0800 w komorkach

Data: 2009-05-31 13:19:23
Autor: duplo
0800 w komorkach
Podobno tylko w Orange działają 800setki i są darmowe. To prawda?
Numery 800 pod które najczęściej dzwonie to
800-102-102
800-121-121
Działają w innych sieciach i są darmowe?

Data: 2009-05-31 15:32:27
Autor: Komornick
0800 w komorkach
duplo pisze:
Podobno tylko w Orange działają 800setki i są darmowe. To prawda?

prawda, prawda. Przed chwila sprawdzilem
Komornick

Data: 2009-05-31 15:51:35
Autor: Valdi.Pavlack
0800 w komorkach
"Komornick" news:gvu0tb$1af$1inews.gazeta.pl

> Podobno tylko w Orange działają 800setki i są darmowe. To prawda?

prawda, prawda. Przed chwila sprawdzilem
Komornick

A można się dowiedzieć czym jest podyktowana sytuacja, że inne sieci nie
obsługują 0800?
Czy Orange "łyka" takie numery ze względu na powiązania kapitałowe z TPSA?

Data: 2009-05-31 15:34:32
Autor: Darek
0800 w komorkach

> [...]

obsługują 0800?
Czy Orange "łyka" takie numery ze względu na powiązania kapitałowe z TPSA?

TP podpisalo kiedys z Idea jakas umowe:
http://skocz.pl/dajnl
a z innymi sieciami pewnie nie.

Nie wiem, jak to jest z numerami 0 800 obslugiwanymi nie przez TP, np. przez
Netie lub Dialog. Z ciekawosci zadzownilem na jakis numer obslugiwany przez
Dialog i z Oarnge polaczenie dalo sie nawiazac, a z Ery nie.

Data: 2009-05-31 16:24:57
Autor: Piotr M
0800 w komorkach
Valdi.Pavlack pisze:

A można się dowiedzieć czym jest podyktowana sytuacja, że inne sieci nie
obsługują 0800?

Podyktowana kasą? Ktoś musi za to płacić...

IMO gdy wykupisz sobie usługę 0800 i będziesz opłacać te połączenia to będziemy mogli wszyscy dzwonić za darmo.
Druga opcja, że TP nie sprzedaje takiej usługi, aby z innych numerów niż z Orange można było dzwonić na 0800.
Trzecia opcja, że inne opy jak Orange, nie dają takiej możliwości.
Są inne?

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-31 16:44:55
Autor: J.F.
0800 w komorkach
On Sun, 31 May 2009 16:24:57 +0200,  Piotr M wrote:
[...]

Polaczenie trzech powyzszych ? TP ustawila zaporowa stawke i namawia
klientow na blokade, bo im sie nie chce dzielic wplywami z pozostalymi
operatorami ? J.

Data: 2009-05-31 16:03:58
Autor: Skorupa
0800 w komorkach
duplo pisze:
[...]

W Erze nie przechodzą te numery ;/. Niestety po wybraniu od razu rozłącza ;/

--
Pozdr.
Skorupa

--
Wolność. Po co wam wolność?
Macie przecież do pracy autobusy

Data: 2009-05-31 17:09:14
Autor: SDD
0800 w komorkach

Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w wiadomości news:gvu3bs$1f2$1mx1.internetia.pl...

W Erze nie przechodzą te numery ;/. Niestety po wybraniu od razu rozłącza ;/

W Erze domowej/firmowej przechodza.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-31 19:00:44
Autor: Titus Atomicus
0800 w komorkach
In article <gvu6is$fqm$1@news.onet.pl>,
 "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote:

> [...]

> W Erze nie przechodzą te numery ;/. Niestety po wybraniu od razu rozłącza > ;/

W Sferii tez.

TA

Data: 2009-05-31 19:05:24
Autor: Skorupa
0800 w komorkach
SDD pisze:
[...]

Era z numerem stacjonarnym (2 w 1) niestety nie ;/

--
Pozdr.
Skorupa

Data: 2009-06-01 09:12:43
Autor: ALEX Przekliniak
0800 w komorkach
Skorupa ni au koto ha itsumo tanosii

duplo pisze:
[...]

W Playu też. Za to w Orange z zablokowanymi wychodzącymi bez problemu.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-06-02 12:56:55
Autor: Przemysław Kowalik
0800 w komorkach

duplo pisze:
[...]

Bo, jak to ktoś kiedyś zauważył, w Orange tak naprawdę nie ma blokady wychodzących, tylko co najwyżej puste konto. Konto może być puste bo kasa na koncie wyekspirowała (została ukradziona, jak kto woli) lub została wydzwoniona. Można wtedy naturalnie przez jakiś czas odbierać (nie w roamingu) ale i dzwonić na wszelkie numery bezpłatne (automatyczny BOK, poczta, 800 i co tam jeszcze).

Przemek

Data: 2009-06-01 09:56:52
Autor: duplo
0800 w komorkach
duplo pisze:
[...]

To do tyłka... Kolejny powód do niezmieniania sieci :(

Data: 2009-06-03 23:50:36
Autor: ąćęłńóśźż
0800 w komorkach
Ze Sferii działa.
Natomiast nie wiem, czy będzie za darmo ;-)
JaC

-- -- -

800-102-102