009-04-02 17:00:23
Autor: castrol
{01.04.2009] Polska - San Marino
Smerf pisze:

Bo jest tez w tym wszystkim co innego, a minaowicie szacunek dla przeciwnika.

Wiesz, w kontekscie tego ze na koniec tabeli beda sie liczyc bramki, to ten szacunek wiesz gdzie mozna sobie wsadzic?

Jacek Kustra

Data: 2009-04-01 22:32:02
Autor: castrol
{01.04.2009] Polska - San Marino
Viking pisze:

[...]

Nie chodzi o to ze to San Marino. Zreszta sobie przypomnij nasze poprzednie mecze z nimi, czy chociazby reke Furtoka. Chodzi o styl i zaangazowanie i ta determinacje - cos czego juz dawno nue bylo.

Jacek Kustra

Data: 2009-04-01 21:37:59
Autor: Viking
{01.04.2009] Polska - San Marino
"castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> wrote in message

Nie chodzi o to ze to San Marino. Zreszta sobie przypomnij nasze poprzednie mecze z nimi, czy chociazby reke Furtoka. Chodzi o styl i zaangazowanie i ta determinacje - cos czego juz dawno nue bylo.

latwo o takie walory kiedy przebiegasz kolo przeciwnika jak porsche kolo malucha, gorzej kiedy nie umiesz go dogonic

Data: 2009-04-01 22:40:49
Autor: castrol
{01.04.2009] Polska - San Marino
Viking pisze:

latwo o takie walory kiedy przebiegasz kolo przeciwnika jak porsche kolo malucha, gorzej kiedy nie umiesz go dogonic

To przypomnij sobie mecz z ta sama druzyna, tyle ze z jesienii. Mozesz mowic co chcesz, ale dzis naszym zalezalo. I jak widac, jak im zalezy to moga wiele - mecze z Portugalia czy z Czechami sa na to dowodem.

Jacek Kustra

Data: 2009-04-01 21:46:06
Autor: Viking
{01.04.2009] Polska - San Marino
To przypomnij sobie mecz z ta sama druzyna, tyle ze z jesienii. Mozesz mowic co chcesz, ale dzis naszym zalezalo. I jak widac, jak im zalezy to moga wiele - mecze z Portugalia czy z Czechami sa na to dowodem.

ja nie mowie ze im nie zalezalo, po sobotnim meczu musialo im zalezec, ja tylko mowie ze klasa przeciwnika jest tak niska ze podniecac sie wynikiem nie ma sensu bo to kompletnie nie odzwierciedla jakosci naszej druzyny
BTW bramka sosina jak najbardziej prawidlowa wiec winno byc 11:0

Data: 2009-04-01 22:59:55
Autor: UGI
{01.04.2009] Polska - San Marino

Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości

To przypomnij sobie mecz z ta sama druzyna, tyle ze z jesienii. Mozesz mowic co chcesz, ale dzis naszym zalezalo.

I nie denerwuje Cie, że zalezy im na meczach, które same sie wygrywaja, a gdy trzeba troszke bardziej sie spocic to kazdy patrzy na kazdego a po meczu wszyscy chórkiem "nie wiem co sie z nami dzisiaj stalo".

Juz wiecej usprawiedliwienia widze u Czechów, którzy po prostu wybitnie nie maja formy, męcząc się z kazdym. A my meczymy sie tylko z tymi, z którymi nie chce nam sie grac.

Data: 2009-04-01 21:03:15
Autor: Przemek Budzyński
{01.04.2009] Polska - San Marino
UGI <ugi3@gazeta.pl> napisał(a):

I nie denerwuje Cie, że zalezy im na meczach, które same sie wygrywaja,

nie, bo to nie jest prawda. Na mecze z bardzo trudnymi rywalami potrafią się
sprężać. Natoamist ogromny problem jest, kiedy gramy z rywalami z podobnych
półek. I problem jest największy teraz, bo ta grupa to poza Czechami i San
Marino sami rywale z podobnych półek. --

Data: 2009-04-01 23:14:40
Autor: UGI
{01.04.2009] Polska - San Marino

Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

nie, bo to nie jest prawda. Na mecze z bardzo trudnymi rywalami potrafią się
sprężać.

To tez nie jest prawda. Od lat nasza sila polegala na tym ze ze slabszymi wygrywalismy zgodnie z planem a przed mocnymi robilismy w gacie. Szczegolnie za Janasa bylo to widoczne.

