1/2 Remes PP

Data: 2009-04-15 19:42:07
Autor: grabarz
1/2 Remes PP
Legia Warszawa- Ruch Chorzów
Lech Poznań- Polonia Warszawa
Przed chwilą była transmisja w sportowych faktach na tvn. Oglądał ktoś?? Jak dla mnie to był smiech nie losowanie. Sprawiało wrażenie, że wszystko jest ustawione aby zwiększyc prawdopodobieństwo finału Lech- Legia. Kołecki nawet nie zamieszał tych kulek w koszyku. Może szukam dziury w całym ale nie zrobiło to na mnie dobrego wrażenia.

Pozdrawiam
    Maciej G.

Data: 2009-04-15 19:50:07
Autor: Cavallino
1/2 Remes PP
Użytkownik "grabarz" <grabcio01@interia.pl> napisał w wiadomości news:gs569d$n4b$1opal.icpnet.pl...
Legia Warszawa- Ruch Chorzów
Lech Poznań- Polonia Warszawa
Przed chwilą była transmisja w sportowych faktach na tvn. Oglądał ktoś??

Całość była na nSport.
Nie było tam widać niczego niewłaściwego.

Data: 2009-04-16 07:35:11
Autor: Jacek
1/2 Remes PP
grabarz pisze:
[...]

Finał jest na Śląskim. Jeśli Ruch pacnie Legię (w co szczerze jednak wątpię) trybuny będą pełne. Więc chyba się nie ustawiali na finał Legia-Lech ;) .

--
Jacek

Data: 2009-04-16 09:37:55
Autor: stebi
1/2 Remes PP
Jacek pisze:

Finał jest na Śląskim. Jeśli Ruch pacnie Legię (w co szczerze jednak wątpię) trybuny będą pełne. Więc chyba się nie ustawiali na finał Legia-Lech ;) .

A na Legia-Lech będą puste?

Data: 2009-04-16 11:11:06
Autor: Jacek
1/2 Remes PP
BearBag pisze:
Finał jest na Śląskim. Jeśli Ruch pacnie Legię (w co szczerze jednak
wątpię) trybuny będą pełne.

a kto je by zapelnil? Na lige ruchu przychodzi kolo 4tys w porywach, a
na PP przyjdzie 40tys? Bo chyba nie sadzisz ze wiecej niz 5tys
przyjedzie z Poznania? No moze 7...

E tam, Niebieskie zrobią pospolite ruszenie jak na derby z Zabrzem, w myśl transparentu "Niebieskie są jak kreple w tłusty czwarte. Raz do roku jest ich w ciul" ;)

--
Jacek

Data: 2009-04-16 11:21:19
Autor: Cavallino
1/2 Remes PP
Użytkownik "Jacek" <jackrzyzak@wyborcza.pl> napisał w wiadomości news:

E tam, Niebieskie zrobią pospolite ruszenie jak na derby z Zabrzem, w myśl transparentu "Niebieskie są jak kreple w tłusty czwarte. Raz do roku jest ich w ciul" ;)

Co to są kreple?
Pączki?

Data: 2009-04-16 14:17:00
Autor: Jacek
1/2 Remes PP
Cavallino pisze:
[...]

Zgadza się, pączki :)

--
Jacek

Data: 2009-04-16 22:44:42
Autor: Andrzej Bogacki
1/2 Remes PP
a kto je by zapelnil?

A ja sie chyba wybiore bez wzgledu na sklad finalu, choc wolalbym zeby to byl Lech z Legia.
Tylko ja niestety prawie nigdy nie trfiam z wynikiem.... :-(

1/2 Remes PP