1,5-​roczne dziecko

Data: 2015-07-31 09:37:22
Autor: A. Filip
1,5-​roczne dziecko
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,15-roczne-dziecko-zginelo-w-domu-podpalonym-przez-zydowskich-ekstremistow,wid,17741192,wiadomosc.html
> [...]
| palestyńskie służby bezpieczeństwa. [...]
| Rzeczniczka izraelskiej policji Luba Samri sprecyzowała, że na domu rodziny,
| która ucierpiała, napisano "Price Tag" (dosłownie "metka z ceną"). Według Samri
| był to "domniemany atak o motywach nacjonalistycznych".
| Aktywiści działający pod hasłem "Price Tag", zazwyczaj żydowscy ekstremiści,
| w ramach odwetu za próby ograniczania osadnictwa, atakują Palestyńczyków,
| _ale także chrześcijan_, ich miejsca kultu, Izraelczyków opowiadających się za
| dialogiem, a także członków izraelskiego wojska czy policji. [...]

Tylko Palestyńskich TERRORYSTÓW wolno nam potępiać?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
ÅšmiejÄ…cy siÄ™ tygrys nie pokazuje zÄ™bów.  (PrzysÅ‚owie chiÅ„skie)

Data: 2015-07-31 10:01:38
Autor: Lord Donald
1,5-​roczne dziecko zginęło w domu podpalonym przez żydowskich/izraelskich ekstr emistów/nacjonalistów/osadników

Bo oni to tak w imiÄ™ Boga to im wolno.

Data: 2015-07-31 01:37:22
Autor: Zenek Kapelinder
1,5-roczne dziecko zginê³o w domu podpalonym przez ¿ydowskich/izraelskich ekstremistów/nacjonalistów/osadników
Co ty pierdolisz z tym bogiem. Oni w imiê odwetu. Poczekaj jak bêdzie w Polsce wiêcej arabów i zaczn± stawiaæ rz±dania ¿eby wszyscy wiêcej pracowali bo zasi³ki maj± za ma³e. A jak nie to co¶ wysadz±. Jak ci w zamachu zabij± dziecko to sam za³o¿ysz grupê odwetow±.

Data: 2015-07-31 10:47:58
Autor: Lord Donald
1,5-roczne dziecko zginęło w domu podpalo nym przez żydowskich/izraelskich ekstremistów /nacjonalistów/osadników
No to dobra, idąc twoim rozumowaniem to uznajmy, że Hitler także działał w imię odwetu, przecież żydzi przed wojną nie jeden naród zmieszali z błotem swoją paserską działalnością i nie uznawaniem innej narodowości jedynie tylko swojej mimo że korzystali z gościnności tych narodów. Mimo że nie zasłużyli sobie na taki los jaki zgotowali im Naziści, tak samo Palestyńczycy nie zasłużyli na holokaust ze strony Izraela, to niechęć ludzi do tego narodu, w rezultacie do ich postępowania był raczej uzasadniony, to oni swoją rasistowską postawą i nie tolerancją innych ras, wręcz chęcią niszczenia tak zwanych przez nich goi w pełni sobie na nią zasłużyli.

Data: 2015-07-31 01:57:45
Autor: Zenek Kapelinder
1,5-roczne dziecko zginê³o w domu podpalonym przez ¿ydowskich/izraelskich ekstremistów/nacjonalistów/osadników
Pytanie kto pierwszy zacz±³ siê biæ w Palestynie.I czym byla w tamtych czasach Palestyna. Jedynym palestyñskim przemys³emjest hodowlaterrorystów. Jak Izrael taki zly to dlaczego nie odcina dostaw wody i pr±du do Palestyny. Mo¿e dlatego ¿e Palestyñczycy dobrze p³ac±? No nie p³ac±. Oni razem mogli by tam ¿yæ jak w Raju. Ale Arabom nie chce siê pracowaæ. A bez pracy i zarabiania pieniêdzy nie ma ¿ycia.

Data: 2015-07-31 15:35:56
Autor: Lord Donald
1,5-roczne dziecko zginęło w domu podpalo nym przez żydowskich/izraelskich ekstremistów /nacjonalistów/osadników
Według Niemców to Polska zaczęła wojnę, a więc Polacy są winni za cały Holokaust, co do terroryzmu naziści także uważali że wszyscy w okupowanych krajach, którzy ośmielają się im przeciwstawić to terroryści, może nie było takich mediów jak dzisiaj, ale głośne komunikaty z radiowęzłów mówiły same za siebie "... mishe terroristen ....", a o żydach miał szczególne zdanie na temat nieróbstwa, wręcz podobnie jak Izrael uważa teraz Palestyńczyków za pasożytów i chce ich wytępić, tak podobnie myśleli kiedyś naziści o żydach. Jak ta Historia lubi się kołem toczyć, gdy ofiara staje się katem, to czy poprzedni oprawca nie stanie się bohaterem?

Data: 2015-07-31 10:13:14
Autor: A. Filip
1,5-​roczne dziecko zginę
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:
> [...]
| dialogiem, a także członków izraelskiego wojska czy policji. [...]

Tylko Palestyńskich TERRORYSTÓW wolno nam potępiać?

Napiszesz więcej o wyższości Jahwe "usprawiedliwień" na Allach "usprawiedliwieniami"?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
ZjadÅ‚em swoje wÅ‚asne jagniÄ™ta, gdy zabrakÅ‚o mi doradcy.  (PrzysÅ‚owie abisyÅ„skie)

Data: 2015-08-06 10:42:06
Autor: Andrzej Lawa
> [...]

| dialogiem, a także członków izraelskiego wojska czy policji. [...]

Tylko Palestyńskich TERRORYSTÓW wolno nam potępiać?

Ja tam potępiam wszystkich.

Żydzi są ludźmi jak wszyscy inni, więc i wśród nich zdarzają się oszołomy. Oszołomy - na marginesie - tak tępe, że nie dostrzegają ironii gdy jednocześnie wspominają holocaust... a sami stosują nazistowskie metody.

Ale to tak jak i z polskimi oszołomami - tak "patriotycznymi", że zachowują się dokładnie jak hilterowcy.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

1,5-​roczne dziecko