Natoamist ogromny problem jest, kiedy gramy z rywalami z podobnych
półek.

Od niedawna. Z Norwegami, Ukraincami, Belgami wygrywalismy.

> I problem jest największy teraz, bo ta grupa to poza >Czechami i San
Marino sami rywale z podobnych półek.

Ja sie nie zgadzam. Słowenia, Słowacja i Irlandia Pln to druzyny z nizszej polki. Odpowiedniki druzyn jakie mial Janas i jakie (w różnym stylu) pokonywalismy.

Data: 2009-04-02 09:40:38
Autor: tomus_king
{01.04.2009] Polska - San Marino
> [...]

Ja sie nie zgadzam. Słowenia, Słowacja i Irlandia Pln to druzyny z nizszej polki. Odpowiedniki druzyn jakie mial Janas i jakie (w różnym stylu) pokonywalismy.

Jesli bierzesz pod uwagę ranking FIFA albo jaki zawodnik  gra w danym klubie albo wartość rynkową zawodników , to moze masz racje.
Ale poza San Marino, reszta od dłuższego czasu jest na tym samym poziomie. Na jakiej podstawie mamy się uważać za lepszych od Słowaków albo gorszych od Czechów. Popatrz sobie na wyniki w naszej grupie albo remisy albo zwycięstwa jedną bramką. --

Data: 2009-04-02 18:03:55
Autor: UGI
{01.04.2009] Polska - San Marino

Użytkownik "tomus_king " <tomus_king@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

Jesli bierzesz pod uwagę ranking FIFA albo jaki zawodnik  gra w danym klubie
albo wartość rynkową zawodników , to moze masz racje.

Nie biore tego jaki główny czynnik. Wysuwam wnioski na podstawie naszych meczów z tymi rywalami. Głównie nasz sabotaz a nie umiejetnosci przeciwnika decydowal o tym ze schodzilismy pokonani w Bratyslawie i Belfascie. Za Janasa gra moze jakosciowo nie wygladala lepiej ale przynajmniej nie strzelalismy goli do wlasnej bramki.

Data: 2009-04-03 07:01:20
Autor: tomus_king
{01.04.2009] Polska - San Marino
> [...]

decydowal o tym ze schodzilismy pokonani w Bratyslawie i Belfascie. Za Janasa gra moze jakosciowo nie wygladala lepiej ale przynajmniej nie strzelalismy goli do wlasnej bramki.

Wiadomo że porażki po takich głupich błędach bolą, ale gra sie tak jak przeciwnik pozwala. Trzeba tez docenić rywali bo w Bratysławie to Słowacy nas przycisneli w końcówce. A w Belfascie nie można powiedzieć że graliśmy lepiej od rywala i zasłużyliśmy na zwycięstwo skoro mieliśmy praktycznie 2 sytuacje bramkowe.
 Janas miał chociaż w miare stabilny skład bo obywało się bez kontuzji, a u Beenhakkera co chwila ktoś wypada. Tak przejrzeć mecze od początku eliminacji to zawsze jakieś przymusowe pauzy były.

Data: 2009-04-03 19:36:05
Autor: UGI
{01.04.2009] Polska - San Marino

Użytkownik " tomus_king" <tomus_king@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

Wiadomo że porażki po takich głupich błędach bolą, ale gra sie tak jak
przeciwnik pozwala.

Ale wlasnie o to chodzi, że rywal nie zmusil nas do wbicia sobie 3 goli i pozbawienia 6 punktów. Ani Irlandia Pln ani Slowacja nie graly dobrze. Nie twierdze ze Irlandia nie jest dojrzalsza niz 5 lat temu, bo pewnie ostatnie eliminacje ME sporo ich nauczyly, ale to wciaz druzyna, którą moglismy pokonac nie grajac nawet dobrze, no ale....

Data: 2009-04-02 07:21:09
Autor: Budzik
{01.04.2009] Polska - San Marino
Osobnik posiadający mail jacek_01@wywalto.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

latwo o takie walory kiedy przebiegasz kolo przeciwnika jak porsche
kolo malucha, gorzej kiedy nie umiesz go dogonic

To przypomnij sobie mecz z ta sama druzyna, tyle ze z jesienii.

szósty raz pada to pytanie i szósty raz brak na nie odpowiedzi.
Reasumując nasi w Belfascie tez byli wolniejsi od przeciwników wiec musieli przegrac i to zaden wyczyc ze Irlandczyków ze nas ograli.

