1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)

Data: 2013-09-02 22:09:31
Autor: scobowski
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
Jadę z miasta. Ciemno już. Cały cholerny dzień miałem "pod górę" (jak do szkoły ;) )
Dzień taki, że załatwione sto spraw, ale każda z jakimś fuckupem w trakcie. Jazda po mieście: same kapelusze i chamy: wpieprzające się z podporządkowanej albo ruszające spod świateł, jakby był środek niedzieli i pora do kościoła. Ogólnie i wstępem: wkurw totalny.

Zjeżdżam z wiaduktu górczyńskiego (śliczny, odremontowany :) ):

http://ujeb.se/638j

Z BP wyjeżdża czarny merc, ja już odruchowo od szczytu wiaduktu jestem na lewym (bo mnie wkurwia, jak sam nie mogę się spod wiaduktu albo ze stacji tam włączyć do ruchu ( a mam lmniej niż 120KM/tonę) - niech chociaż inni maja lżej - oni i tak o mnie nie pomyślą jak będę chciał stamtąd wyjechać.,)
Mercu rusza bardzo dynamicznie, nawet niespecjalnie by mi kolidował gdybym jechał prawym, jednak ja jadąc z góry i nie najwolniej (http://www.youtube.com/watch?v=bdcKkc1z7lM) - wyprzedzam go tym lewym pasem..
W tym momencie z prawej, gdzieś z ul. Hallera macha czerwony, świecący lizaczek..... widzę Integrę? w łapie, myślę: trudno.
Merc zapada od razu w prawo, ja na awaryjkach cofam ze sto metrów :P i wjeżdżam tyłem w hallera, parkując koło alfy :) (frajer, było pojechać, jak jednego już mieli?)
I stoję na tych awaryjkach, i czekam. Widzę, że Pan Oficer intensywnie dyskutuje z panem z merca, to czekam.. po chwili z alfy wychodzi blond-policjantka (śliczna!) i przez otwartą szybkę pyta: czy w czymś mi pomóc?
To tłumaczę grzecznie, że widziałem lizaka i upewniam się, czy to aby nie do mnie. Słyszę odpowiedź: "Ale chodziło o wymuszenie pierwszeństwa.. chyba, że pan coś przeskrobał?"
Mówię babce: "nie było żadnego wymuszenia, z rozmysłem jechałem lewym, żeby on mógł się włączyć do ruchu, mogę to zeznać, poza tym sumienie mam czyste jak łza! :)"
Riposta: "ale i tak na radarze wyszło, że merc za szybko jechał, proszę jechać do domu, widać, że dziecko z tyłu zmęczone".

I pojechałem :)
+ dla policjantĂłw za ludzki odruch, + za Ĺ‚adnÄ… i uprzejmÄ… policjantkÄ™
- za niewyłapanie mnie: skoro on był za szybki - to ja tym bardziej.

Data: 2013-09-02 23:26:53
Autor: megrims
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
W dniu 2013-09-02 22:09, scobowski pisze:
[...]

Z BP wyjeĹĽdĹĽa czarny merc, ja juĹĽ odruchowo od szczytu wiaduktu jestem
na lewym (bo mnie wkurwia, jak sam nie mogÄ™ siÄ™ spod wiaduktu albo ze
[...]
Merc zapada od razu w prawo, ja na awaryjkach cofam ze sto metrĂłw :P i
wjeżdżam tyłem w hallera, parkując koło alfy :) (frajer, było pojechać,
jak jednego juĹĽ mieli?)
I stojÄ™ na tych awaryjkach, i czekam. WidzÄ™, ĹĽe Pan Oficer intensywnie
dyskutuje z panem z merca, to czekam.. po chwili z alfy wychodzi
blond-policjantka (śliczna!) i przez otwartą szybkę pyta: czy w czymś mi
pomĂłc?
[...]
czyste jak Ĺ‚za! :)"
[...]

