0brona okolic 2300

Data: 2010-06-06 12:53:01
Autor: weneziano
0brona okolic 2300
W poniedzialek rozstrzygnie sie czy ewentualne podbicie do 2450+2500 zwane popularnie summer rally dojdzie w tzm roku do skutku. Musi nastapic obrona okolic 2300, jak nie witamy lutowe dolki. Strategia male L o 15.35 jak bedziemz w okolicach 2300 +/-10 pkt
weneziano --

Data: 2010-06-06 13:10:10
Autor: XXL
0brona okolic 2300
 weneziano <weneziano@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): W poniedzialek rozstrzygnie sie czy ewentualne podbicie do 2450+2500 zwane popularnie summer rally dojdzie w tzm roku do skutku. Musi nastapic obrona okolic 2300, jak nie witamy lutowe dolki. Strategia male L o 15.35 jak bedziemz w okolicach 2300 +/-10 pkt
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie wiadomo czy akurat w poniedziałek się rozstrzygnie.
Nie ma w tej chwili żadnych fundamentalnych przesłanek do wzrostów na giełdach
bo mamy poważny problem zadłużenia coraz większej liczby krajów.

Jedynym powodem ewentualnej podbitki wzrostowej w czerwcu w okolice 2500 pkt.
jest kończący się kwartał i pierwsze półrocze.
Ale może być tak, że to wystarczy tylko do utrzymania trendu bocznego w
okolicach 2300 pkt. dla WIG20 a w lipcu zaczną się kilkumiesięczne spadki ?

Data: 2010-06-06 08:09:09
Autor: Endriu
0brona okolic 2300
[...]

A mnie się wydaje, że bieda będzie wybronić wsparcie na 2165 z 8
lutego..

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-06 17:20:04
Autor: XXL
0brona okolic 2300
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisał(a): A mnie sie wydaje, ze bieda bedzie wybronic wsparcie na 2165 z 8 lutego..
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Chyba jeszcze za wczas na tak silne spadki. Byki (czyli zarządzający
funduszami inwestycyjnymi) będą bronić wyników za I półrocze 2010 i swoich
wysokich premii.
Z pewnością nie oddadzą pola niedźwiedziom bez zażartej walki.
Problem dużego zadłużenia strefy EURO jest poważnym problemem ale nie
przeszkodził wcześniej w silnych wzrostach.
Obstawiam, że czerwiec przyniesie korekcyjną podbitkę na rynkach akcji.

http://www.globtrex.com/Wiadomosci/show/34581-Eurodolar+na+nowym+dnie+duze+oslabienie+zlotego+podsumowanie+tygodnia

Data: 2010-06-06 22:54:29
Autor: stu
0brona okolic 2300
Na E/$ widać pewną analogię do roku 1997...imho rejon 1.18 powinien zatrzymać
spadki Edka i korekcyjnie wybić go do góry...

Data: 2010-06-06 22:18:27
Autor: Zbyszek
0brona okolic 2300
Dnia 06-06-2010 o 15:10:10  XXL <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

bo mamy poważny problem zadłużenia coraz większej liczby krajów.

jest jakaś nagonka na razie na kraje europejskie, a co z reszta?
http://www.usdebtclock.org/

mało kto w ogóle rozpatruje dług wraz z innymi czynnikami, co to za gadka.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-06-07 07:55:33
Autor: XXL
0brona okolic 2300
Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a): Jest jakaś nagonka na razie na kraje europejskie, a co z reszta?
http://www.usdebtclock.org/

mało kto w ogóle rozpatruje dług wraz z innymi czynnikami, co to za gadka.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Zadłużenie USA to ponad 13 bilionów USD !!! To prawie 90% amerykańskiego PKB
Jest rzeczą oczywistą, że takiego zadłużenia nie da się spłacić ani nawet nie
da się zatrzymać jego narastania.
Konieczne byłyby drastyczne cięcia w wydatkach rządowych a tych nie chce
społeczeństwo i koło się zamyka.

Tymczasem wobec problemów Grecji, Hiszpanii, Portugalii i ostatnio Węgier
rynki akcji szukają tzw. "Bezpiecznej przystani" w USD i obligacjach rządowych
USA  :-)

Data: 2010-06-07 10:02:44
Autor: Jan Werbiński
0brona okolic 2300
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hui8ll$4od$1inews.gazeta.pl...
[...]

To wszystko pieprznie z dużym hukiem. Stąd cena złota.
Jednak wydaje mi się, że dobrą lokatą kapitału są niezadłużone firmy (niekoniecznie SA) w sektorach dalekich od bankowego. Jeżeli można takie spółki kupić w dobrej cenie i nie kradną one swojego zysku przez niepotrzebne zwiększanie kapitału czy nagrody dla zarządu, ale dają go właścicielom w formie dywidendy, to jest to sposób na kryzys.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-07 11:08:52
Autor: skippy
0brona okolic 2300
Data: 2010-06-09 12:00:35
Autor: XXL
0brona okolic 2300
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):  http://ifutures.pl/post16902.html#p16902
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

skippy: wygląda na to, że wsparcie w okolicach 2300 pkt. na WIG20 wytrzymało -
póki co obronilim (śmy).
Daje to jakieś nadzieje na windows dressing na koniec czerwca 2450-2500 pkt.
Ale czy są jakiekolwiek szanse na późniejszy summer rally ?

