1.3 MultiJet opinie

Data: 2015-11-28 19:19:53
Autor: gobo
1.3 MultiJet opinie
Hej,
Kilka dni temu wypożyczyłem we Włoszech Fiata 500l z tym silnikiem. Jak dla mnie i silnik i auto to katastrofa. Zawieszenie jakieś nadpobudliwe, auto jest mocno nadsterowne, Sam silnik dla mnie był porażką. Nie lubię kręcić obrotami, a w tym aucie nie da się inaczej jeździć - ciągłe mieszanie biegami to podstawa - auto nie jest elastyczne. Jeździłem sam - trochę po płaskim, trochę po górkach - zrobiłem około 700km. Jechałem sam z 1 walizką. Gdybym załadował auto pasażerami i dużą ilością bagażu, to chyba by nie ruszyło wcale. Do 110 jest w miarę cicho, później to już klęska. Ogólnie 120-130 to chyba maksymalna prędkość z jaką można podróżować. Później hałas zagłusza myśli. Pali mało - ja mu dawałem dosyć mocno popalić i zeżarł tylko 5,9l.
Auta i silnika nie chciałbym nawet za darmo.
Pozdrawiam
Piotrek, Zgorzelec

1.3 MultiJet opinie