Kiedyś wyprzedzałem gościa na gierkówce. Jechałem tak coś około 180.
Lizak zatrzymanie i oskarĹĽyli mnie o 120/90. Czyli nie mĂłj pomiar.
Zdarza siÄ™.

Data: 2013-09-02 14:33:33
Autor: kogutek444
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
W dniu poniedziałek, 2 wrze¶nia 2013 23:26:53 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
> [...]

> pierwszeństwa.. chyba, że pan co¶ przeskrobał?"

> Mówię babce: "nie było żadnego wymuszenia, z rozmysłem jechałem lewym,

> żeby on mógł się wł±czyć do ruchu, mogę to zeznać, poza tym sumienie mam

> czyste jak łza! :)"

> Riposta: "ale i tak na radarze wyszło, że merc za szybko jechał, proszę

> jechać do domu, widać, że dziecko z tyłu zmęczone".

> I pojechałem :)

> + dla policjantów za ludzki odruch, + za ładn± i uprzejm± policjantkę

> - za niewyłapanie mnie: skoro on był za szybki - to ja tym bardziej..

Kiedy¶ wyprzedzałem go¶cia na gierkówce. Jechałem tak co¶ około 180.

Lizak zatrzymanie i oskarżyli mnie o 120/90. Czyli nie mój pomiar.

Zdarza się.

I dlatego Unia chce wprowadzić tachografy w osobówkach. Każdy będzie płacił za siebie. Fotoradary i całe inne gówno zrobi się zbędne. Przy przegl±dzie mandaty hurtem do zapłacenia. Punkty nalicz± i do domu taksówk± albo innym tramwajem.

Data: 2013-09-02 22:08:46
Autor: Budzik
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
Osobnik posiadaj±cy mail kogutek444@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Tak jak teraz płaca kierowcy ciężarówek?

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

Data: 2013-09-03 01:07:54
Autor: RadoslawF
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
Dnia 2013-09-03 00:08, Użytkownik Budzik napisał:
[...]

Tak samo jak ci z osobówek, musi ich radar złapać, z tachografu
to mog± co najwyżej za przekroczenie limitu godzin pracy czy brak
przerwy dostać.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-02 16:50:12
Autor: kogutek444
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
W dniu wtorek, 3 wrze¶nia 2013 01:07:54 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> Tak samo jak ci z osobówek, musi ich radar złapać, z tachografu

to mog± co najwyżej za przekroczenie limitu godzin pracy czy brak

przerwy dostać.

Pozdrawiam

Nie zapominaj że były czasy w których w pewnych sytuacjach na drodze samochód trzeba było zepchn±ć z drogi i przykryć plandek±. Przepowiadano też upadek cywilizacji bo ulice i drogi zostan± tak zasrane przez konie że transport towarów zrobi się niemożliwy.

Data: 2013-09-03 07:00:46
Autor: Budzik
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
Osobnik posiadaj±cy mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Ja to wiem.
Pytałem, co kolega pisz±cy o tachografie miał na mysli.

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2013-09-03 13:36:12
Autor: RadoslawF
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
Dnia 2013-09-03 09:00, Użytkownik Budzik napisał:
[...]

Nieważne co miał na my¶li, ważne co wymy¶l± nasi geniusze od rozbojów
drogowych jak będ± mieli tak± możliwo¶ć. Ale to trzeba poczekać
i zobaczymy bo wymy¶lanie i sianie paniki niczego nie zmieni.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-03 12:49:38
Autor: Budzik
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
[...]

A jakis link do tych newsó o nowych wymaganiach uni?
Bo może GPSy i by mnie nie zdziwiły w samochodach ale tachografy?

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiar± można manipulować. Tylko

Data: 2013-09-03 15:27:00
Autor: RadoslawF
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
Dnia 2013-09-03 14:49, Użytkownik Budzik napisał:

[...]

