{01.04.2009] Polska - San Marino

Data: 2009-04-01 21:30:57
Autor: yamma
{01.04.2009] Polska - San Marino
castrol wrote:

Wiem, ze zaraz pojawi sie sporo sceptykow, ze to tylko San Marino -
ale przypomnijmy sobie pierwszy mecz z tym rywalem. Jak sie naszym
chce to potrafia. Nadal odnosze wrazenie, ze przed meczem z Irlandia,
niektorzy pilkarze ostro pochlali.

To tylko San Marino. :-) Popełniają ogromny błąd zostawiając aż tyle miejsca Rogerowi a to właśnie on zainicjował akcje, z których padły 3 bramki (1, 2 i 4). Jeśli miałbym się doczepić, to jedynie do Jelenia na prawej stronie, gdzie widać, że mu to nie pasuje.
yamma

Data: 2009-04-01 20:55:12
Autor: Viking
{01.04.2009] Polska - San Marino
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message

[...]

ciekawe, w moim tv (tzn monitorze;) roger = strata

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-04-01 20:23:38
Autor: Przemek Budzyński
{01.04.2009] Polska - San Marino
Viking <jonnyb@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):
ciekawe, w moim tv (tzn monitorze;) roger = strata

w moim też. Obok ciągle faulującego Dudki najsłabszy gracz na boisku. Ale
yamma dość często odbiera inne sygnały....

Data: 2009-04-02 07:21:09
Autor: Budzik
{01.04.2009] Polska - San Marino
Osobnik posiadający mail bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

ciekawe, w moim tv (tzn monitorze;) roger = strata

w moim też. Obok ciągle faulującego Dudki najsłabszy gracz na boisku. Ale
yamma dość często odbiera inne sygnały....

no prosze a myslałem ze tylko mi sie tak wydawało, ze Roger był do zmiany.
A co do Dudki - akurat wydawało mi sie faulował dosc madrze.

"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
ale cóż - jestem w tym najlepszy."  Szymon Majewski

Data: 2009-04-02 13:42:08
Autor: Przemek Budzyński
{01.04.2009] Polska - San Marino
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):
A co do Dudki - akurat wydawało mi sie faulował dosc madrze.

nie o tym mówię. Problem w tym, że z napastnikami tej klasy powinien sobie radzić w ogóle bez fauli, a już na pewno bez ustawicznych.

Data: 2009-04-02 11:01:19
Autor: Cavallino
{01.04.2009] Polska - San Marino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gr0ig9$8rb$1inews.gazeta.pl...
Viking <jonnyb@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):

ciekawe, w moim tv (tzn monitorze;) roger = strata

w moim też.

I w moim.
Ale pewnie mamy zepsute tv.

Obok ciągle faulującego Dudki najsłabszy gracz na boisku. Ale
yamma dość często odbiera inne sygnały....

Zazwyczaj nawet.
W każdym razie Roger był chyba jedynym piłkarzem, który poziomem gry dostosował się do przeciwnika.
Ratuje go tylko kilka niezłych podań.

Data: 2009-04-01 22:20:59
Autor: yamma
{01.04.2009] Polska - San Marino
Viking wrote:
[...]

A gdzie ja twierdzę, że Roger nie miał strat? Bądź łaskaw i schowaj swoje uprzedzenia.
yamma

Data: 2009-04-01 21:25:13
Autor: Viking
{01.04.2009] Polska - San Marino
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message

A gdzie ja twierdzę, że Roger nie miał strat? Bądź łaskaw i schowaj swoje uprzedzenia.

uprzedzenia? jezeli masz na mysli uprzedzenie do kiepskiej jakosci to tak, jestem uprzedzony

Data: 2009-04-01 22:28:05
Autor: yamma
{01.04.2009] Polska - San Marino
Viking wrote:
[...]

Taaa, jedyny, który potrafi podać dokładnie na więcej niż 10 metrów. Poszczekaj sobie jeszcze.
yamma

Data: 2009-04-01 20:29:43
Autor: Przemek Budzyński
{01.04.2009] Polska - San Marino
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Taaa, jedyny, który potrafi podać dokładnie na więcej niż 10 metrów.

a  potrafi. Tyle, że dziś ten dar ukrył głębiej niż Gollum pierścień.

Poszczekaj sobie jeszcze.
yamma

grupowym chamem zwany....