"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie
swojej osoby, zginie raczej, niż stanie się antytezą tego wyobrażenia."
Frank Herbert

Data: 2009-04-02 00:01:30
Autor: Robert Gosik
{01.04.2009] Polska - San Marino
Nie chodzi o to ze to San Marino. Zreszta sobie przypomnij nasze poprzednie mecze z nimi, czy chociazby reke Furtoka. Chodzi o styl i zaangazowanie i ta determinacje - cos czego juz dawno nue bylo.

A po co tak daleko szukac. Pamietasz ostatni mecz na wyjezdzie z San Marino?
Poprawilismy sie 5-krotnie od tamtego czasu?
Albo, to zwciestwo nie ma zadnego znaczenia, albo nasi pilkarze sa tak samo swietni jak Niemcy, tylko cytujac Leo "kaman, faking leniuchy"
To jak jest?

Data: 2009-04-02 10:57:33
Autor: Mane
{01.04.2009] Polska - San Marino
Viking pisze:

panowie, to San Marino

Dokladnie, ten mecz trzeba bylo wygrac i o nim zapomniec, chociaz chwala naszym ze chcialo im sie grac do konca. Niektore akcje wolaly o pomste do nieba, nawet bramkowe kiedy 2 zawodnikow nie potrafi z kilku metrow trafic do bramki, w zasadzie to w pilke i robi to na szczescie trzeci, ale tez ledwo, ledwo to z pozostalymi ekpami z naszej grupy nie przejdzie, a nie sa to potegi pilkarskie...

Data: 2009-04-01 20:31:31
Autor: Maciek
{01.04.2009] Polska - San Marino

"castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> wrote in message news:49d3bebe$1news.home.net.pl...

[...]

Daj chłopakom szansę jeszcze ten mogą przegrać :)

Pozdrawiam Maciek

--
"Najbardziej lubię rozmawiać sam ze sobą. Oszczędzam w ten sposób czas i unikam kłótni."Oscar Wilde

http://swiatmacka.myphotoalbum.com/

Data: 2009-04-01 21:30:57
Autor: yamma
{01.04.2009] Polska - San Marino
castrol wrote:

[...]

To tylko San Marino. :-) Popełniają ogromny błąd zostawiając aż tyle miejsca Rogerowi a to właśnie on zainicjował akcje, z których padły 3 bramki (1, 2 i 4). Jeśli miałbym się doczepić, to jedynie do Jelenia na prawej stronie, gdzie widać, że mu to nie pasuje.
yamma

Data: 2009-04-01 20:55:12
Autor: Viking
{01.04.2009] Polska - San Marino
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message

[...]

ciekawe, w moim tv (tzn monitorze;) roger = strata

Data: 2009-04-01 20:23:38
Autor: Przemek Budzyński
{01.04.2009] Polska - San Marino
Viking <jonnyb@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):
ciekawe, w moim tv (tzn monitorze;) roger = strata

w moim też. Obok ciągle faulującego Dudki najsłabszy gracz na boisku. Ale
yamma dość często odbiera inne sygnały....

Data: 2009-04-02 07:21:09
Autor: Budzik
{01.04.2009] Polska - San Marino
Osobnik posiadający mail bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

ciekawe, w moim tv (tzn monitorze;) roger = strata

w moim też. Obok ciągle faulującego Dudki najsłabszy gracz na boisku. Ale
yamma dość często odbiera inne sygnały....

no prosze a myslałem ze tylko mi sie tak wydawało, ze Roger był do zmiany.
A co do Dudki - akurat wydawało mi sie faulował dosc madrze.

"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
ale cóż - jestem w tym najlepszy."  Szymon Majewski

Data: 2009-04-02 13:42:08
Autor: Przemek Budzyński
{01.04.2009] Polska - San Marino
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):
A co do Dudki - akurat wydawało mi sie faulował dosc madrze.

nie o tym mówię. Problem w tym, że z napastnikami tej klasy powinien sobie radzić w ogóle bez fauli, a już na pewno bez ustawicznych.