No chyba, że sprawdzi się szalona prognoza W.Białka mówiąca o perspektywie 40%
wzrostu w ciągu 2-3 miesięcy  :-)

Data: 2010-06-09 17:58:24
Autor:
0brona okolic 2300

[...]

close powyzej 2352 to atak na 2400

Data: 2010-06-09 20:39:15
Autor: skippy
0brona okolic 2300

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hunvp3$n9f$1inews.gazeta.pl...
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):

[...]

Ja niezmiennie podtrzymuje swoje: czerwiec sierpień target w okolicach pomarańczowego trójkąta

http://ifutures.pl/download/file.php?id=7787&mode=view

http://ifutures.pl/download/file.php?id=7788

http://ifutures.pl/download/file.php?id=7932

No chyba, że sprawdzi się szalona prognoza W.Białka mówiąca o perspektywie 40%
wzrostu w ciągu 2-3 miesięcy  :-)

IMO wykluczone

Pozdrawiam

Data: 2010-06-17 09:42:02
Autor: Endriu
0brona okolic 2300
Ja niezmiennie podtrzymuje swoje: czerwiec sierpień target w okolicach pomarańczowego trójkąta

http://ifutures.pl/download/file.php?id=7787&mode=view

Grubasy nie wchodzą (to raczej fałszywka), ja obstawiałbym że okolic twojego trójkąta nie będzie.

Wydaje mi się, że przebije dołem taki:
http://hyy.pl/images/96bez_tytu_u.jpg

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-24 11:51:59
Autor: XXL
0brona okolic 2300
skippy <atu@nie.ma> napisał(a): Ja niezmiennie podtrzymuje swoje: czerwiec sierpień target w okolicach pomarańczowego trójkąta

http://ifutures.pl/download/file.php?id=7787&mode=view http://ifutures.pl/download/file.php?id=7788
http://ifutures.pl/download/file.php?id=7932
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jak na razie mamy coraz gorsze dane makroekonomiczne z USA, słaby koniec
pierwszego półrocza i,póki co, brak pretekstu do jeszcze jednej (ostatniej
przed silniejszymi i dłuższymi spadkami) fali wzrostów.

Data: 2010-06-25 14:18:18
Autor: skippy
0brona okolic 2300

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvvgsv$29f$1inews.gazeta.pl...
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):

[...]

Czekam na opisaną także negację, bez tego nie ma co kombinować i szukac uzasadnień w przyszłych nieznanych wydarzeniach.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-29 17:16:07
Autor: XXL
0brona okolic 2300
Wsparcie na 2300 padło. Prawdopodobieństwo powrotu silnych wzrostów w
perspektywie 1-2 miesiący mocno zmalało.
Coraz bardziej realna wydaje się prognoza S.Dębowskiego - spadek WIG20 do
1800-1900 pkt. do jesieni.
Ale i tak o wszystkim zadecydują giełdy światowe.

Data: 2010-06-07 13:44:23
Autor: weneziano
0brona okolic 2300
[...]
POSZLY konie po betonie, LONG 2296

Data: 2010-06-07 17:27:09
Autor: Delfino Delphis
0brona okolic 2300
weneziano wrote:

POSZLY konie po betonie, LONG 2296

Cwaniaki. Ja mam longa po 2380. Ale jakoś nie pękam ;)

Data: 2010-06-07 17:52:19
Autor:
0brona okolic 2300

Cwaniaki. Ja mam longa po 2380. Ale jakoś nie pękam ;)

GDZIE masz linie obrony --

Data: 2010-06-08 02:55:56
Autor: Delfino Delphis
0brona okolic 2300
  wrote:

Cwaniaki. Ja mam longa po 2380. Ale jakoś nie pękam ;)

GDZIE masz linie obrony

Zasadniczo linię obrony mam w głowie na S&P500. Jak będą wyraźnie przesłanki, że ma lecieć to będę myślał. Rozważam też czy w takim przypadku nie trzymać akcji do końca zabezpieczonych odpowiednią ilością shortów. Myślę, że moje spółki zachowają się lepiej niż rynek.

Data: 2010-06-07 15:22:21
Autor: Lech Dubrowski
0brona okolic 2300

Użytkownik " weneziano"
[...]

Z technicznego punktu widzenia 2455 to kres obecnych mozliwosci rynku. Pierwszy opor to 2400.

Leszek

Data: 2010-06-07 13:45:45
Autor: weneziano
0brona okolic 2300
Z technicznego punktu widzenia 2455 to kres obecnych mozliwosci rynku. Pierwszy opor to 2400.

Leszek
licze na odbicie jutro/pojutrze do 2350, puszcze Longi po 2340-42
POWODZENIA
weneziano

Data: 2010-06-07 15:47:13
Autor: kigam
0brona okolic 2300

Użytkownik "Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik " weneziano"
> [...]
> bedziemz w okolicach 2300 +/-10 pkt
> weneziano

Z technicznego punktu widzenia 2455 to kres obecnych mozliwosci rynku.

