1.6 8V VW cos telepie-jutro do pracy

Data: 2011-10-25 20:46:41
Autor: Kris_Poland
1.6 8V VW cos telepie-jutro do pracy

Użytkownik "Kris_Poland" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:j84k5m$ebj$1mx1.internetia.pl...
podczas jazdy, pod obciazeniem slysze jakby nie bylo oleju pod pokrywa zaworow
cos stuka jak przyspieszam w rytm wzrastajacych obrotow
pokrywa jest tak goraca ze dotkanac przez 3 sekundy nie moge
olej jest, zastanawiam sie co jest grane?
moze to nie stuka pod pokrywa?
boje sie jezdzic, a jutro do pracy...

dzis mechanik stwierdzil nie sluchajac silnika ze to uszczelka pod glowica
coz mam sie stawic w piatek, do tego jeszcze 15km nakrece

zobaczymy co bedzie, jakos nie wierze w cuda i wrozenie z fusow

Data: 2011-10-26 00:02:27
Autor: Nex@pl
W dniu 2011-10-25 20:46, Kris_Poland pisze:

[...]

A to ciekawe, możesz załatwić jakieś fotki?

Mam też 1.6 8V VW, ale po wymianie na olej 10w40 -> 15w40 na rozgrzanym juz nie klepie, więc licze na to, ze to tylko podkladki w popychaczach kielichowych do wymiana (korekta luzów zaworowych).

1.6 8V VW cos telepie-jutro do pracy