Data: 2009-04-01 22:43:21
Autor: Hades
{01.04.2009] Polska - San Marino
> [...]
> Taaa, jedyny, który potrafi podać dokładnie na więcej niż 10 metrów.

a  potrafi. Tyle, że dziś ten dar ukrył głębiej niż Gollum pierścień.

grupowym chamem zwany....

No nie badzmy tacy skromni i nazwijmy rzecz po imieniu. To po
prostu prymitywna jednostka z ograniczonym horyzontem myslowym.
AM

Data: 2009-04-02 11:37:53
Autor: Cavallino
{01.04.2009] Polska - San Marino
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gr0irn$aeo$1inews.gazeta.pl...
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

Taaa, jedyny, który potrafi podać dokładnie na więcej niż 10 metrów.

a  potrafi. Tyle, że dziś ten dar ukrył głębiej niż Gollum pierścień.

GW też oceniła Rogera jako najsłabszego w naszej drużynie:
http://www.sport.pl/pilka/1,65046,6455407,Oceniamy_Polakow__Ebi_krolem_strzelcow__ale_najlepszy.html

Data: 2009-04-02 13:05:52
Autor: Mane
{01.04.2009] Polska - San Marino
Cavallino pisze:

GW też oceniła Rogera jako najsłabszego w naszej drużynie:
http://www.sport.pl/pilka/1,65046,6455407,Oceniamy_Polakow__Ebi_krolem_strzelcow__ale_najlepszy.html

To slaby argument, zaraz zwolennicy talentu a szczegolnie obecnej formy Rogera odpowiedza ze to gazeta wybiorcza :)

Data: 2009-04-02 17:58:35
Autor: UGI
{01.04.2009] Polska - San Marino

Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości

To slaby argument, zaraz zwolennicy talentu a szczegolnie obecnej formy Rogera odpowiedza ze to gazeta wybiorcza :)

A da mnie to dosc interesujace, że nawet słabo prezentujacy sie Roger potrafi poslac kilka piłek, które dla wiekszosci grajków jest misją niemożliwą. I nie mam na mysli San Marino tylko Irlandię. Probowali wszyscy ale tylko Rogerowi sie udalo poslac idealnie pilke do Jelenia.

Data: 2009-04-01 21:29:11
Autor: Viking
{01.04.2009] Polska - San Marino
"yamma" <yamma@wp.pl> wrote in message

Taaa, jedyny, który potrafi podać dokładnie na więcej niż 10 metrów. Poszczekaj sobie jeszcze.

w sobote nie potrafil, dzisiaj tez nie, ja nie mowie co bylo rok temu

Data: 2009-04-02 10:53:23
Autor: Mane
{01.04.2009] Polska - San Marino
Viking pisze:

ciekawe, w moim tv (tzn monitorze;) roger = strata

To nie wina Twojego TV, ogladalem na zywo, gral straszna padline .

Data: 2009-04-02 10:52:42
Autor: Mane
{01.04.2009] Polska - San Marino
yamma pisze:

To tylko San Marino. :-) Popełniają ogromny błąd zostawiając aż tyle miejsca Rogerowi a to właśnie on zainicjował akcje, z których padły 3 bramki (1, 2 i 4)

nie zmiania faktu ze byl do zmiany po pierwszej polowie, tyle bezsenzownych zabaw z pilka i strat, nie mowiac o rzutach roznych w jego wykonaniu, w 1 polowie mielismy ich chyba z 8 i zadnego zagrozenia pod bramka amatorow z SM, w drugiej dopiero rzut rozny przy ktorym glowkowal Bosacki, ale to tez wina Leo, jak mozna nie widziec ze Roger sobie nie radzi z tym elementem gry i po max 3 probach powienien dosrodkowywac ktos inny.

To tyle tak na szybko po podrozy z przebojami :)

Data: 2009-04-02 20:41:39
Autor: Marek Krukowski
{01.04.2009] Polska - San Marino
Mane:

 ale to tez wina Leo, jak mozna nie widziec ze Roger sobie nie
radzi z tym elementem gry

No więc właśnie. Moja odpowiedź na pytanie "Jak rozstrzygnąć Leo powinien odejść czy
zostać?" brzmi: Roger. I nie chodzi mi o to, że mam cos przeciwko Rogerowi w
pierwszej jedenastce. Nie mam. Ale zdecydowanie mam cos przeciwko Rogerowi w
pierwszej jedenastce bez względu na okoliczności i prezezntowaną formę.

marek krukowski

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 3984 (20090402) __________

{01.04.2009] Polska - San Marino