1,6 tys miesięcznie to rozsądne pieniądz e

Data: 2012-07-02 14:34:59
Autor: Przemysław W
1,6 tys miesięcznie to rozsądne pieniądz e

Minister: 1,6 tys miesięcznie to rozsądne pieniądze

Szok! Minister pracy Władysław Kosiniak-Kamysz którego zarobki szacuje się na 14,5 tys złotych twierdzi, że płaca 1,6 tys złotych miesięcznie jest rozsądna

Do swojej dyspozycji ma przestronny gabinet, osobisty sekretariat, limuzynę a na konto co miesiąc wpływa mu około 14,5 tys złotych. Minister pracy Władysław Kosiniak-Kamysz nie może narzekać na swoje zarobki.

Hojnie wynagradzany urzędnik zabrał więc głos na temat płacy minimalnej. Co do wysokości minimalnej pensji trwają właśnie negocjacje między ministerstwem, stroną społeczną i pracodawcami. - W moim odczuciu propozycja rządowa jest rozsądna. To jednak wzrost o 100 zł - powiedział PAP Kosiniak-Kamysz. Oznacza to że według polityka rozsądna płaca to 1,6 tys złotych.

Ile to właściwie jest 1,6 tys złotych miesięcznie i na co wystarczy? Najłatwiej zobrazować to ministrowi kiedy napiszemy, że to około 9 razy mniej niż minister zarabia. Czyli 9 razy mniej na jedzenie, 9 razy mniej na leki, 9 razy mniej na spłatę kredytu.

http://www.fakt.pl/Wladyslaw-Kosiniak-Kamysz-o-placy-minimalnej-Rozsadne-wynagrodzenie-wedlug-ministra,artykuly,166980,1.html

Data: 2012-07-02 21:52:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <"BroDmy RP przed pisem"@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jsst54$b9$1dont-email.me...

[...]

Ale to jest 1,6 tys. zł więcej niż nic.

Data: 2012-07-02 22:37:57
Autor: t-1
1,6 tys miesięcznie to rozsądne pieniądze
I co będą robić ludzie, którzy potrafią zarobić 1500zł. a nie potrafią 1600?

http://pilaster.blog.onet.pl/Watpliwe-pozytki-z-placy-minim,2,ID418705100,n

t-1

Data: 2012-07-03 11:09:18
Autor: swstr
1,6 tys miesiêcznie to rozs±dne pieni±dze
http://pilaster.blog.onet.pl/Watpliwe-pozytki-z-placy-minim,2,ID418705100,n

No super, obnizmy place minimalna do 500zl. To genialne, bezrobocie spadnie do
 0 %.

Kazdy zdrowo myslacy wie ze pozadanym jest liczba  bezrobotnych na poziomie
5%. Ja np. pracuje, mam dochody z 2 zrodel, nie mam zamiaru dzielic sie z
panstwem na skladki takie owakie i sie nie dziele. Oficjalnie jestem bezrobotny.

Kwestia druga, na ile pracodawcy z niemiec, UK, dziela sie swoim wypracowanym
dobrem z pracownikiem. Z tego co wiem polscy pracodawcy niezbyt chetnie chca
sie dzielic ze swoim pracownikiem, jesli placa minimalna bedzie 900brutto to w
pewnych regionach polski wiecznie chciwe ryje wlasnie tyle beda placic.
Efekt za 20 lat bedzie taki jak w USA  5% spoleczenstwa bedzie posiadac 95%
globalnego dochodu, moze niescisle to napisalem ale wiadomo o co chodzi.

Najbardziej kocham stwierdzenia bankierow odnoscie dodatkowych obciazen
narzuconych na banki, mianowicie:
to bedzie skutkowalo tym ze czesc tych kosztow zostanie przezucona na klientow:)
To jest standardowy tekst, kocham go :):)

Data: 2012-07-03 13:34:49
Autor: Bogdan Idzikowski
1,6 tys miesiêcznie to rozs±dne pieni±dze

U¿ytkownik " swstr" <swstr@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jsujsu$gc7$1inews.gazeta.pl...
[...]