O wymaganiach nic nie wiem, wiem że mieli głosować na propozycj±
1. GPSu z automagicznym powiadomieniu o wypadku
2. urz±dzeniu rejestruj±cym przejechan± trasę
Głosowania jeszcze raczej nie było.
To dopiero wstępna propozycja jak ta u nas od debilnych dilerów
grupy wolkswagena.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-03 19:00:33
Autor: Budzik
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
Osobnik posiadaj±cy mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

A jakis link do tych newsó o nowych wymaganiach uni?
Bo może GPSy i by mnie nie zdziwiły w samochodach ale tachografy?

O wymaganiach nic nie wiem

kogutek wie, to niech da szczegóły.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

Data: 2013-09-03 13:04:22
Autor: kogutek444
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
W dniu wtorek, 3 wrze¶nia 2013 21:00:33 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Osobnik posiadaj�cy mail radoslawfl@spam_wp.pl napisa�(a) w poprzednim odcinku co nast�puje:

> [...]

kogutek wie, to niech da szczeg�y.

-- Pozdrawia... Budzik

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuďż˝ takďż˝e "_")

"Nic na to nie mo�na poradzi�. To by�by

dobry tytuďż˝ do historii mojego ďż˝ycia."  Irwin Shaw

Na Onanecie jaki¶ czas temu czytałem ze od którego¶ tam roku chc± żeby w nowych samochodach był taki dinks co dużo zapisuje. Ten rok to nie 3573 tylko jako¶ sporo bliżej.

Data: 2013-09-03 21:00:53
Autor: Budzik
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
[...]

O wow...
I to ze kiedys gdzie s cos tam czytałes o jakims dinksie spowodowało, ze wrzuciłes informacje o chęci wprowadzenia tachografow?

--
Pozdrawia... Budzik
Przepis na dziecko: 25dag miło¶ci, 25dag namiętno¶ci, 2 jajka,

Data: 2013-09-03 17:14:02
Autor: kogutek444
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
W dniu wtorek, 3 wrze¶nia 2013 23:00:53 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Osobnik posiadaj�cy mail kogutek444@gmail.com napisa�(a) w poprzednim odcinku co nast�puje:

> Na Onanecie jaki� czas temu czyta�em ze od kt�rego� tam roku chc� �eby

> w nowych samochodach by� taki dinks co du�o zapisuje. Ten rok to nie

> 3573 tylko jako� sporo bli�ej. > O wow...

I to ze kiedys gdzie s cos tam czyta�es o jakims dinksie spowodowa�o, ze wrzuci�es informacje o ch�ci wprowadzenia tachografow?

-- Pozdrawia... Budzik

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuďż˝ takďż˝e "_")

Przepis na dziecko: 25dag mi�o�ci, 25dag nami�tno�ci, 2 jajka,

4 kolana. Ubija� do rana a� powstanie piana. Odstawi� na 9 miesi�cy

i kupic w�zek dzieci�cy. ;-)

Bo chc± wprowadzić i wprowadz±. Zabronisz im? Ciekawe jak? Podziwiam głupich ludzi którzy uważaj± że jak jest co¶ dzisiaj to będzie tak do końca ¶wiata.

Data: 2013-09-04 08:00:51
Autor: Budzik
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
[...]

Zwracam tylko uwagę na wiarygodno¶c Twojej informacji...

Data: 2013-09-04 02:34:37
Autor: kogutek444
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
W dniu ¶roda, 4 wrze¶nia 2013 10:00:51 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Poczekamy ze dwadzie¶cia lat zobaczymy.

Data: 2013-09-04 10:57:50
Autor: Budzik
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
Osobnik posiadaj±cy mail kogutek444@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Poczekamy ze dwadzie¶cia lat zobaczymy.

Nawet jezeli za dwadziescia lat wprowadz± tachografy, to i tak Twoja wiarygno¶ć nie zostanie odbudowana.
Nie pisałes bowiem o Twoich przewidywaniach co od przyszło¶ci.
Pisałe¶ o faktach zwi±zanych z UE. A fakty okazały sie...

--
Pozdrawia... Budzik
"B±dĽ odważny. A jeżeli nie jeste¶, udawaj, ze jeste¶.

