1/3 rynku dotykowych smartphonów to iPh one

Data: 2010-02-11 15:36:59
Autor: ToMasz
1/3 rynku dotykowych smartphonów to iPh one
Jan Strybyszewski pisze:

Wnioski:
optymistyczne ale do bani. Napisz zapytanie do aqurat zapytanie kiedy
automapa będzie na iPhona albo na androida, i wklej odpowiedź tutaj.
JEśli zaprzestaną wspierania WM a przejdą na andrioda, bedzie to ostatni
gwoźdź do trumny!
Twoje statystyki nie obrazują ILOŚCI urządzeń na rynku, jedynie aktualną
sprzedaż. No i kolejna sprawa. Użytkownik WM na 100% coś zainstaluje,
raczej coś kupi. użytkownik iPhona, androida...z naszej grupy - na
pewno, ale reszta...
ToMasz

Data: 2010-02-11 16:14:22
Autor: Jan Strybyszewski
ToMasz pisze:
Jan Strybyszewski pisze:

[...]

Ale wiesz ze istnialy czasy bez automapy:)

[...]

Akurat kula w plot bo przecietna ilosc zainstalowanych aplikacji i w Androidzie i w iphonie bije na glowe przecietnego WM o 300-600%.

Data: 2010-02-13 14:16:58
Autor: Przemek
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości
Ale wiesz ze istnialy czasy bez automapy:)

Bez telefonu też, wiesz? Jeszcze jakis tego typu argument?

Akurat kula w plot bo przecietna ilosc zainstalowanych aplikacji i w
Androidzie i w iphonie bije na glowe przecietnego WM o 300-600%.

niech zgadnę, żeby to to się nadawało do uzywania trzeba zainstalować te 3
do 6 aplikacji czyniących klocek uzytecznym na poziomie WM?
I jeszcze jedno, moje pytania były retoryczne...
Przem

Data: 2010-02-13 15:52:45
Autor: Jan Strybyszewski
Przemek pisze:
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości
Ale wiesz ze istnialy czasy bez automapy:)

Bez telefonu też, wiesz? Jeszcze jakis tego typu argument?

Mnie bawi ze niektorzy uwazaja Automapa za osmy cud swiata i nie przyjmuja do wiadomosci powstania LEPSZEJ NAWIGACJI.

niech zgadnę, żeby to to się nadawało do uzywania trzeba zainstalować te 3
do 6 aplikacji czyniących klocek uzytecznym na poziomie WM?
I jeszcze jedno, moje pytania były retoryczne...

Buhahah... sa aplikacje zle .... nie ma aplikacji tez zle... tym niszowcom z WM to nijak nie dogodzisz. Ale spoko to taki kilkuprocentowy rynkowy folklor nie nalezy im dokuczac co najwyzej rezerwat zrobic

Przem

Data: 2010-02-14 02:30:51
Autor: Przemek
[...]

Mnie też,że niektórzy nie przyjmuja do wiadomości, że inne powstałe są do kitu.

[...]

Że niby "a u was murzynów biją"? Do takiego poziomu dyskusji mnie nie sprowadzisz.
Przem

Data: 2010-02-15 10:23:03
Autor: Jan Strybyszewski
Przemek pisze:

Że niby "a u was murzynów biją"? Do takiego poziomu dyskusji mnie nie sprowadzisz.
Przem

Jak iphone nie ma flasha to "niedobry iphone" Jak windows Phone nie ma flasha... to dobry Windows.... czy chcesz potopic wszystkich hipokryzja ktora wylewa sie z uszu ?

1/3 rynku dotykowych smartphonów to iPh one