A latka p³yn±. Bardzo szybko. Dobre zdrowie mo¿e kiedy¶ siê zepsowaæ. I wtedy ockniesz siê z palcem w dupie, bo leczenie kosztuje. Jak ju¿ otrze¼wiejesz, i bêdziesz odprowadza³ normalnie sk³adki, to mo¿e ci latek na emeryturkê nie starczyæ. I bêdziesz dar³ mordê, ¿e emerytura ma³a lub, ¿e pañstwo jest takie chujowe, ¿e ci emerytury nie chce przyznaæ. Taka przysz³o¶æ ciê i tobie podobnych czeka.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-07-03 11:57:20
Autor: swstr
[...]

Tak tez moze byc. Ale wg. gus-u tylko 2/3 dozyje 67r. Ja pale,pije, to co bym
odlozyl i tak sie nie zwroci. Problemu niem jak takich osob jest 2 czy 3%,
problem jest jak 2mln osob w wieku produkcyjnym emigruje i z 2% robi sie 20%.
Wtedy problem ma kto inny. Dostepu do koryta nie mam, wole sam decydowac na co
wydac MOJE pieniadze. Uznalem ze czas na zycie jest TERAZ a nie wtedy, gdy
moze bede mial 60lat. Wole 5 ostatnich lat zbierac puszki, taka jest moja
wola. 100lat temu nie bylo emerytut, ba przez ostatnie kilka tysiecy lat ich
nie bylo, ludzie zyli, rodzili sie umierali, nic nowego.

Data: 2012-07-03 14:02:47
Autor: Bogdan Idzikowski
1,6 tys miesiêcznie to rozs±dne pieni±dze

U¿ytkownik " swstr" <swstr@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jsumn0$4q2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Prosta droga do zostania klientem noclegowni. Twój wybór. Jeste¶ teraz taki chojrak. Do czasu.
Pierwotne plemiona otacza³y szacunkiem i opiek± starych ludzi.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-07-03 12:24:33
Autor: swstr
1,6 tys miesiêcznie to rozs±dne pieni±dze
Prosta droga do zostania klientem noclegowni. Twój wybór. Jeste¶ teraz taki chojrak. Do czasu.
Pierwotne plemiona otacza³y szacunkiem i opiek± starych ludzi.

Zgadza sie, plemiona w ktorych podzial wieku byl troche inny.
I nie bylo tak ze czesc mlodych powiedziala, my was walimy idziemy do innego
plemiona, od teraz polujcie sami.

Popatrz na liczbe emerytow w kraju 10 lat wstecz, i dojdziesz do wniosku ze
bylo jak piszesz z plemionami byla rownowaga. Popatrz na sytuacje obecna,
czesc z tych mlodych w sile wieku powiedziala, sytuacja jest nie normalna nie
jestesmy w stanie utrzymac samych siebie tym bardziej nas i was, nie mozemy
normalnie zyc, zmieniamy nasze plemie na UK, DE, NL. Plemie starcow zdechnie,
lub co bardziej prawdopodobne zaimportuje mlodych dzielnych walecznych ze
wschodu:) Piekne.

Data: 2012-07-03 15:36:45
Autor: Bogdan Idzikowski
1,6 tys miesiêcznie to rozs±dne pieni±dze

U¿ytkownik " swstr" <swstr@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jsuoa1$8de$1inews.gazeta.pl...

Nie twoje zmartwienie.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-07-03 16:29:42
Autor: Wiesiaczek
On Tue, 03 Jul 2012 15:36:45 +0200, Bogdan Idzikowski wrote:

Użytkownik " swstr" <swstr@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Prosta droga do zostania klientem noclegowni. Twój wybór. Jesteś teraz
taki
chojrak. Do czasu.
Pierwotne plemiona otaczały szacunkiem i opieką starych ludzi.

[...]

Widzę że i Was, Idzikowski Polska gówno obchodzi.
No ale Wam wiele do zrobienia na tym świecie nie pozostało, więc nawet nie będę się starał traktować Was poważnie.