Data: 2013-09-04 11:20:05
Autor: kogutek444
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
W dniu ¶roda, 4 wrze¶nia 2013 12:57:50 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Osobnik posiadaj�cy mail kogutek444@gmail.com napisa�(a) w poprzednim odcinku co nast�puje:

> Poczekamy ze dwadzie�cia lat zobaczymy.

Nawet jezeli za dwadziescia lat wprowadz� tachografy, to i tak Twoja wiarygno�� nie zostanie odbudowana.

Nie pisa�es bowiem o Twoich przewidywaniach co od przysz�o�ci.

Pisa�e� o faktach zwi�zanych z UE. A fakty okaza�y sie...

-- Pozdrawia... Budzik

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuďż˝ takďż˝e "_")

"B�d� odwa�ny. A je�eli nie jeste�, udawaj, ze jeste�.

Nikt nie zauwaďż˝y rďż˝nicy."   H. Jackson Brown, Jr.

mam w dupie wiarygodno¶ć na grupach dyskusyjnych.

Data: 2013-09-04 18:21:25
Autor: masti
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
Dnia pięknego Wed, 04 Sep 2013 11:20:05 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

mam w dupie wiarygodność na grupach dyskusyjnych.

podobnie jak kulturę. Wieć nie dziw się, że grupy dyskusyjne też mają cię w tym samym miejscu

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-04 12:18:49
Autor: kogutek444
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)

napisał:

> mam w dupie wiarygodno¶ć na grupach dyskusyjnych.

podobnie jak kulturę. Wieć nie dziw się, że grupy dyskusyjne też maj± cię w tym samym miejscu

-- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Że zacytuję jednego z nieżyj±cych polityków. Wersalu tutaj nie będzie bo nigdy nie było. Przy okazji. Ja to żywy człowiek. Grupa to wszyscy czyli nikt. Czy utożsamiasz się z nikim?

Data: 2013-09-04 19:33:43
Autor: masti
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)

napisał:

> mam w dupie wiarygodność na grupach dyskusyjnych.

podobnie jak kulturę. Wieć nie dziw się, że grupy dyskusyjne też mają
ciÄ™

w tym samym miejscu

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

-Wiem co mĂłwiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

Że zacytuję jednego z nieżyjących polityków. Wersalu tutaj nie będzie bo
nigdy nie było.

przez takich jak Ty

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-04 13:36:30
Autor: kogutek444
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)

napisał:

> nigdy nie było. przez takich jak Ty

-- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Przymusu bycia tutaj nie ma. Możesz z tymi co się za lepszych uważaj± założyć prywatn± grupę. Moderować na takiej grupie można.

Data: 2013-09-04 20:38:06
Autor: masti
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
Dnia pięknego Wed, 04 Sep 2013 13:36:30 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:

Przymusu bycia tutaj nie ma. MoĹĽesz z tymi co siÄ™ za lepszych uwaĹĽajÄ…
założyć prywatną grupę. Moderować na takiej grupie można.

przymusu kulturalnego zachowania też nie ma. Możesz założyć sobie swoją grupę z własną wersją netykiety. Przymusu pisania tutaj nie ma.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-04 19:33:58
Autor: kogutek444
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)

napisał:

> Przymusu bycia tutaj nie ma. Możesz z tymi co się za lepszych uważaj±

> założyć prywatn± grupę. Moderować na takiej grupie można.

przymusu kulturalnego zachowania też nie ma. Możesz założyć sobie swoj± grupę z własn± wersj± netykiety. Przymusu pisania tutaj nie ma.

-- Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Dlaczego mam zakładać now± grupę jak robienie z was jaj mi odpowiada.

Data: 2013-09-05 18:06:48
Autor: John Kołalsky
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)

UĹĽytkownik "masti" <gone@to.hell>

[...]

Myślisz, że my snobujemy się na naetykietę ?

Data: 2013-09-05 18:59:47
Autor: RoMan Mandziejewicz
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
Hello John,

Thursday, September 5, 2013, 6:06:48 PM, you wrote:

[...]
My¶lisz, że my snobujemy się na naetykietę ?