Data: 2009-04-02 11:01:19
Autor: Cavallino
{01.04.2009] Polska - San Marino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gr0ig9$8rb$1inews.gazeta.pl...
Viking <jonnyb@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):

ciekawe, w moim tv (tzn monitorze;) roger = strata

w moim też.

I w moim.
Ale pewnie mamy zepsute tv.

Obok ciągle faulującego Dudki najsłabszy gracz na boisku. Ale
yamma dość często odbiera inne sygnały....

Zazwyczaj nawet.
W każdym razie Roger był chyba jedynym piłkarzem, który poziomem gry dostosował się do przeciwnika.
Ratuje go tylko kilka niezłych podań.

Data: 2009-04-01 22:20:59
Autor: yamma
{01.04.2009] Polska - San Marino
Viking wrote:
[...]

A gdzie ja twierdzę, że Roger nie miał strat? Bądź łaskaw i schowaj swoje uprzedzenia.
yamma

Data: 2009-04-01 21:25:13
Autor: Viking
{01.04.2009] Polska - San Marino
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message

A gdzie ja twierdzę, że Roger nie miał strat? Bądź łaskaw i schowaj swoje uprzedzenia.

uprzedzenia? jezeli masz na mysli uprzedzenie do kiepskiej jakosci to tak, jestem uprzedzony

Data: 2009-04-01 22:28:05
Autor: yamma
{01.04.2009] Polska - San Marino
Viking wrote:
[...]

Taaa, jedyny, który potrafi podać dokładnie na więcej niż 10 metrów. Poszczekaj sobie jeszcze.
yamma

Data: 2009-04-01 20:29:43
Autor: Przemek Budzyński
{01.04.2009] Polska - San Marino
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Taaa, jedyny, który potrafi podać dokładnie na więcej niż 10 metrów.

a  potrafi. Tyle, że dziś ten dar ukrył głębiej niż Gollum pierścień.

Poszczekaj sobie jeszcze.
yamma

grupowym chamem zwany....

Data: 2009-04-01 22:43:21
Autor: Hades
{01.04.2009] Polska - San Marino
> [...]
> Taaa, jedyny, który potrafi podać dokładnie na więcej niż 10 metrów.

a  potrafi. Tyle, że dziś ten dar ukrył głębiej niż Gollum pierścień.

grupowym chamem zwany....

No nie badzmy tacy skromni i nazwijmy rzecz po imieniu. To po
prostu prymitywna jednostka z ograniczonym horyzontem myslowym.
AM

Data: 2009-04-02 11:37:53
Autor: Cavallino
{01.04.2009] Polska - San Marino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gr0irn$aeo$1inews.gazeta.pl...
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

Taaa, jedyny, który potrafi podać dokładnie na więcej niż 10 metrów.

a  potrafi. Tyle, że dziś ten dar ukrył głębiej niż Gollum pierścień.

GW też oceniła Rogera jako najsłabszego w naszej drużynie:
http://www.sport.pl/pilka/1,65046,6455407,Oceniamy_Polakow__Ebi_krolem_strzelcow__ale_najlepszy.html

Data: 2009-04-02 13:05:52
Autor: Mane
{01.04.2009] Polska - San Marino
Cavallino pisze:

GW też oceniła Rogera jako najsłabszego w naszej drużynie:
http://www.sport.pl/pilka/1,65046,6455407,Oceniamy_Polakow__Ebi_krolem_strzelcow__ale_najlepszy.html

To slaby argument, zaraz zwolennicy talentu a szczegolnie obecnej formy Rogera odpowiedza ze to gazeta wybiorcza :)

Data: 2009-04-02 17:58:35
Autor: UGI
{01.04.2009] Polska - San Marino

Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości

To slaby argument, zaraz zwolennicy talentu a szczegolnie obecnej formy Rogera odpowiedza ze to gazeta wybiorcza :)

A da mnie to dosc interesujace, że nawet słabo prezentujacy sie Roger potrafi poslac kilka piłek, które dla wiekszosci grajków jest misją niemożliwą. I nie mam na mysli San Marino tylko Irlandię. Probowali wszyscy ale tylko Rogerowi sie udalo poslac idealnie pilke do Jelenia.