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-07-03 18:46:45
Autor: the_foe
[...]

panstwo bedzie troche pod sciana, bo beda mieli do wyboru dac x emerytury za nic albo utrzymywac przytulki za 5*x. No chyba ze godzimy sie na opcje, by starzy ludzie umierali na chodnikach. Malo estetyczna ale na pewno najtansza.

--
the_foe

Data: 2012-07-03 19:03:15
Autor: Bogdan Idzikowski
1,6 tys miesiêcznie to rozs±dne pieni±dze

U¿ytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jsv7li$1jg$2news.dialog.net.pl...

[...]

Przytu³ki to nie domy spokojnej staro¶ci! Nie mog± tyle kosztowaæ. Widzia³e¶ te piêtrowe ³ó¿ka, jedne przy drugich?
A biedazupki wydawane s± gdzie indziej.
A dzisiejsi chojracy za miseczkê zupki i kawa³ek ³ó¿ka bêd± gotowi w rêkê ca³owaæ i wspominaæ, jacy to byli g³upi!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-07-04 00:36:39
Autor: the_foe

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości

[...]

A latka płyną. Bardzo szybko. Dobre zdrowie może kiedyś się zepsować. I
wtedy ockniesz się z palcem w dupie, bo leczenie kosztuje. Jak już
otrzeźwiejesz, i będziesz odprowadzał normalnie składki, to może ci
latek na emeryturkę nie starczyć. I będziesz darł mordę, że emerytura
mała lub, że państwo jest takie chujowe, że ci emerytury nie chce
przyznać. Taka przyszłość cię i tobie podobnych czeka.

[...]

Przytułki to nie domy spokojnej starości! Nie mogą tyle kosztować.
Widziałeś te piętrowe łóżka, jedne przy drugich?
A biedazupki wydawane sÄ… gdzie indziej.
A dzisiejsi chojracy za miseczkę zupki i kawałek łóżka będą gotowi w
rękę całować i wspominać, jacy to byli głupi!

Moga i beda tyle kosztowac. A mzoe i wiecej. Zimno, niedozywienie brud. Tacy ludzie beda chorowac czesciej. Beda stalymi bywalcami szpitali. Potem hospicjum - tanie nie jest.

http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091222/REG20/610750129

[cytat]Rodziny coraz częściej przed świętami oddają chorych do szpitala. Już wcześniej starają się o wolne miejsce w łomżyńskim hospicjum. Z roku na rok przykładów podobnych praktyk jest coraz więcej. Starzy i chorzy... psują świąteczną atmosferę.[/cytat]

Nie chce wiedziec nawet co sie stanie kiedy nie beda mieli zadnej emerytury.

Poza tym osoby:
- w podeszłym wieku
- przewlekle somatycznie chore
- przewlekle psychicznie chore
- niepełnosprawne intelektualnie
- niepełnosprawne fizycznie

maja ustawowo zapewniona pomoc w ramach domu pomocy spolecznej:
• Udzielanie pomocy w podstawowych czynnościach życiowych;
• Pielęgnację, w tym pielęgnację w czasie choroby, opiekę
higienicznÄ…;
• Niezbędną pomoc w załatwianiu spraw osobistych
• Kontakty z otoczeniem.

Kto ponosi koszty za pobyt w Domu Pomocy Społecznej?

• Mieszkaniec domu- 70% swojego dochodu
• Osoby zobowiązane i zdolne do alimentacji
• Gmina

Koszt dotacji wojewody na jedno miejsce: 1600 zl. Sredni rzeczywisty koszt ok 2500 zl na osobe. Gminy srednio doplacaja 500 zl na osobe. Wychodzi z tego, ze obecnie daje sie wyciagnac ok. 400 zl srednio bezpodsrednio od osoby zainteresowanej lub jej rodziny.

Latwo sie domylec do czego to dazy. W GB juz to przerabiali, dlatego jest tam emerytura budzetowa dla kazdego. System panstwowej opieki to studnia bez dna.

--
the_foe

Data: 2012-07-04 08:18:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:jsvs5m$bqr$1news.dialog.net.pl...

