Data: 2011-09-06 12:46:47 | |
Autor: Pabl_o | |
1.4 tsi, odlaczanie cylindrow - zawory? | |
Użytkownik "mar jan" <nowy140WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5a65.0000052e.4e65f334newsgate.onet.pl... specjalisci od nabijania mechanikom kabzy - dzial konstrukcji silnikow VW - Hmmm Przy otwartych zaworach ssacych moze byc problem z pomiarem ilosci powietrza przez przeplywomierz. Z kolei przy otwartych wydechowych moga wypalic sie gniazda zaworowe. Zapodaj te filmiki. -- Picasso |
|
Data: 2011-09-06 11:07:06 | |
Autor: AZ | |
1.4 tsi, odlaczanie cylindrow - zawory? | |
On 2011-09-06, Pabl_o <nielubie@spamu.pl> wrote:
Od braku spalania wypalic gniazda? -- Artur |
|
Data: 2011-09-06 13:23:01 | |
Autor: Pabl_o | |
1.4 tsi, odlaczanie cylindrow - zawory? | |
Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:j44usq$tej$3node2.news.atman.pl...
Zakladajac, ze sa otwarte caly czas, to plomien z sasiednich cylindrow MOZE narobic szkod. Nie wiadomo jak jest skonstruowany kolektor wydechowy -- Picasso |
|
Data: 2011-09-06 13:01:08 | |
Autor: PM | |
1.4 tsi, odlaczanie cylindrow - zawory? | |
Przy otwartych zaworach ssacych moze byc problem z pomiarem ilosci powietrza e tam można zostawić pomiar i wyłączyć 2 wtryskiwacze niestety powietrze będzie pchane w wydech i zmieni się lambda. wychodzi na to że nie ma wyjscia i trzeba zamykać zawory i liczyc się ze stratą mocy. |
|
Data: 2011-09-06 13:15:43 | |
Autor: Ukaniu | |
1.4 tsi, odlaczanie cylindrow - zawory? | |
Użytkownik "PM" <xpm@wp.pl> napisał w wiadomości news:j44ujk$tcm$1mx1.internetia.pl... wychodzi na to że nie ma wyjscia i trzeba zamykać zawory i liczyc się ze stratą mocy. Trzeba zamykać zawory aby uniknąć strat mocy. -- Pozdrawiam, Łukasz |
|
Data: 2011-09-06 13:39:16 | |
Autor: PM | |
1.4 tsi, odlaczanie cylindrow - zawory? | |
wychodzi na to że nie ma wyjscia i trzeba zamykać zawory i liczyc się ze stratą mocy. że niby w jednym cylindrze rozprężamy a drugi wraca ciągnięty podciśnieniem? no coś w tym jest. |
|
Data: 2011-09-06 14:11:48 | |
Autor: Ukaniu | |
1.4 tsi, odlaczanie cylindrow - zawory? | |
Użytkownik "PM" <xpm@wp.pl> napisał w wiadomości news:j450r0$c8o$1mx1.internetia.pl... że niby w jednym cylindrze rozprężamy a drugi wraca ciągnięty podciśnieniem? Jak sprężasz wkładasz pracę bo pchasz tłok w górę. Potem sprężony gaz wykonuje (oddaje) pracę pchając tłok na dół. Jakby nie było odbierania ciepła od sprężanego gazu to po jednym cyklu góra-dół sumarycznie praca wykonywana przez gaz w danym cylindrze = 0. -- Pozdrawiam, Łukasz |
|
Data: 2011-09-06 14:23:45 | |
Autor: GR001 | |
1.4 tsi, odlaczanie cylindrow - zawory? | |
a co z termiką takiego silnika...
Przy pracy wszystkich cylindrów, całość nagrzewa się równomiernie... kiedy pracują tylko 2 to w ich otoczeniu temperatura jest wyższa... A co ze zurzyciem mechanicznym? po powiedzmy 300 000 km takie 2 pracujące częściej cylindry są dużo bardziej zużyte... Wiele problemów, żeby udało się temu bezawaryjnie chodzić... chociaż HEMI po 30 latach działa... pozdr. gr |
|
Data: 2011-09-06 15:04:03 | |
Autor: PM | |
1.4 tsi, odlaczanie cylindrow - zawory? | |
Przy pracy wszystkich cylindrów, całość nagrzewa się równomiernie... A co ze zurzyciem mechanicznym? po powiedzmy 300 000 km takie 2 pracujące częściej cylindry są a nie można zmieniac tych niepracujacych cylindrów co jakiś czas..albo nawet bardzo często (co kilka (naście) obrotów. |
|