Data: 2009-04-01 21:29:11
Autor: Viking
{01.04.2009] Polska - San Marino
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message

Taaa, jedyny, który potrafi podać dokładnie na więcej niż 10 metrów. Poszczekaj sobie jeszcze.

w sobote nie potrafil, dzisiaj tez nie, ja nie mowie co bylo rok temu

Data: 2009-04-02 10:53:23
Autor: Mane
{01.04.2009] Polska - San Marino
Viking pisze:

ciekawe, w moim tv (tzn monitorze;) roger = strata

To nie wina Twojego TV, ogladalem na zywo, gral straszna padline .

Data: 2009-04-02 10:52:42
Autor: Mane
{01.04.2009] Polska - San Marino
yamma pisze:

To tylko San Marino. :-) Popełniają ogromny błąd zostawiając aż tyle miejsca Rogerowi a to właśnie on zainicjował akcje, z których padły 3 bramki (1, 2 i 4)

nie zmiania faktu ze byl do zmiany po pierwszej polowie, tyle bezsenzownych zabaw z pilka i strat, nie mowiac o rzutach roznych w jego wykonaniu, w 1 polowie mielismy ich chyba z 8 i zadnego zagrozenia pod bramka amatorow z SM, w drugiej dopiero rzut rozny przy ktorym glowkowal Bosacki, ale to tez wina Leo, jak mozna nie widziec ze Roger sobie nie radzi z tym elementem gry i po max 3 probach powienien dosrodkowywac ktos inny.

To tyle tak na szybko po podrozy z przebojami :)

Data: 2009-04-02 20:41:39
Autor: Marek Krukowski
{01.04.2009] Polska - San Marino
Mane:

 ale to tez wina Leo, jak mozna nie widziec ze Roger sobie nie
radzi z tym elementem gry

No więc właśnie. Moja odpowiedź na pytanie "Jak rozstrzygnąć Leo powinien odejść czy
zostać?" brzmi: Roger. I nie chodzi mi o to, że mam cos przeciwko Rogerowi w
pierwszej jedenastce. Nie mam. Ale zdecydowanie mam cos przeciwko Rogerowi w
pierwszej jedenastce bez względu na okoliczności i prezezntowaną formę.

marek krukowski

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 3984 (20090402) __________

Data: 2009-04-02 07:26:03
Autor: Jan Strybyszewski
{01.04.2009] Polska - San Marino
castrol pisze:
[...]

No z kelnerami ... a to sztuka.

No i gdyby ktos mi dzis powiedzial, ze tak nasza reprezentacja zagra, to bym pwoiedzial ze to prima aprilis :P a tu prosze :)

E tam benałer kazał im strzelic bo nogi z dupy wyrwie to strzelali innji maja 3:0 i ida do domu

Data: 2009-04-02 11:05:12
Autor: Mane
{01.04.2009] Polska - San Marino
Jan Strybyszewski pisze:

E tam benałer kazał im strzelic bo nogi z dupy wyrwie to strzelali innji maja 3:0 i ida do domu

Moze faktycznie bal sie ze go Lato pogoni, ale po takim 10-0 bez wzgledu   na poprzedni wynik bylo by to troche nie na miejscu....

Nie wiem czy pokazali to w TV ale po 1 bramce wszyscy polecieli usciskac Leo, na murawie zostali tylko zawodnicy SM i Smolarek :) no i ewentualnie Fabiański, nie zwrocilem uwagi na niego.

Data: 2009-04-02 11:11:47
Autor: RedLite
{01.04.2009] Polska - San Marino
Mane pisze:

Nie wiem czy pokazali to w TV ale po 1 bramce wszyscy polecieli usciskac Leo, na murawie zostali tylko zawodnicy SM i Smolarek :)

Pytali go czemu nie podbiegł do Leo. Powiedział, że musiał oszczędzać siły ;

--

"Aqua mola - powiedział rybak - Ty kurwo."

Data: 2009-04-02 12:53:28
Autor: Paweł W.
{01.04.2009] Polska - San Marino

ewentualnie Fabiański, nie zwrocilem uwagi na niego.

No właśnie o bramkarzu jakoś cicho. Równie dobrze sam Leo w naszej bramce mógł stać albo "pan Henio z magazynu" ;-)

p.