[...]

Skąd tyś się urwał? Z jakiej choinki? Jak nie włożysz, to nie wyjmiesz:

# State pension

 Podstawowa emerytura paÅ„stwowa, obliczana jest na podstawie skÅ‚adek National Insurance, które przez lata pÅ‚aciliÅ›my. Obecnie tygodniowa stawka emerytury wynosi £95.25 dla jednej osoby, a dla pary jest to £152.30.

Kiedy należy się emerytura?
 Wiek emerytalny w Wielkiej Brytanii wynosi 60 lat dla kobiet i 65 lat dla mężczyzn. Obecny rzÄ…d rozważa jednak podwyższenie wieku emerytalnego do 66 lat dla mężczyzn (od roku 2016) i kobiet (kilka lat później). Dodatkowo należy mieć przepracowanÄ… okreÅ›lonÄ… ilość lat, oczywiÅ›cie jeÅ›li wówczas pÅ‚aciliÅ›my skÅ‚adki. Kobiety powinny mieć przepracowane 39 lat, a mężczyźni – 44 (kobiety urodzone po 5 kwietnia 1950 roku i mężczyźni urodzeni po 5 kwietnia 1945 roku powinni mieć przepracowane 30 lat) Jeżeli nie bÄ™dziemy mogli wykazać, ile lat przepracowaliÅ›my, ponieważ przez kilka lat wychowywaliÅ›my dziecko lub opiekowaliÅ›my siÄ™ osobÄ… starszÄ…, być może ilość przepracowanych lat, wymaganych do otrzymania emerytury, również zostanie obniżona. #

http://www.polemi.co.uk/informacje/finanse-podatki/emerytura-w-anglii-szkocji-gdzie-ida-nasze-pienidze-5186

Nikt nikomu nie daje nic za darmo. I nikt nikomu nie daje emerytury za friko.

Data: 2012-07-04 19:31:28
Autor: the_foe
[...]

Podstawowa emerytura państwowa, obliczana jest na podstawie składek
National Insurance, które przez lata płaciliśmy. Obecnie tygodniowa
stawka emerytury wynosi £95.25 dla jednej osoby, a dla pary jest to
£152.30.

Kiedy należy się emerytura?
Wiek emerytalny w Wielkiej Brytanii wynosi 60 lat dla kobiet i 65 lat
dla mężczyzn. Obecny rząd rozważa jednak podwyższenie wieku emerytalnego
do 66 lat dla mężczyzn (od roku 2016) i kobiet (kilka lat później).
Dodatkowo należy mieć przepracowaną określoną ilość lat, oczywiście
jeśli wówczas płaciliśmy składki. Kobiety powinny mieć przepracowane 39
lat, a mężczyźni – 44 (kobiety urodzone po 5 kwietnia 1950 roku i
mężczyźni urodzeni po 5 kwietnia 1945 roku powinni mieć przepracowane 30
lat) Jeżeli nie będziemy mogli wykazać, ile lat przepracowaliśmy,
ponieważ przez kilka lat wychowywaliśmy dziecko lub opiekowaliśmy się
osobą starszą, być może ilość przepracowanych lat, wymaganych do
[...]

I tu sie mylisz.
W GB wyplaca sie emerytury podstawowej za kazdy rok w wysokosci 1/30 od ok 100 funtow na tydzien (basic state pension). Pracujesz rok = dostajesz ok 3,33 funta na tydzien. Dodatkowo z S2P dostajesz 1.40 za kazdy rok. Tyle ze:
nauka powyzej 16 roku liczy sie jak praca.
lata siedzenia w domu z dzieckiem liczy sie jak praca (do 12 roku zycia dziecka).
bycie rodzicem zastepczym liczy sie jak praca
opieka nad niepelnosprawna osoba (moze to byc czlonek rodziny) liczy sie jak praca

I co najwazniesze The Over 80 Pension:
http://www.direct.gov.uk/en/Pensionsandretirementplanning/StatePension/DG_10018948

"The Over 80 Pension is a State Pension for people aged 80 or over who have little or no State Pension. Unlike other State Pensions, it's not based on National Insurance contributions."

