Data: 2009-12-17 07:00:35 | |
Autor: Agent | |
1.4HDi - dochodzenie do temp roboczej? | |
Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hgbn9n$dom$1news.onet.pl... Tak z ciekawosci.Pewnie wszystko ok. Mój diesel (1.7 CTDi) się dogrzał po czym wskazówka spadła z powrotem w dół trochę. W aucie też miałem średnio ciepło mimo ogrzewania na max. |
|
Data: 2009-12-17 11:00:58 | |
Autor: Jacek | |
1.4HDi - dochodzenie do temp roboczej? | |
Agent pisze:
to standard - ale czy sa samochody, ktore nie maja problemow z taka temperatura, tj., stoja np caly czas w korku i lapia wlasciwa temperature... oczywiscie mowa o takich temp jak teraz i jezdzie caly czas w korku. Moze jakies v8? |
|
Data: 2009-12-17 08:17:14 | |
Autor: Gom | |
1.4HDi - dochodzenie do temp roboczej? | |
On 17 Gru, 11:00, Jacek <mo...@spam-wp.pl> wrote:
to standard - ale czy sa samochody, ktore nie maja problemow z taka Moje R5 (W202 OM605) nie ma z tym najmniejszego problemu: http://img692.imageshack.us/img692/5155/20091217k.jpg Silnik trzyma temp., a w kabinie jest na tyle gorąco, że musiałem zdjąć kurtkę :-) -- Gom |
|
Data: 2009-12-18 21:55:16 | |
Autor: Grzegorz Prędki | |
1.4HDi - dochodzenie do temp roboczej? | |
to standard - ale czy sa samochody, ktore nie maja problemow z taka temperatura, tj., stoja np caly czas w korku i lapia wlasciwa temperature... oczywiscie mowa o takich temp jak teraz i jezdzie caly czas w korku. W moim volvo 850 2,5 benzyna nie bylo z tym najmniejszych problemow. Wskazowka lekko opada dopiero gdy (pare lat temu) byly mrozy -25 i sie jechalo. Gdy auto stalo bez problemu wskazowka osiagala polowe skali. |