Data: 2009-04-02 13:03:05
Autor: Mane
{01.04.2009] Polska - San Marino
Paweł W. pisze:

No właśnie o bramkarzu jakoś cicho. Równie dobrze sam Leo w naszej bramce mógł stać albo "pan Henio z magazynu" ;-)

W drugiej polowie już go lepiej widzialem, rozgrzewal sie ciagle na wysokosci mojego miejsca a bolo to w okolicach linii srodkowej :)

Data: 2009-04-02 13:07:27
Autor: Mane
{01.04.2009] Polska - San Marino
Mane pisze:

W drugiej polowie już go lepiej widzialem, rozgrzewal sie ciagle na wysokosci mojego miejsca a bolo to w okolicach linii srodkowej :)

Za szybko sie wyslalo, gdyby to byl Boruc to biorac pod uwage jego obecna forme i szczescie dostalby cos za kolnierz :)

Data: 2009-04-02 06:03:37
Autor: BearBag
{01.04.2009] Polska - San Marino
a dlaczego ludzie pisza ze Smolarek zagral swietny mecz? Wiekszosc
dryblingow w ktore sie wdawal sromotnie przegrywal, byl totalnie
samolubny, nie podawal do lepiej ustawionych, z tych 4 bramek dwie to
jakies przypadkowe odbicia, jedna ladna, ale jak widac na powtorce tez
mial farta bo czysto nie trafil.
Ihmo Jelen i Lewandowski grali w ataku o wiele lepiej.
Smolarek z Irlandia pewnie wypadlbym jeszcze gorzej niz Ci co grali w
sobote. Zreszta jego poczynania a raczej ich brak na angielskich
boiskach i tym stylu gry widzimy od kilku miesiecy.

Data: 2009-04-02 15:33:44
Autor: Cavallino
{01.04.2009] Polska - San Marino
Uzytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:

Ihmo Jelen i Lewandowski grali w ataku o wiele lepiej.

Mozliwe, tyle ze Jelen NIE GRAL wczoraj w ataku, przynajmniej formalnie. ;-)

Smolarek z Irlandia pewnie wypadlbym jeszcze gorzej niz Ci co grali w
sobote.

Od Krzynówka i Rogera nikt nie byl w stanie gorzej wypasc.
Od Lewego grajacego na prawej pomocy tez nie.

Data: 2009-04-02 15:47:13
Autor: etyci
{01.04.2009] Polska - San Marino
Juz nie chodzi ,ze San Marino bylo slabe,
bo wygralismy tym ,ze byl ruch na boisku ,a nie ze stalismy , a
San Marinowcy sie przyglądali....
Nasze szybkie elektrony naprawde pokazali ,ze jak sa zespolem to umia sie sprezyc.
Ten trener ma jeszcze mozliwosci z tą kadrą, potrafilby wygrac wszystkie mecze do konca, kwestia tylko czy ci ktorych powoluje zgraja tak jakby tego chcial
bez specjalnej mobilizacji kibicow
i oby ci predysponowani byli podstawowymi...
Nawet jak zloscliwie nie wystawi do tego Saganowskiego,
Boguski ,bedzie nabieral rywali ze jest napastnikiem,
Jeleń ściągał uwage do boku, a Lewndowski Robert dorzuci taką kołomyje, że przeciwnik sie rozleci poprostu ;)
No i Krzynówek... okazał sie dobrym lewym obrońcą... niż żadnym to lepiej.
Smolarek mógł sobie pograć jako wolny strzelec i kazda chwila na boisku rozkrecil sie.
Tylko przyklasnąć, bo śmieszne byloby stwierdzic ,
ze z taką grą nie mają szans ograć Irlandie Płn. u siebie.
Pokazali potencjal jak są mocni kiedy spróbowali być zgrani,
teraz muszą tylko to zrozumieć,
bo do selekcjonera też dotarło ,
ze pilkarzy trzeba odpowiednio zmotywować.
Zostaje tylko to czy pilkarze wszyscy zawalcza tak samo jak ostatnio,
i tak samo jak ewentualnie ci zawodnicy , którzy to uczynią,
nie poddając się do końca
bez względu na innych... bo to widać kto ma forme a kto nie.
Ktos w sztabie również to zauważy,
a już na pewno my

Data: 2009-04-02 15:57:15
Autor: ique
{01.04.2009] Polska - San Marino
Wiadomo ,ze demotywujaca jest zła przesadnie analiza,
a sprawdziło sie tez to ,ze na morale wpływa kogo trener wystawia , a kogo nie i jak chce zaskoczyc dobierajac taktyke.