"How much is it?

You will get £64.40 a week in 2012-13 if you don't get basic State Pension.

if you're on a reduced basic State Pension - you'll get the difference between this reduced amount and £64.40 a week in 2012-13."

przepros ;)

--
the_foe

Data: 2012-07-05 08:39:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:jt1ule$a73$1news.dialog.net.pl...

[...]

Przeczytaj przymułku, kiedy uzyskasz warunki do otrzymania emerytury. Wcześniej ci to napisałem i nie pierdol głodnych kawałków. A te różne udogodnienia są finansowane przez marsian, eskimosów czy krasnoludki?
Nie pracujesz i nie odkładasz składek - nie masz emerytury. Tak jest w UK i na całym świecie
Ta reszta po anglicku jest dla żyjących ponad 80 lat. Jak dożyjesz - dostaniesz.
Tak jak powiedziałem. Nikt ci nie nie da. Na wszystko musisz zapracować.

Data: 2012-07-05 22:09:17
Autor: the_foe
1,6 tys miesięcznie to rozsądne pienią dze

Przeczytaj przymułku, kiedy uzyskasz warunki do otrzymania emerytury.

widze, ze brak kultury wychodzi kiedsy Ci sie udowdni kompletny brak racji.

[...]

jestes niesamowity. Qualifing years w GB to nie sa tylko lata skladkowe.

Ta reszta po anglicku jest dla żyjących ponad 80 lat. Jak dożyjesz -
dostaniesz.
Tak jak powiedziałem. Nikt ci nie nie da. Na wszystko musisz zapracować.

mistrzostwo swiata, stwierdzasz, ze w GB kazdy 80 latek dostaje kase neizeleznie czy na nia zapracowal czy nie a potem sam sobie zaprzeczasz.
To jak 80 letni Anglik bez emerytury dosatnie kase czy nie? To jest wazne pytanie, badajace Twoje zdrowie psychiczne.
Pamietaj co napisali na rzadowej stronie
"The Over 80 Pension is a State Pension for people aged 80 or over who have little or no State Pension. Unlike other State Pensions, it's not based on National Insurance contributions."

ogarnij sie, czlowieku, nie zawsze mozna miec racje.

--
the_foe

Data: 2012-07-05 22:27:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:jt4s99$le0$1news.dialog.net.pl...

[...]

Jeszcze w Polsce siedzisz? Jedź do Anglii. Tam ci za nic dadzą zajebistą emeryturę. Tylko pospiesz się, bo Angole chcą przedłużyć wiek emerytalny.
Tobie w drodze wyjÄ…tku dadzÄ… emerytutÄ™ w wieku 25 lat.

Data: 2012-07-06 11:18:52
Autor: the_foe
[...]

Byles albo komunista albo PIsowcem, nie widze innej mozliwosci. Masz sklonnosc przekladania swojej wizji swiata na ocene rzeczywistosci. Nie spieram sie z Toba o to jak "powinno byc", tylko "jak jest". Troche odplynales i nie widzisz juz tu roznicy. Ja sadze ze poglady mamy podobne. W przeciwienstwie do Ciebie nie jestem zelota, nie traktuje tego osobiscie, koryguje swoje projekcje o istniejaca praktyke. A ta pokazuje, ze rozwnieta gospodarka wypycha co raz wieksze masy ludzi poza nawias uzytecznych ekonomicznie zasobow. Jak radzic sobeio z tym problem to pytanie dosc pokretne, bo jak pokazuje praktyka te njtansze sposoby na ogol staja sie w przyszlosci najdrozszymi. Ludzie grzecznie nie chca umierac na chodniku czy zyc na smietniku. Nawet jak sami na to zasluzyli.

--
the_foe

Data: 2012-07-06 12:20:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:jt6aht$9sj$1news.dialog.net.pl...

[...]