Ty na pewno nie.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-09-04 22:00:50
Autor: Budzik
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
Osobnik posiadaj±cy mail kogutek444@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

mam w dupie wiarygodno¶ć na grupach dyskusyjnych.

No własnie zauważyłem.

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy człowiek ma jakiego¶ fioła, ale zdaje się, że największym

Data: 2013-09-04 19:32:24
Autor: kogutek444
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
W dniu czwartek, 5 wrze¶nia 2013 00:00:50 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Osobnik posiadaj�cy mail kogutek444@gmail.com napisa�(a) w poprzednim odcinku co nast�puje:

> mam w dupie wiarygodno�� na grupach dyskusyjnych.

No w�asnie zauwa�y�em.

-- Pozdrawia... Budzik

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuďż˝ takďż˝e "_")

"Ka�dy cz�owiek ma jakiego� fio�a, ale zdaje si�, �e najwi�kszym

jest mniemanie, ďż˝e siďż˝ nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Zauważyłe¶ i jeste¶ z siebie taki dumny że musisz się pochwalić. Z 15 lat tutaj jestem. Upo¶ledzony umysłowo jeste¶ ze wła¶nie zauważyłe¶?

Data: 2013-09-05 07:40:51
Autor: Budzik
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
[...]

My¶lę, ze to przykład egocentryzmu s±dzić, ze kazdy cię tu zna.
Dotychczas nie zwracałem na twoje posty szczegolnej uwagi.
Mam nadzieje, że cię to nie urazilo. ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearn± walizeczkę

Data: 2013-09-05 04:32:38
Autor: kogutek444
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
W dniu czwartek, 5 wrze¶nia 2013 09:40:51 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Osobnik posiadaj�cy mail kogutek444@gmail.com napisa�(a) w poprzednim odcinku co nast�puje:

> Zauwa�y�e� i jeste� z siebie taki dumny �e musisz si� pochwali�. Z 15

> lat tutaj jestem. Upo�ledzony umys�owo jeste� ze w�a�nie zauwa�y�e�? My�l�, ze to przyk�ad egocentryzmu s�dzi�, ze kazdy ci� tu zna.

Dotychczas nie zwraca�em na twoje posty szczegolnej uwagi.

Mam nadzieje, �e ci� to nie urazilo. ;-)

-- Pozdrawia... Budzik

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuďż˝ takďż˝e "_")

Jestem maďż˝y Talibanek, mam  granatďż˝w caďż˝y dzbanek, nuklearnďż˝ walizeczkďż˝

i wďż˝glika  probďż˝weczkďż˝. Raz, dwa, trzy, dziďż˝ Allacha spotkasz  Ty !

A ja my¶lę ze to próba naprawienia ¶wiata w skali mikro. Próba poprzrez wy¶miewanie głupoty.

Data: 2013-09-05 17:32:18
Autor: jerzu
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
On Tue, 3 Sep 2013 19:00:33 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

kogutek wie, to niech da szczegóły.

Kogutek od kilku lat bredzi o jakim¶ Skynecie, co to o nim newet
google nie wie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-09-04 21:40:30
Autor: jerzu
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
On Tue, 3 Sep 2013 07:00:46 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Pytałem, co kolega pisz±cy o tachografie miał na mysli.

Drób sobie tak pieprzy...

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-09-03 00:12:25
Autor: the_foe
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
W dniu 2013-09-02 23:33, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

chłopaki z blokowisk to rozkmini± w 5 minut.
Miałem kiedys znajomka co miał firmę transportow±, z 15 lat temu zagaduję go, ze w TV słyszałem, ze dzieki cyfrowemu tacho nie ma juz sciem. A on z usmiechem, ze cyfrowe tacho to najlepsze co moglo sie pokazac dla jego firmy, skonczyły sie uciazliwe wały z krazkami a zaczela sie kulturka z laptopami.