Moglismy zremisowac jak z Cyprem , ale to sie nie stało
i to jest 60% zasługa tego ze bardzo sie zaangażowali, nie patrząc na inne procenty... w tym to,ze San Marino to outsider.

Data: 2009-04-03 11:41:41
Autor: thom's
{01.04.2009] Polska - San Marino
Reprezentacja wykazała się ,ze nasza liga jest dobra,
lepsza niż pilkarze rezerw ligi angielskiej..
To Boguski pociągnął Smolarka w ataku,
To krajowy obrońca Bosacki swietnie kierował defensywą,
którą wspierał Mariusz Lewandowski
To Roger kreował pierwsze akcje po ktorych zodwywalismy gole,
ale również współtowrzone przez M.Lewandowksiego czy Krzynówka...
Nie potwierdziła sie teza ,że kondycyjnie nie dajemy rade w drugim meczu.
Tylko nie dajmy sie zwiesc ekspertom ,
ktorzy chcieliby teraz zajechac naszych ,
mówiąc ,ze za wolno biegają.
Poruszają sie porównywalnie z najlepszymi,więc nie mało.
Piłka mogę jeszcze znacznie przyspieszyc gre ,
majac za przeciwnika grozniejszego.
Kolejna wpadka i strata choćby punktu to bedzie koniec marzeń o pierwszym miejscu.
A przegrana przekreśli juz nawet baraże,
wiec na ekperymenty treningowe eksperci mają czas podczas meczy towarzyskich
i wszyscy mądrzy specjalisci ktorzy jesli sa na wlasciwym miejscu wydzialu szkolenia PZPN,
niech zadbaja o sparingi z Brazylia Argentyną i Niemcami
choćby to były ich nie najsilniejsze składy u nas,
albo z Anglią czy Szwecją na wyjeździe lub nigerią gdzieś neutralnie.
To są ludzie którzy zarządzają naszym całym przygotowaniem szkoleniowym kadry,
a nie jedynie wytrzymałością (i to bez umiaru doradzający podczas przygotowan do mistrzostw), gdzie to kluby sprawują kontrole znaczniej.
Trzeba jednak zadbac o to, aby do kadry trafiali nowsi,
swiezsi wrazie kontuzji tych na ktorym opiera sie teraz gra
i nie popadac w skrajnosci.

pzdr --

Data: 2009-04-03 13:50:27
Autor: Mane
{01.04.2009] Polska - San Marino
thom's pisze:

To Roger kreował pierwsze akcje po ktorych zodwywalismy gole,

Był najsłabszy na boisku.

Poruszają sie porównywalnie z najlepszymi,więc nie mało.
Piłka mogę jeszcze znacznie przyspieszyc gre ,
majac za przeciwnika grozniejszego.

Raczej nie poruszać sie wcale, jak w poprzednim meczu.

Data: 2009-04-03 07:51:16
Autor: ligwan
{01.04.2009] Polska - San Marino
On 3 Kwi, 13:50, Mane <ma...@wp.pl> wrote:
thom's pisze:

> To Roger kreował pierwsze akcje po ktorych zodwywalismy gole,

Był najsłabszy na boisku.

Hmm dlatego że jest Brazylijczykiem czy dlatego że gra w Legii?

Data: 2009-04-03 02:50:59
Autor: Viking
{01.04.2009] Polska - San Marino
<ligwan@op.pl> wrote in message news:5b88262d-8ef6-4314-a267-dda20e1909cdq16g2000yqg.googlegroups.com...

Hmm dlatego że jest Brazylijczykiem czy dlatego że gra w Legii?

dlatego ze byl najslabszy

Data: 2009-04-03 16:44:52
Autor: UV0
{01.04.2009] Polska - San Marino
Dla pana moglbyc nawet gorszy od pilkarzy San Marino,
wazne ze wywiazal sie z zadania i ustawil wynik.
Jak zrobi to znowu , zle nie bedzie, bo wszyscy slabi beda i tak lepsi niz znakomici czy to Irlandczycy w Belfascie.