Chcesz za każdą cenę postawić na swoim i zagłębiasz się w opary absurdu.
W kapitalizmie nikt nikomu nic nie da za darmo. I tak jest także z emeryturami w UK.
Są określone warunki, by je dostać.
A warunki sÄ… takie:

# State pension
Podstawowa emerytura państwowa, obliczana jest na podstawie składek National Insurance, które przez lata płaciliśmy. Obecnie tygodniowa stawka emerytury wynosi £95.25 dla jednej osoby, a dla pary jest to £152.30.
Kiedy należy się emerytura?
Wiek emerytalny w Wielkiej Brytanii wynosi 60 lat dla kobiet i 65 lat dla mężczyzn. Obecny rząd rozważa jednak podwyższenie wieku emerytalnego do 66 lat dla mężczyzn (od roku 2016) i kobiet (kilka lat później). Dodatkowo
należy mieć przepracowaną określoną ilość lat, oczywiście jeśli wówczas płaciliśmy składki. Kobiety powinny mieć przepracowane 39 lat, a mężczyźni – 44 (kobiety urodzone po 5 kwietnia 1950 roku i mężczyźni urodzeni po 5 kwietnia 1945 roku powinni mieć przepracowane 30 lat) Jeżeli nie będziemy mogli wykazać, ile lat przepracowaliśmy, ponieważ przez kilka lat wychowywaliśmy dziecko lub opiekowaliśmy się osobą starszą, być może ilość przepracowanych lat, wymaganych do otrzymania emerytury, również zostanie obniżona. #

I jak nie chcesz "umierać na chodniku czy Szyc na śmietniku", to zapierdalaj grzecznie i odprowadzaj składki na ZUS.
I to byłoby na tyle.

Data: 2012-07-06 13:11:45
Autor: Aleksander Nabagło
1,6 tys miesięcznie to rozsądne pienią dze
!

  swstr pisze:
[...]

Najbogatsi w USA to przyjamniej nie maja gdzie wywozic pieniedzy.

W Polsce najbogatsi poszukujac towarow i uslug na ich poziomie
moga je uzyskac glownie za granica -- czyli w bogatszych
panstwach (edukacja dzieci, uslugi medyczne, samochody, luksusowe
wyposazenie doemow, rozryka, ...) lub pantwach biedniejszych lecz
o nizszych podatkach VAT (np. wczasy w hotelu na wyspie nad oceanem).

Zatem nasi najbogatsi nie generuja miejsc pracy w Polsce,
lecz glownie poza ...

[...]
Kazdy rodzaj biznesu moze to samo powiedziec.
Z bankami sa dwie roznice:
(1) moga liczyc na praktycznie nieograniczone, natychmiastowe
wsparcie ze strony panstwa, tzn. pieniedzy podatnikow -- bo przeciez,
gdyby naprawde mialy zbankrutowac, to poprzez siec wzajemnych
zobiowiazan bankructwa rozprzestrzenilyby sie efektem domina
i nastapiloby zalamanie gospodarki, produkcji, porzadku spolecznego,
(2) nie sa ograniczone bilansem rzeczywistego posiadania.
Banki w wiekszosci obracaja nie kapitalem, ktory istnieje obiektywnie,
lecz obracaja zobowiazaniami.
To, co NAPRAWDE efektywnie robia banki na szczycie ich dzialalnosci,
to przenoszenie zobowiazan niewyplacalnych
kredytobiorcow na calosc spoleczenstw.

Zatem Ci wszyscy, ktorzy bardzo nie lubia socjalnych funkcji panstwa,
niech zawsze mieja swiadomosc, ze za reklamy kredow, ktore widza
i z nich nie korzystaja i tak beda zmuszeni placic.

Jedyna metoda uczciwego opodatkowania bankow musialaby
polegac na opadatkowaniu obrotu zobowiazaniami.
Ostatecznie -- koszt egzekwowania zobowiazan
(w sensie kosztu utrzymania aparatu silowego -- policji, sadow)
zawsze ponosi panstwo, czyli podatnicy.

..

