1.000.000,00 dolarĂłw mandatu

Data: 2010-08-14 17:02:11
Autor: Konrad L
1.000.000,00 dolarĂłw mandatu
Nidlugo dojdzie do tego, ze kto wiecej zarabia to nie bedzie mogl usiąść za kierownica... Troche to chore.

Data: 2010-08-14 19:02:12
Autor: J.F.
1.000.000,00 dolarów mandatu
On Sat, 14 Aug 2010 17:02:11 +0200,  Konrad L wrote:
Nidlugo dojdzie do tego, ze kto wiecej zarabia to nie bedzie mogl usiąść za kierownica... Troche to chore.

Ale skad ten wniosek ? Czy ktos proponuje uzaleznic cene benzyny od zarobkow ? :-)

J.

Data: 2010-08-15 12:57:38
Autor: megrims
1.000.000,00 dolarów mandatu
W dniu 2010-08-14 19:02, J.F. pisze:
[...]

Cena benzyny od zarobków? Może i nie.

Koszt przejechania 1 km autem, które lata pod 300 km/h jest
najczęściej kilka razy wyższy niż auta "normalnego" (Opel
Astra, VW Golf itp).

IMO ktoś, kto takim autem jeździ i tak dużo więcej oddaje
do budżetu w podatkach niż przeciętny kowalski.
To mandaty też ma płacić kilka razy wyższe?

Data: 2010-08-15 13:11:33
Autor: J.F.
1.000.000,00 dolarów mandatu
On Sun, 15 Aug 2010 12:57:38 +0200,  megrims wrote:
[...]

Ale chcemy rownosc wobec prawa, i to ze ktos placi duzo wiecej
podatkow nie upowaznia go do jezdzenia szybciej niz przepisy pozwalaja
:-)

Dopiero platne autostrady mialy to zmienic, ale opornie idzie, komuchy
sie dorwaly do wladzy i tez tak nie bedzie  :-)

J.

Data: 2010-08-15 14:25:41
Autor: MadMan
1.000.000,00 dolarów mandatu
Dnia Sun, 15 Aug 2010 12:57:38 +0200, megrims napisał(a):

IMO ktoś, kto takim autem jeździ i tak dużo więcej oddaje
do budżetu w podatkach niż przeciętny kowalski.
To mandaty też ma płacić kilka razy wyższe?

Mandat to nie podatek wpływający do budżetu tylko kara za łamanie
przepisów. Kara powinna mieć efekt wychowawczy. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-15 14:29:05
Autor: DoQ
1.000.000,00 dolarów mandatu
megrims pisze:

IMO ktoś, kto takim autem jeździ i tak dużo więcej oddaje
do budżetu w podatkach niż przeciętny kowalski.
To mandaty też ma płacić kilka razy wyższe?

LOL - jak placi duze podatki, to powinien byc zwolniony z karania za lamanie przepisow ruchu drogowego, albo chociaz moc bezkarnie pobzykac nieletnie.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-08-15 15:10:44
Autor: J.F.
1.000.000,00 dolarów mandatu
On Sun, 15 Aug 2010 14:29:05 +0200,  DoQ wrote:
megrims pisze:
[...]

Bogatemu nieletnie ponoc same wchodza chetnie do samochodu :-)

J.

Data: 2010-08-15 15:29:15
Autor: DoQ
1.000.000,00 dolarów mandatu
J.F. pisze:

LOL - jak placi duze podatki, to powinien byc zwolniony z karania za lamanie przepisow ruchu drogowego, albo chociaz moc bezkarnie pobzykac nieletnie.
Bogatemu nieletnie ponoc same wchodza chetnie do samochodu :-)

No wiec wlasnie, az sie prosi o odpowiedni przepis umozliwiajacy bogatemu ;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-08-15 13:45:17
Autor: to
1.000.000,00 dolarów mandatu
begin DoQ
No wiec wlasnie, az sie prosi o odpowiedni przepis umozliwiajacy
bogatemu ;-)

A jest jakiś zakazujący bzykania nieletnich w wieku 15-18?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-15 15:46:42
Autor: DoQ
to pisze:
No wiec wlasnie, az sie prosi o odpowiedni przepis umozliwiajacy
bogatemu ;-)
A jest jakiś zakazujący bzykania nieletnich w wieku 15-18?