--
@foe_pl

Data: 2013-09-02 17:11:43
Autor: kogutek444
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
W dniu wtorek, 3 wrze¶nia 2013 00:12:25 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
> [...]

Miałem kiedys znajomka co miał firmę transportow±, z 15 lat temu zagaduję go, ze w TV słyszałem, ze dzieki cyfrowemu tacho nie ma juz sciem. A on z usmiechem, ze cyfrowe tacho to najlepsze co moglo sie pokazac dla jego firmy, skonczyły sie uciazliwe wały z krazkami a zaczela sie kulturka z laptopami.

Przetwarzanie danych jest teraz na bardzo wysokim poziomie. Dla tych co kontroluj± firmy transportowe elektroniczny tachograf to bajka. Wszystkie dane maj± w formie gotowej do użycia. Bior± dane z tachografu w samochodzie i każ± systemowi od pobierania opłat za przejazd drogami sprawdzić czy się pokrywaj± z tym co zarejestrował. Jak się nie pokrywaj± to bior± gęstszy grzebyk do czesania. Ciekawe jakie s± kary za fałszowanie zapisu tachografu?

Data: 2013-09-03 06:46:49
Autor: Adam Wysocki
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
kogutek444@gmail.com wrote:

I dlatego Unia chce wprowadzić tachografy w osobówkach.

Niech wprowadza, będ± tacho, to znajd± się też sposoby na tacho.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-09-03 06:48:14
Autor: Adam Wysocki
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
megrims <merimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

Kiedy¶ wyprzedzałem go¶cia na gierkówce. Jechałem tak co¶ około 180.
Lizak zatrzymanie i oskarżyli mnie o 120/90. Czyli nie mój pomiar.
Zdarza się.

Mnie kiedy¶ wideorejestrator wyłowił jak miałem 180, ale zarejestrowali 105, chyba dlatego że ich zauważyłem i zacz±łem zwalniać. Fart? Mały fart, 105/50 to marne pocieszenie, i tak 400zł i 10pkt...

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-09-03 01:00:15
Autor: Czesław Wiśniak
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
I pojechałem :)
+ dla policjantĂłw za ludzki odruch, + za Ĺ‚adnÄ… i uprzejmÄ… policjantkÄ™
- za niewyłapanie mnie: skoro on był za szybki - to ja tym bardziej.

Do mnie kiedys strzelal suszara zza krzaka i nie zdazyl wyjac lizaka z kieszeni. Machal mi juz wtedy, gdy wachal spaliny bo widzialem we wstecznym. Tylko sie usmialem i na wszelki wypadek zaraz wskoczylo 180, wiecej sie balem bo to jakas drugorzedna droga byla. Na wszelki wypadek wolalem sie szybciej oddalic.

Data: 2013-09-03 06:58:20
Autor: Adam Wysocki
1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)
Czesław Wi¶niak <czewi@nima.pl> wrote:

Do mnie kiedys strzelal suszara zza krzaka i nie zdazyl wyjac lizaka z kieszeni. Machal mi juz wtedy, gdy wachal spaliny bo widzialem we wstecznym.

Jak już sobie opowiadamy ciekawe sytuacje ;)

Kiedy¶ sobie jadę ulic±, ruch minimalny, widzę nieoznakowanych łowców, jak trzymaj± osobówkę. Zajechałem na stację, zalałem, wyjechałem ze stacji, zawin±łem i widzę ich - jak tylko mnie zobaczyli, dali gazu i ruszyli za mn± :) Nie dziwne, byłem jedynym samochodem w okolicy :) Noga z gazu, spokojnie skręciłem w dłuuug± jednopasmówkę, oni nadal za mn±... przegoniłem ich przez parę kilometrów 35-40 km/h... jak tylko mogli zjechać, to zjechali, poborca podatkowy patrzy na mnie nienawistnym wzrokiem... pozdrowiłem go z u¶miechem :) 1:0.

http://motogof.tumblr.com/

1:0 dla mnie, "+" i "-" dla policji :)