Data: 2012-07-03 19:41:10
Autor: Przemys³aw M.
1,6 tys miesiêcznie to rozs±dne pieni±dze
Dnia Mon, 2 Jul 2012 22:37:57 +0200, t-1 napisa³(a):

I co bêd± robiæ ludzie, którzy potrafi± zarobiæ 1500z³. a nie potrafi± 1600?

http://pilaster.blog.onet.pl/Watpliwe-pozytki-z-placy-minim,2,ID418705100,n

t-1

Uczyæ siê, podwy¿szaæ kwalifikacje, wykazaæ siê innowacyjno¶ci±, chêci± do
pracy itd itp. Od puszczania b±ków w taboret nie przybêdzie pieniêdzy.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-07-03 20:14:03
Autor: swstr
1,6 tys miesiêcznie to rozs±dne pieni±dze
Uczyæ siê, podwy¿szaæ kwalifikacje, wykazaæ siê innowacyjno¶ci±, chêci± do
pracy itd itp. Od puszczania b±ków w taboret nie przybêdzie pieniêdzy.

Jak dla mnie trafiles w 10ke a nawt 100ke.  Od odkladania do panstwowego wora to garba mozna dostac.

Data: 2012-07-03 16:31:05
Autor: jadryÅ›
W dniu 2012-07-02 21:34, Przemysław W pisze:

Minister: 1,6 tys miesięcznie to rozsądne pieniądze

Bardzo ciekawe byłoby uzasadnienie p. ministra dlaczego on pobiera prawie dziesięciokrotność tej sumy..

Data: 2012-07-03 19:39:21
Autor: Przemys³aw M.
1,6 tys miesięcznie to rozsądne pieniądz e
Dnia Mon, 02 Jul 2012 14:34:59 -0500, Przemysùaw W napisaù(a):

Minister: 1,6 tys miesiæcznie to rozsàdne pieniàdze

Szok! Minister pracy Wùadysùaw Kosiniak-Kamysz którego zarobki szacuje siæ na 14,5 tys zùotych twierdzi, ýe pùaca 1,6 tys zùotych miesiæcznie jest rozsàdna.

Oczywiúcie. Jaka praca taka pùaca. Ile twoim zdaniem powinna zarabiaã osoba
bez wyksztaùcenia i kompetencji do jakiejkolwiek pracy? Nas zkraj az roi
siæ od obiboków. Zarobki ministra w wysokosci 14,5 tys to úmieszna suma. Za
te pieniàdze nie chciaùbym jego obowiazków.  --

¥Musimy pamiætaã, ýe aby zwyciæýyã, trzeba pamiætaã o maksymie Józefa
Piùsudskiego zwyciæýyã i spoczàã na laurach to klæska, byã zwyciæýonym, a
nie ulec to zwyciæstwo¡ - powiedziaù Jarosùaw Kaczyñski.

Data: 2012-07-03 17:43:02
Autor: Observatore
1,6 tys miesiêcznie to rozs±dne pieni±dze
Przemys³aw M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa³(a):
[...]

znowu sami ze soba gadacie towarzyszu GrzegorzuZ aka Tzva aka jaksa  aka przemyslaw warzywny...itepe itede???

https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a56dc299987b0538?
dmode=source

To ile wam placa od nicka i za prace od rana do wieczora? Macie moze zmiennika?

Data: 2012-07-03 19:49:35
Autor: Przemys³aw M.
1,6 tys miesiêcznie to rozs±dne pieni±dze
Dnia Tue, 3 Jul 2012 17:43:02 +0000 (UTC), Observatore napisa³(a):

EOT!

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Je¶li to by³ "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno¶æ za ¶mieræ Lecha Kaczyñskiego i ca³ej delegacji prezydenckiej. Musia³bym byæ psychicznie niezrównowa¿ony, ¿eby tolerowaæ Tuska, który odpowiada za ¶mieræ moich przyjació³. Powtarzam, ¿e nie kierujê siê ¿±dz± zemsty. Ja potrafi³em w ¿yciu wybaczyæ wielokrotnie, ale pan Tusk nie spe³nia ¿adnego kryterium, ¿ebym mia³ mu wybaczyæ - podsumowuje
Kaczyñski.

1,6 tys miesięcznie to rozsądne pieniądz e