1,5 BILIARDA $

Data: 2011-11-27 16:19:19
Autor: root
1,5 BILIARDA $
Na stronie forbsa, można przeczytać "Łączny majątek śmietanki amerykańskiego biznesu wart był w tym roku 1,53
biliarda dolarów"
Mam pytanie co to jest "biliard"?

Data: 2011-11-27 16:39:33
Autor: root
1,5 BILIARDA $
Dnia Sun, 27 Nov 2011 16:19:19 +0100, root napisał(a):

Na stronie forbsa, można przeczytać "Łączny majątek śmietanki amerykańskiego biznesu wart był w tym roku 1,53
biliarda dolarów"
Mam pytanie co to jest "biliard"?

Już wiem co to 1biliard = 1e15
Co prawda mnie uczyli że to trylion ale co tam - świat się zmienia.
Zresztą trylion też jest fajny
w usiech 1T=1e12 (czyli tyle co u nas bilion)
a normalnych krajach 1T=1e18 (czyli milion razy więcej niż w usa!)
Za to w usach nie ma normalnego miliarda. Nie wiem jak żyją bez niego.
Ot ciekawostki przyrodnicze.

Data: 2011-11-27 17:34:03
Autor: george
1,5 BILIARDA $

"root" <asfdhsajd@jasfj.com> wrote in message news:1b5uf9291db$.xxh3bwew2rtb$.dlg40tude.net...
[...]

spoko, za chwilę dojdziemy do bazyliona :)

george

Data: 2011-11-27 17:43:17
Autor: root
1,5 BILIARDA $
Dnia Sun, 27 Nov 2011 17:34:03 +0100, george napisał(a):

[...]

No właśnie. Przedtem powinniśmy jakoś ujednolicić nazewnictwo, bo może to
prowadzić do poważnych pomyłek.

Data: 2011-11-27 22:32:40
Autor: ron
1,5 BILIARDA $
root <asfdhsajd@jasfj.com> napisał(a):

No właśnie. Przedtem powinniśmy jakoś ujednolicić nazewnictwo, bo może to
prowadzić do poważnych pomyłek.

Właśnie tacy nawiedzeni ujednolicacze jak ty tworza takie twory jak unia eu,
jak chcesz cos wiedziec palancie o danym kraju, to sie tego dowiedz, nie wszystko czego uczyli cie w twojej przyzakladowej szkole jest aktualne na calym swiecie.

Data: 2011-11-28 08:40:05
Autor: root
1,5 BILIARDA $
Dnia Sun, 27 Nov 2011 22:32:40 +0000 (UTC), ron napisał(a):

[...]

Znowu piłeś?

1,5 BILIARDA $