0800 w komorkach

Data: 2009-05-31 15:32:27
Autor: Komornick
0800 w komorkach
duplo pisze:
Podobno tylko w Orange działają 800setki i są darmowe. To prawda?

prawda, prawda. Przed chwila sprawdzilem
Komornick

Data: 2009-05-31 15:51:35
Autor: Valdi.Pavlack
0800 w komorkach
"Komornick" news:gvu0tb$1af$1inews.gazeta.pl

> Podobno tylko w Orange działają 800setki i są darmowe. To prawda?

prawda, prawda. Przed chwila sprawdzilem
Komornick

A można się dowiedzieć czym jest podyktowana sytuacja, że inne sieci nie
obsługują 0800?
Czy Orange "łyka" takie numery ze względu na powiązania kapitałowe z TPSA?

Data: 2009-05-31 15:34:32
Autor: Darek
0800 w komorkach

> [...]

obsługują 0800?
Czy Orange "łyka" takie numery ze względu na powiązania kapitałowe z TPSA?

TP podpisalo kiedys z Idea jakas umowe:
http://skocz.pl/dajnl
a z innymi sieciami pewnie nie.

Nie wiem, jak to jest z numerami 0 800 obslugiwanymi nie przez TP, np. przez
Netie lub Dialog. Z ciekawosci zadzownilem na jakis numer obslugiwany przez
Dialog i z Oarnge polaczenie dalo sie nawiazac, a z Ery nie.

Data: 2009-05-31 16:24:57
Autor: Piotr M
0800 w komorkach
Valdi.Pavlack pisze:

A można się dowiedzieć czym jest podyktowana sytuacja, że inne sieci nie
obsługują 0800?

Podyktowana kasą? Ktoś musi za to płacić...

IMO gdy wykupisz sobie usługę 0800 i będziesz opłacać te połączenia to będziemy mogli wszyscy dzwonić za darmo.
Druga opcja, że TP nie sprzedaje takiej usługi, aby z innych numerów niż z Orange można było dzwonić na 0800.
Trzecia opcja, że inne opy jak Orange, nie dają takiej możliwości.
Są inne?

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-31 16:44:55
Autor: J.F.
0800 w komorkach
On Sun, 31 May 2009 16:24:57 +0200,  Piotr M wrote:
[...]

Polaczenie trzech powyzszych ? TP ustawila zaporowa stawke i namawia
klientow na blokade, bo im sie nie chce dzielic wplywami z pozostalymi
operatorami ? J.

0800 w komorkach