1.000.000,00 dolarĂłw mandatu

Data: 2010-08-16 11:21:43
Autor: KJ Siła Słów
1.000.000,00 dolarĂłw mandatu
megrims pisze:
http://biznes.onet.pl/szwajcaria-rekordowy-mandat,18543,3466171,1,news-detal

Szwajcaria to wyjatkowo glupie miejsce do zamykania budzika.

Interesuje mnie bardziej co mu zrobia jak sie okaze ze gosc jest goly jak swiety turecki a samochod pozyczyl od bogatego kolegi.

KJ

Data: 2010-08-16 12:24:22
Autor: P_ablo
1.000.000,00 dolarów mandatu
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:i4avvf$k4n$1inews.gazeta.pl...
megrims pisze:
http://biznes.onet.pl/szwajcaria-rekordowy-mandat,18543,3466171,1,news-de

Interesuje mnie bardziej co mu zrobia jak sie okaze ze gosc jest goly jak swiety turecki a samochod pozyczyl od bogatego kolegi.

Wsadza do pierdla aby "sprawiedliwosci" stalo sie za dosc.
I nie bedzie tu mowy o solidarnosci nizamoznaych  ale o zawisci, za to, ze ma takich majetnych kolegow...

--
Picasso

Data: 2010-08-16 12:25:26
Autor: J.F.
1.000.000,00 dolarów mandatu
On Mon, 16 Aug 2010 11:21:43 +0200,  KJ Siła Słów wrote:
megrims pisze:
[...]

Szwajcarzy chyba maja na to jakies sposoby ? Na przyklad zatrzymaja sprawce i samochod do czasu uregulowania
grzywny .

J.

Data: 2010-08-16 12:33:52
Autor: Icek
1.000.000,00 dolarów mandatu
> [...]

Szwajcarzy chyba maja na to jakies sposoby ? Na przyklad zatrzymaja sprawce i samochod do czasu uregulowania

a jak byl z wypozyczalni ?

Icek

Data: 2010-08-16 14:50:02
Autor: J.F.
1.000.000,00 dolarów mandatu
On Mon, 16 Aug 2010 12:33:52 +0200,  Icek wrote:
> [...]

Szwajcarzy chyba maja na to jakies sposoby ? Na przyklad zatrzymaja sprawce i samochod do czasu uregulowania

To wypozyczalnia lub ubezpieczalnia pokryja straty i sie oducza
oferowac tak szybkie auta.
Ewentualnie beda dostepne tylko dla posiadaczy kart kredytowych z
milionem euro limitu, lub z elektronicznym ogranicznikiem predkosci.

I wsszyscy Szwajcarzy beda dalej zadowoleni :-)

J.

1.000.000,00 dolarĂłw mandatu