Nieletnich <15 roku? Jest.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-08-15 20:44:08
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 15 Aug 2010 15:46:42 +0200, DoQ napisał(a):

A jest jakiś zakazujący bzykania nieletnich w wieku 15-18?
Nieletnich <15 roku? Jest.

A może tak trzymać się tematu? Twoja odpowiedź kolejny raz ma się nijak do
pytania.

AK

Data: 2010-08-15 20:47:35
Autor: Artur Maśląg
1.000.000,00 dolarów mandatu
W dniu 2010-08-15 20:44, Andrzej Kubiak pisze:
[...]

LOL - Twoja za to jest doskonale związana z tematem.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-08-15 22:10:29
Autor: Andrzej Kubiak
1.000.000,00 dolarów mandatu
Dnia Sun, 15 Aug 2010 20:47:35 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

LOL - Twoja za to jest doskonale związana z tematem.

Podobnie jak i twoja, tak to możesz się przekomarzać w piaskownicy.
Zwróciłem przedpiścy uwagę, bo "to" zręcznie dyskutuje, tyle że adwersarzy,
w tym i ciebie, ma kiepskich. Ewentualna odpowiedź pozostanie bez odbioru, bo szkoda na ciebie czasu.

AK

Data: 2010-08-15 22:24:20
Autor: Artur Maśląg
1.000.000,00 dolarów mandatu
W dniu 2010-08-15 22:10, Andrzej Kubiak pisze:
Artur Maśląg napisał(a):

[...]

Dobre, słowa w dyskusji nie wypowiedział, za to pięknie się pokazał :)
Jak widać odwagi koledze brakuje, ale to dość typowe.

Ewentualna odpowiedź pozostanie bez odbioru, bo szkoda na ciebie czasu.

Bez żalu - z osobami, które się tak zachowują dyskusji się nie
prowadzi.

Data: 2010-08-16 12:28:20
Autor: Jakub Witkowski
1.000.000,00 dolarów mandatu
Artur Maśląg napisał(a):

[...]

A czy kibic, który pokazuje co myśli o zawodnikach, to ma obowiązek grać?

Data: 2010-08-16 14:02:07
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
1.000.000,00 dolarów mandatu
(...)
A czy kibic, który pokazuje co myśli o zawodnikach, to ma obowiązek grać?

Nie, ale to zupełnie inna sytuacja.

Data: 2010-08-15 16:06:58
Autor: J.F.
1.000.000,00 dolarów mandatu
On Sun, 15 Aug 2010 15:29:15 +0200,  DoQ wrote:
J.F. pisze:
[...]

Przeciez w sumie jest. Po pierwsze sprawy nie bedzie, a jak bedzie to
nie bedzie dowodow, a jak beda to dostanie w zawiasach, bo przeciez
nie miala wieku na czole wypisanego.

J.

Data: 2010-08-15 17:17:22
Autor: megrims
1.000.000,00 dolarów mandatu
W dniu 2010-08-15 14:29, DoQ pisze:
(ciach)
moc bezkarnie pobzykac nieletnie.

No to wchodzimy na bardzo grząski grunt.

Data: 2010-08-16 11:01:52
Autor: Icek
1.000.000,00 dolarów mandatu

> [...]

do budżetu w podatkach niż przeciętny kowalski.
To mandaty też ma płacić kilka razy wyższe?

a moze to auto z wypozyczalni ?

Zaplacil 1000 euro bo chcial sie przejechac "bolidem" ??

Icek

Data: 2010-08-16 12:25:07
Autor: Jakub Witkowski
1.000.000,00 dolarów mandatu
[...]

Widzę to spore pole do popisu!

Data: 2010-08-14 22:57:25
Autor: Bydlę
1.000.000,00 dolarów mandatu
On 2010-08-14 17:02:11 +0200, Konrad L <pix@o2.pl> said:

Nidlugo dojdzie do tego, ze kto wiecej zarabia to nie bedzie mogl usiąść za kierownica...

???
Maybachy, czego nie wiedzą buraki kupujące takie auto i następnie powożący nim samodzielnie, to auto dla ludzi, których stać na kierowcę.
Kierowca będzie zarabiał 1000 miesięcznie, więc kara będzie góra - 140.
;>

 Troche to chore.

Tak, ślepa wiara w to, że prędkość zabija, jest chora.
:-)

--
Bydlę

1.000.000,00 dolarĂłw mandatu