1%

Data: 2010-02-08 20:22:31
Autor: (pj)
1%

Ukłony,

Proszę niniejszym do tablicy Astero / Mikę (?) w celu potwierdzenia / zmiany danych do wypłaty w jedynie słusznym celu.

Dziękuję i oczekuję.

p.s. jak co roku chyba najszybciej pita wypełniam... ;-)

--
pozdr
pj

Data: 2010-02-08 21:28:29
Autor: KJ Siła Słów
1%
(pj) pisze:

Ukłony,

Proszę niniejszym do tablicy Astero / Mikę (?) w celu potwierdzenia / zmiany danych do wypłaty w jedynie słusznym celu.

http://www.pomocdladominiki.com.pl/

KJ

Data: 2010-02-08 13:48:57
Autor: Mika
1%
Witam,

On 8 Lut, 21:28, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
(pj) pisze:
> Ukłony,
> Proszę niniejszym do tablicy Astero / Mikę (?) w celu potwierdzenia /
> zmiany danych do wypłaty w jedynie słusznym celu.

http://www.pomocdladominiki.com.pl/

Dane na stronie s± aktualne, nie pisałam nic bo na pewno Astero z
Helenk± sami będ± chcieli co¶ do Was napisać :)

Pro¶ba o wpłaty 1% na sfinansowanie  trudnej drogi Dominiki - Młodej
powrotu do zdrowia nadal jest aktualna.

W tym roku Dominika zakwalifikowała się na turnusy do bardzo dobrego
o¶rodka rehabilitacyjnego w Krakowie, niestety o¶rodek oczywi¶cie jest
prywatny a cena za turnus to kosmiczna kwota.

Pozdrawiam wszystkich dziękuj±c w imieniu Dominiki i jej mamy za Wasze
wsparcie przez te wszystkie lata.

Mika
z potfork±

Data: 2010-02-15 12:05:59
Autor: paweł ACE
1%
(pj) <jd15c27@gmail.com> napisał(a):
p.s. jak co roku chyba najszybciej pita wypełniam... ;-)

(pj) <jd15c27@gmail.com> napisał(a):
p.s. jak co roku chyba najszybciej pita wypełniam... ;-)

chyba nie:-)
od ponad miesiaca na rozne adresy do Astero wysylam maile z tym samym pytaniem ale bez skutku:-(

ale teraz juz OK bo Mika odpowiedziala, wiec rodzina i znajomi wiedza ze dalej mozna pomagac:-)

pawel ACE
TT i ST

--

1%