1.6 TDCI a 1.8 TDCI

Data: 2010-05-20 21:19:30
Autor: Jacek
1.6 TDCI a 1.8 TDCI
Witam
Który z tych dwóch silników jest teoretycznie i praktycznie "bardziej bezproblemowy?" Czy może wszystko jedno? Z tego co się zorientowałem 1.6 są bardziej popularne. Samochód to focus c-max, 2006r.

Jacek

Data: 2010-05-20 21:38:10
Autor: Kuba \(aka cita\)
1.6 TDCI a 1.8 TDCI

Użytkownik "Jacek" <jackrzyzak@wyborcza.pl> napisał w wiadomości news:ht41vv$ilv$1inews.gazeta.pl...
[...]

osobiście złych doswiadczen nigdy nie mialem z zadnym z nich, ale z wielu ust słyszałem (w tym pracowników ASO) ze 1,8TDCI to lepej omijac.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE

Data: 2010-05-22 13:22:17
Autor: Konrad L
1.6 TDCI a 1.8 TDCI
a ten 1,6 to juz nie przemianowane peugeotowskie HDI?

Data: 2010-05-22 18:44:26
Autor: Duch
1.6 TDCI a 1.8 TDCI
Użytkownik "Konrad L" <pix@o2.pl> napisał w wiadomości news:ht8g7u$8ah$1node2.news.atman.pl...

a ten 1,6 to juz nie przemianowane peugeotowskie HDI?

Tak pochodzi z koncernu PSA i jest zdecydowanie lepszy od 1.8.

--
Duch

1.6 TDCI a 1.8 TDCI