Poza tym wiadomo ,ze jak przez zawodnika przechodzą prawie wszystkie pilki
to mmoze miec najwiecej strat.
Byle po zadnej nie bylo gol stratny.
Może Roger ma najwiecej podan niecelnych,ale nikt nie ma tyle skutecznych,
a w pilce chodzi o to kto strzeli wiecej bramek.
I poki tak jest mozna mu zarzucic jedynie żeby postarał się więcej,
bo stać go na to, a jak mu sie nie chce to na ławke.
Z tym ,ze tak samo jak kazdy. Najslabszy byl Wasilewski moim zdaniem,
a potem Dudka .
Niech sie starają a bedzie na twoim :p

Data: 2009-04-03 04:56:06
Autor: Viking
{01.04.2009] Polska - San Marino
" UV0" <uv0@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:gr5ee4$6s7$1inews.gazeta.pl...
[...]

ja sie nie upieram, fachowcy tez go najnizej ocenili wiec jakby nie patrzec mam pewne poparcie

Data: 2009-04-03 12:14:28
Autor: ligwan
{01.04.2009] Polska - San Marino
> Niech sie starają a bedzie na twoim :p

ja sie nie upieram, fachowcy tez go najnizej ocenili wiec jakby nie
patrzec mam pewne poparcie

Zapytam ponownie Gazeta Wyborcza czy przeciwnicy nadania mu polskiego
obywatelstwa?  W  innych gazetach i serwisach internetowych miał
wysokie noty.

Masz tu statystyki, oby zawsze najgorszy piłkarz miał takie jak on

Boguski
czas gry                                              79
gole                                                       2
asysty                                                   0
podania do przodu celne/niecelne     8/5
podania do tyłu celne/niecelne           3/2
przechwyty/straty                               7/4
faulował/faulowany                             1/0
strzały celne/niecelne                         3/1
dryblingi udane/nieudane                    2/1
kartki żółte/czerwone                          0/0

Lewandowski M
czas gry                                                 90
gole                                                          1
asysty                                                      0
podania do przodu celne/niecelne     54/9
podania do tyłu celne/niecelne           14/0
przechwyty/straty                                 8/3
faulował/faulowany                               1/1
strzały celne/niecelne                          2/4
dryblingi udane/nieudane                     1/1
kartki żółte/czerwone                           0/0

Roger
czas gry                                                 90
gole                                                          0
asysty                                                      1
podania do przodu celne/niecelne     48/8
podania do tyłu celne/niecelne           18/1
przechwyty/straty                               12/9
faulował/faulowany                               2/0
strzały celne/niecelne                          0/1
dryblingi udane/nieudane                     3/0
kartki żółte/czerwone                           0/0

Jeleń
czas gry                                                71
gole                                                         1
asysty                                                     0
podania do przodu celne/niecelne      7/2
podania do tyłu celne/niecelne            4/0
przechwyty/straty                                1/3
faulował/faulowany                              0/1
strzały celne/niecelne                         1/1
dryblingi udane/nieudane                    7/3
kartki żółte/czerwone                          0/0

Data: 2009-04-03 21:18:39
Autor: Mane
{01.04.2009] Polska - San Marino
ligwan@op.pl pisze:

Roger
straty                               9

Faktycznie imponujące.

Data: 2009-04-03 22:04:58
Autor: Viking
{01.04.2009] Polska - San Marino
[...]

do tylu gra bardzo skutecznie...

Data: 2009-04-04 13:40:53
Autor:
[...]

zwazywszy ,ze 12 przechwytow minus 9 strat daje 3,
to nie daje mu wysoką note jako obrońcy,
bardziej przydał się jako rozgrywający 48-8=40.

Data: 2009-04-03 16:55:13
Autor: vversa
{01.04.2009] Polska - San Marino
Mane <mane1@wp.pl> napisał(a):
thom's pisze:

> To Roger kreował pierwsze akcje po ktorych zodwywalismy gole,

naucz sie pisac ZDOBYWALISMY

Był najsłabszy na boisku.

no rozumiem ,a kto najlepszy ?

> Poruszają sie porównywalnie z najlepszymi,więc nie mało.
> Piłka mogę jeszcze znacznie przyspieszyc gre ,
> majac za przeciwnika grozniejszego.

Raczej nie poruszać sie wcale, jak w poprzednim meczu.

Mysle ,ze to nam grozi ,ze jak zaczniemy sobie podawać piłke to mozemy stanąć w miejscu ,a potem nie ma komu podac schowanemu.
Tak jak to bylo poprzednio i wiele razy
Dlatego wazna jest tez ruchliwosc bez pilki,ale bez prowadzenia za dużo jej

--

{01.04.2009] Polska - San Marino