1/0 to liczba czy nie ? [crosspost]

Data: 2010-08-30 13:08:17
Autor: Nicon
1/0 to liczba czy nie ? [crosspost]
Zauwazylem ze w promocyjnych tubkach z pasta do zebow,
takich +25%, jak sie nacisnie tubke to zamiast pasty leci powietrze.
Te +25% to jest robienie ludzi w konia i nabijanie ludzi w tubke.

Tez to zauwazyliscie ?

Data: 2010-08-30 13:45:52
Autor: Edward Robak*
antypolecy [było: 1/0 to liczba czy nie ? [crosspost]]
"Nicon" <nic@n.pl>

[...]

Tego nie zauważyłem, ale zauważyłem w swojej skrzynce pocztowej
taki tekst będący odpowiedzią na mój post wysłany na pl.sci.matematyka

mój post /fragment/
    Kopia tego posta zostanie wysłana na moderowaną GD
    pl.sci.matematyka
    Jeśli post ten nie ukaże się na tej grupie, to będzie dowodem
    że w polskojęzycznym Usenecie jest CENZURA.
    Nie ma żadnych powodów, by powyższy tekst przezwać przezwiskiem
    niematematyczny i zablokować jego publikację na grupie
    poświęconej matematyce. Taką cenzurę mogą prowadzić wyłącznie
    ludzie świadomie nastawieni przeciwko matematyce, zwłaszcza tej
    którą nazywa się "polska szkoła matematyczna", a więc antypolacy.
/koniec cytatu

W odpowiedzi, która przyszła choć nie musiała cenzor napisał:
cytat:
    Twoja wiadomosc zostala odrzucona, gdyz jej tematyka
    nie miesci sie w zakresie zagadnien poruszanych
    na grupie pl.sci.matematyka.
    [...]
    Ewentualne zapytania prosimy kierowac na adres psm-board@knf.p.lodz.pl

    Dziekujemy,
    Zespol moderatorski
/koniec cytatu

Problem jest o tyle ciekawy, że istnieje takie prawdopodobieństwo
iż ten mechanizm, który roboczo nazwałem "antypolacy" dotyczy
nie tylko CENZURY Usenetu.
pozdrawiam,
  Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

Data: 2010-08-30 14:07:16
Autor: MH
> [...]

Problem jest o tyle ciekawy, że istnieje takie prawdopodobieństwo
iż ten mechanizm, który roboczo nazwałem "antypolacy" dotyczy
=========================

Istotnie , pl.sci.matematyka jest obecnie najgorszą grupą dyskusyjną. Świadczy o
tym chociażby znikoma ilość wątków. Ostatnio też wysłałem posta , sprawa
dotyczyła pewnego pomysłu dot. zastosowania f. Greena w demodulacji
wielokanałowej. Gdziee tam !!! Ani nie przepuścili posta , ani nic nie odpisali.
Więcej tam nie napiszę !!

MH

Data: 2010-08-30 14:30:11
Autor: Robakks
antypolecy [było: 1/0 to liczba czy nie ? [crosspost]]
"MH" <logiznam@op.pl>

> [...]

wielokanałowej. Gdziee tam !!! Ani nie przepuścili posta , ani nic nie odpisali.

Proces wynaradawiania może dokonywać się na wielu płaszczyznach,
a więc nie tylko poprzez popularne masmedia, czy wpływ na programy
nauczania, kulturę, politykę, gospodarkę - ale także blokowanie skupisk
twórczych jakim mogłaby być pl.sci.matematyka gdyby nie była
objęta cenzurą degradującą tę polskojęzyczną przestrzeń słowa.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

Data: 2010-08-30 15:08:29
Autor: MH
[...]

=================

Nie sądzę aby w tym konkretnym przypadku powyższa argumentacja miała
zastosowanie. Chociaż , cholera wie...  A tak na marginesie , widzę Cię tutaj
chyba pierwszy raz. Parę razy wymienialiśmy poglądy na fizyce... Jak zapewne
zorientowałeś się po przeczytaniu kilku wątków na psp , Twoje powyższe
twierdzenie jest w pełni uzasadnione.  Ale tak czy inaczej grupa jest .. ,
nazwijmy to wesoła. Trzeba przywyknąć do formy artykułowania myśli wyrażanych
przez co poniektórych adwersarzy i tyle...

MH

Data: 2010-08-31 10:22:01
Autor: Robakks

[...]

chech
Potwierdzasz tym samym, że nie wystarczy patrzeć by widzieć. :)

[...]

Mnie te rozmowy w Usenecie przypominają wojnę 30-to letnią.
Uczestniczące w wojnie obozy okopały się we własnych dołkach
i obrzucają się nawzajem argumentami, które nikomu nie robią
krzywdy bo spływają po obrzucanych jak woda po kaczce.
Od czasu do czasu jakiś harcownik wyjdzie z dołka i zrobi fikołka
- czym wzbudza ogólną wesołość, ale śmiech się kończy gdy wraca
tam skąd przyszedł, a "wojenka o nic" trwa dalej zgodnie z
postmodernistyczną zasadą:
"bo nie o to chodzi by złapać króliczka"
Ogólnie:
nie ma woli porozumienia, a co za tym idzie:
nie powstanie
wieża Babel
ponad podziałami...
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

Data: 2010-08-30 14:50:24
Autor: Nicon
[...]

Rozumiem.

Moze swojego posta przybij do krzyza?
Krzyza nikt nie wymoderuje ani nie ruszy.

Data: 2010-08-30 16:09:53
Autor: Robakks

[...]

rotfl
Przypuśćmy, że antypolacy tak prowadzili gospodarkę polską,
że to co trzeba płacić Panom zamorskim to już nie jest dziesięcina
ale pięćdziesięcina - a więc połowa wypracowanego
dochodu jest odprowadzana za nic. Wolne państwo, które
połowę dochodu oddaje Panom nie jest wolne, lecz jest
kolonią eksploatowaną na full.
Przybicie kartki do krzyża nic nie zmieni. :-)
Co ciekawe popłakanie sobie i użalanie się,
także nic nie zmieni.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

Data: 2010-08-30 17:39:39
Autor: Lebowski
W dniu 2010-08-30 13:45, Edward Robak* pisze:
[...]

Nie rozumiem, chcesz poprzez ten post stwierdzic,
ze brakuje ci inteligencji, aby dostarczyc wiadomosc do moderowanej grupy i co w zwiazku z tym?
Chcesz wspolczucia dla twojego ewentualnego ograniczenia umyslowego,
czy mamy potepic rygorystyczne i byc moze nieco subiektywne zasady moderacji na tamtej grupie? I po co mamy to zrobic?
Lebowski

1/0 to liczba czy nie ? [crosspost]