Uważaj Lechu na depozyt bo apacze ubijają dno.

Data: 2010-06-07 16:28:08
Autor: Lech Dubrowski
0brona okolic 2300
Użytkownik "kigam"
Uważaj Lechu na depozyt bo apacze ubijają dno.

Mam jednego longa po 2341 wiec nadwyzka jest duza

Leszek

Data: 2010-06-07 17:51:28
Autor: weneziano
0brona okolic 2300
lONG OBOWIAZUJE
SL 2280, TP 2342

Data: 2010-06-07 22:34:47
Autor: stu
0brona okolic 2300
Czemu twierdzisz że Long obowiązuje? Słabość rynku razi po oczach trochę...

Data: 2010-06-09 17:57:27
Autor:
0brona okolic 2300
 weneziano <weneziano.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
lONG OBOWIAZUJE
SL 2280, TP 2342

podnosimy TP na 2352, jezeli nie dojdzie tam jutro, to zamykamy pozycje

Data: 2010-06-10 11:30:32
Autor: weneziano
0brona okolic 2300
> lONG OBOWIAZUJE
> SL 2280, TP 2342
> podnosimy TP na 2352, jezeli nie dojdzie tam jutro, to zamykamy pozycje

Long wciaz obowiazuje, ale podnosimy sl na 2318 oraz dajemy tp na 2362, chcemy byc chciwi, jestesmy po prawidlowej stronie rynku od kilku dni, wiec nalezy nam sie premia za cierpliwosc, jak rowniez za to ze nie jestesmy DAWCA PROWIZJI, w razie niepogody bierzemy maly zysk (sl 2318) bedzie na chipsy
weneziano

Data: 2010-06-10 14:31:52
Autor: XXL
0brona okolic 2300
Wiadomości makroekonomiczne (m.in. skala zadłużenia wielu państw UE a także
USA oraz wskaźniki wyprzedzające koniunktury) wróżą silne spadki.
W tej chwili wygląda na to, że zarządzający funduszami inwestycyjnymi grają
pod dobre zakończenie I półrocza 2010 i podbijają indeksy.
Ale na horyzoncie już widać nadciągające spadki.

http://www.globtrex.com/Wiadomosci/show/34847-Debowski+Indeks+S+P500+moze+spasc+do+940+pkt

Data: 2010-06-10 08:18:07
Autor: macieks
0brona okolic 2300
On 10 Cze, 16:31, " XXL" <duzy_slawek.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]

XXL czy Ty grasz na giełdzie ???

Jak czytam np:
[...]

i inne, to zastanawiam się czy z podejściem czysto ekonomicznym masz
szanse na rynku?
I bynajmniej nie chodzi mi o aktualną sytuacje (dzisiejszy wzrost)

Data: 2010-06-10 15:20:20
Autor: weneziano
0brona okolic 2300
XXL czy Ty grasz na gie=B3dzie ???

Jak czytam np:
....Nie ma w tej chwili =BFadnych fundamentalnych przes=B3anek do
wzrost=F3w...
....ewentualnej podbitki wzrostowej...
....Problem du=BFego zad=B3u=BFenia strefy EURO jest powa=BFnym
problemem...
....Ale czy s=B1 jakiekolwiek szanse na p=F3=BCniejszy summer rally ? ...

i inne, to zastanawiam si=EA czy z podej=B6ciem czysto ekonomicznym masz
szanse na rynku?
I bynajmniej nie chodzi mi o aktualn=B1 sytuacje (dzisiejszy wzrost)

daj mu spokoj to DAWCA PROWIZJI
weneziano

Data: 2010-06-10 15:18:52
Autor: weneziano
0brona okolic 2300
[...]

no i co z tego ? Ja jestem technikiem, gram z moim Graalem patrzac na wykres, po prostu naked trading
weneziano

Data: 2010-06-10 20:22:17
Autor: skippy
0brona okolic 2300

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:huqt0o$mok$1inews.gazeta.pl...
Wiadomości makroekonomiczne (m.in. skala zadłużenia wielu państw UE a także
USA oraz wskaźniki wyprzedzające koniunktury) wróżą silne spadki.

Takie wróżby znaczą zero z prostego powodu, że przyczyny spadków i wzrostów są w znakomitej większości znane (dorabiane) po fakcie.

Data: 2010-06-10 19:01:12
Autor:
0brona okolic 2300
[...]
 nie wzieli chlopaki no to jutro oddamy na short squezze-ie
sl podnosimy na 2342, a tp dajemy na 2372

weneziano GREED IS GOOD

Data: 2010-06-11 11:27:57
Autor: mdzw
0brona okolic 2300
<weneziano.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hurcpo$g6d$1inews.gazeta.pl...
[...]

sorry za prymitywne pytanie
ale jak bys mogl rozwinac skrot "TP"

z gory dzieki
wiem o co chodzi ale nie moge sobie dorobic rozwiniecia
i strasznie mnie to meczy

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
pozdrawiam,